Heippa kaikille, täällähän on taas ollut oikea yleisöryntäys

ja paljon uutisia.
Ihana asia on tietysti se, että Jazzin tiitiäisen sydänäänet kuului. Onnea vielä kerran! Nyt vaan toiveikkaana eteenpäin.
Ruusalle rutistus ja pahoittelut tädistä

Tosiaan toivottavasti tämä kevätaurinko toisi vähän enemmän positiivista vierettä meille kierrosta toiseen tahkoaville!
Jokos Kirppu on käynyt ostamassa lisää testejä varastoon

? dbdbdbd Ja Ninniä ja Safiiria peukutan myös! Vai et meinaa Safiiri testata...no odotellaan sitten... Pikku2:n tulokset kuullaan sitten huomenna. Todella jännää! Mitkä on fiilikset tänään?
Ja TI:lle paljon ONNEA uuteen yritykseen! Sinulla on ainakin kadehdittava asenne. Paljon plussatuulia puhaltelen ++++
Niksu; hyvä, että sait apua lapsellesi!
Ässä otahan rauhalliseti!
Katzu; vaikea kyllä sanoa näin maallikkolääkärinä

, mutta olisiko kuitenkin mahdollista, että menkat alkaisivat? Minulla ensimmäiset menkat kaavinnan jälkeen olivat siis aivan äärettömän niukat (kolmena päivänä tuli jotain tuhrua). Mainitsinkin siitä nyt, kun kävin gynellä ja hän sanoi, ettei ollut ihmekään, sillä minulla oli jälkitarkastuksessa ollut todella ohut limakalvo (siis menkat alkoivat neljää päivää jälkitarkastuksen jälkeen ja kuukausi kaavinnan jälkeen).
Kaprishan se oikein positiiviseksi heittäytyi

Pitäiskö minunkin kokeilla...tosin en kyllä keksi mitään positiivista kierrostani. Ärsyttää sekin, kun ei yhtään tiedä, koska ja mitä tässä jännäisi. Edellisten kiertojen perusteella voisin odotella tässä vaiheessa (siis kp 23) niin menkkoja kuin ovistakin. Harmi, kun miehesi siivoili ne minulle tarkoitetut limat, ei tullut yhtään perille

Joku varmaan ajattelee, että mielenvikaisiahan nuo on...
Moikka!