KERMIT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihanaa Jazz!!Fantsua! Mulla muuten keskenmenneessä raskaudessa jäi sydänäänet kuulematta. Ne näkyivät ultrassa siinä sikiön päällä mutta en niitä koskaan kuullut. Silloin ajattelinkin että kaikki ei varmastikaan ole hyvin. Mutta eikös se niin ole että kun sydänäänet kuuluvat niin km riski on enää tosi pieni...

Ja Tehikseltä odotamme sitten samanlaisia ilouutisia!

Katzulle on vaikea sanoa mitään. Ei kokemusta, ei arvailua.

ÄssÄ: koitahan lepäillä...

Moi!

Pikaisesti tulin toivottaan Jazzille Onnea! Ihanaa et kaikki oli ok!

Meillä yritys jatkuu, yes! Ukko kulta itse ehdotti. Kyseli vaan et miten mä jaksaisin, prkl mähän en luovuta. Elikkäs ette päässeet vielä musta eroon :)
Plussatuulia kaikille puhaltelee Tl kp26/?

Ässä, sisaruspetiin tyhjään taloon :) Laatikot on jo viety uuteen kotiin. Pelattiin illalla koko perheen voimin tyhjässä makkarissa pullonpyöritystä ku ei ollu muutakaan tekemistä. Oli hauskaa!

Heippa kaikille, täällähän on taas ollut oikea yleisöryntäys :) ja paljon uutisia.

Ihana asia on tietysti se, että Jazzin tiitiäisen sydänäänet kuului. Onnea vielä kerran! Nyt vaan toiveikkaana eteenpäin.

Ruusalle rutistus ja pahoittelut tädistä :( Tosiaan toivottavasti tämä kevätaurinko toisi vähän enemmän positiivista vierettä meille kierrosta toiseen tahkoaville!

Jokos Kirppu on käynyt ostamassa lisää testejä varastoon ;) ? dbdbdbd Ja Ninniä ja Safiiria peukutan myös! Vai et meinaa Safiiri testata...no odotellaan sitten... Pikku2:n tulokset kuullaan sitten huomenna. Todella jännää! Mitkä on fiilikset tänään?

Ja TI:lle paljon ONNEA uuteen yritykseen! Sinulla on ainakin kadehdittava asenne. Paljon plussatuulia puhaltelen ++++

Niksu; hyvä, että sait apua lapsellesi!

Ässä otahan rauhalliseti!

Katzu; vaikea kyllä sanoa näin maallikkolääkärinä :), mutta olisiko kuitenkin mahdollista, että menkat alkaisivat? Minulla ensimmäiset menkat kaavinnan jälkeen olivat siis aivan äärettömän niukat (kolmena päivänä tuli jotain tuhrua). Mainitsinkin siitä nyt, kun kävin gynellä ja hän sanoi, ettei ollut ihmekään, sillä minulla oli jälkitarkastuksessa ollut todella ohut limakalvo (siis menkat alkoivat neljää päivää jälkitarkastuksen jälkeen ja kuukausi kaavinnan jälkeen).

Kaprishan se oikein positiiviseksi heittäytyi ;) Pitäiskö minunkin kokeilla...tosin en kyllä keksi mitään positiivista kierrostani. Ärsyttää sekin, kun ei yhtään tiedä, koska ja mitä tässä jännäisi. Edellisten kiertojen perusteella voisin odotella tässä vaiheessa (siis kp 23) niin menkkoja kuin ovistakin. Harmi, kun miehesi siivoili ne minulle tarkoitetut limat, ei tullut yhtään perille :( Joku varmaan ajattelee, että mielenvikaisiahan nuo on...

Moikka!

Ihanaa Jazz!! Paljon onnea! Mullekin tuli tippa linssiin..

Tatskagalluppiin: Mulla on kaksi kuvaa, lavassa melko iso ja sen ottaminen sattui, mutta kyllä sen kestää. Tatuoinnit on parhaita, kun niillä on oikeasti jotain merkitystä..en oikein tykkää massa-tatskoista.

Oma napa: ei vieläkään mitään..kyllä on piinaavaa!! Kävelin tänää apteekin ohi ja ois tehny mieli ostaa valmiiksi jo testi, mut ei! En osta vasta kun viikonlopuksi jos siis vielä aihetta.. Lämmöt on vähän laskenu, huono merkki! Ehkä kierto vain venyy jostain syystä..Muistaakseni koskaan ei kyllä ole venyny yli 30,(siis normaalissa tilassa)..mut kertahan se on ensimmäinenkin. Rautahermoja kaivataan tänne!!!

Safiiri: mistä siis kymmenen päivää? menkkojen myöhästymisestäkö??

Rautaisia hermoja ja plussatuulia kaikille tarvitseville!!!

Täällä taas.

Kiitos kaikille onnitteluista! Korjaan sen verran, että ne sydänäänet nähtiin ei kuultu. Vielä on riskiviikot meneillään vaikka syke on nähtykin. Lääkäri tosiaan on sen verran taikauskoinen että ei kirjoittanut vielä neuvolakorttia, otti huomioon tämän historiani. Mutta itselläni on aika luottavainen mieli kun mitään tuhrua ei ole ollut. Pidän kuitenkin jalat vielä tiukasti maassa, tai ainakin yritän kovasti.

Tl:llä oli ihania uutisia, onnea uuten yritykseen. Uskomattoman rohkea nainen olet!

Katzu, olisko siellä nyt menkkavuoto tuloillansa jos tämä olisi ollut ovuloimaton kierto? Tai sitten munikset ovat siellä kypsyneet hurjaa vauhtia. Vaikea sanoa, tsemppiä pähkäilyyn!

ÄssÄlle pikaista paranemista ja rauhallista lepäilyä! Oikein teit kun pyysit saikkua, ei tässä mitään työn sankareita olla.

Mites tosiaan Ompun lääkärivisiitti sujui?

Nyt seuraa anoppitilitystä: ai että se ihminen raivostuttaa mua. Mä epäilin viimeksi, että se hyökkäisi mun mahaa taputtelemaan ja utelemaan että joko on pikkusisarus tytölle tilauksessa. Sitä se ei onneksi tehnyt, mutta tänään se on sitten udellut mun mieheltä että onko meillä pulla uunissa. Mitä helvettiä se sille kuuluu? Se tietää hyvin meidän taustat, mutta ei ole niistä moksiskaan "on niitä keskenmenoja muillekin tapahtunut". Viimeksi, silloin kun tyttöä odotettiin, se lörpötteli ennen aikojaan jokaiselle joka sitä viitsi kuunnella vaikka me oltiin sitä erikseen kielletty kertomasta. Mä olen kesällä hyvin selkeästi ilmoittanut että hänen ei sovi puuttua meidän asioihin ja silti se vaan jaksaa. Mä en oikeasti kestä sitä ihmistä!!

Huh, helpottipa hetkeksi. Anteeksi että vuodatan tämän teidän niskaanne, mutta kukaan muu ei tiedä pikku piipiäisen olemassaolosta, joten en voi kenellekään tästä tilittää. =/

Aurinkoista päivää teille kaikille! Ja edelleen kovasti plussapuhalluksia kaikille jännääjille!

Siis Jazz anteeksi todella tyhmä kysymys (en vain ole valitettavasti päässyt vielä koskaan näkemään eikä kuulemaan niitä sydänääniä), mutta voiko sen ultralaitteen välityksellä oikeasti kuulla niitä sydänääniä? Vai minkä avulla niitä yleensä kuunnellaan? Ihan nolottaa kysyä, mutta kun ei oikeasti ole mitään käsitystä asiasta.

Kiva anoppi sulla, ei voi muuta sanoa. Omani ei ole ikinä puolella sanallakaan vihjannut mitään tulevista lapsenlapsista. Hän ei kyllä muutenkaan ole mitenkään avoin ihminen, mutta olen ajatellut, että olisiko hänellä ollut vaikeuksia lasten saannissa (ottaen huomioon, että mieheni on ainut lapsi ja anoppi on ollut melko vanha saadessaan hänet). Minä tulisinkin varmaan hulluksi, jos tässä olisi vielä joku anoppi koko ajan kyselemässä, että miten ne meidän lapsentekopuuhat :(

Tuuli

Tuuli: joillakin ultralaitteilla voi myös kuunnella niitä sydänääniä, niissä on ilmeisesti kaiuttimet tms. En ole itse koskaan moiseen törmännyt. Sydänäänet on neuvolassa kuunneltu dopplerilla ja ultrassa katsottu pampatusta näytöltä.
Älä muuta sano mun anopista, maailman tahdittomin ihminen. Onneksi sun anoppisi ilmeisesti omakohtaisten kokemusten perusteella ymmärtää olla utelematta näinkin herkistä asioista. Ei sitä tiedä kuinka voi toisen mielen pahoittaa hyvää tarkoittavilla uteluilla.

*kopioin osan tuolta WABista..*
Juu, vastaanotolla tuli sitten käytyä. Aivan mahtavan ihana lääkäri, jäi tosi hyvä mieli. Haastatteli vähän, ja sit teki mulle asiaankuuluvat tutkimukset. Sanoi, että vasemmalla (!) puolella on nätti munarakkula kasvamassa, 19 mm, ja hän veikkaili, että parin päivän päästä olis ovulaatio. Sovittiin jatkosta niin, että seuraava kierto on kartoituskierto labrakokeineen ja sit ultrataan oviksen tienoilla. Niin, ja ne miehen simpat pitäis tutkia..muuten ei tule Clomit kyseeseen, koska eivät halua, että turhaan niitä popsin, jos sattuiskin ukossa olemaan se vika. No, ihan järkevää mun mielestä. Mies oli jo tässä vaiheessa joutunut poistumaan töihin, että mulle jäi sitten pikku urakka illalle...en osaa sanoa, suostuuko vaiko ei. Toivon mukaan joo. Niin siis lääkäri epäili, että oviksessa olis vikaa, että rakkula ei kypsy tai puhkea kunnolla (? tai jotenkin noin)eikä kypsytä sitten keltarauhasta toimintakuntoon ja siinä tapauksessa luget ei tietenkään enää pelasta tilannetta. Mutta toisaalta sitten taas, kun alkoihan tuo keskenmennytkin raskaus, että ainakin nyt silloin on jotenkin homma toiminut. Mutta, nyt siis ihan hyvät fiilikset, enimmäkseen varmaan mukavan henkilökunnan ansiosta.. pari kiertoa menee varmaan täs nyt katellessa ja ihmetellessä.

Siinä omaa napaa! Ja paljon onnea Jazzille hyvistä ultranäkymistä!!! Onnea vaan matkaan yhä edelleen, hyvin se menee :). Ja jaksamista anopin kanssa. Itellä on mielestäni tosi hyvä anoppi, mutta välillä kyllä kieltämättä vitutuskäyrä nousee, kun alkaa tulemaan esim. kasvatusohjeita tms...

En oo tosiaan muutamaan päivään ehtinyt täällä pyörimään, tai lukenut olen kaikki, mutta kommentointiin ei ole liiennyt tilaisuuksia. Nytkin pitäis olla jo menossa poikaa hakemaan..

Jännäilijöille peukkuja ja muillekin tsemppiä!! Sori kun en nyt ehdi enempää..

Kiitos Omppu, kun kävit kertomassa lääkärikuulumiset. Antoi minulle paljon uutta tietoa ja pähkäiltävää. Hieno homma, että oli hyvä käynti ja fiksu lääkäri, järkevältä kuulosti kaikin puolin tuo teidän eteneminen asiassa. Helpottaa varmasti oloa, kun on joku kaava, minkä mukaan toimitaan. Onnea vaan miehen taivutteluun!

Meillä on siis Jazzin kanssa lisää yhteisiä tekijöitä, anoppi-ongelma vaivaa täälläkin. Just juuri samanlainen lääpistelijä ja jankutin... Osaa olla ihan kultainenkin, mut turhan ison osan ajasta kiristää hermoa suunnattomasti...=)

Kiva että Ompulla oli noin positiivinen lääkärikäynti!

Nyt lähden poitsua noutamaan, huomiseen.

huiii!!!! tilasin valmiiksi kaappiin r-testejä netistä, en tiedä nyt jälkeen ajateltuna oliko nyt ihan viisaasti tehty. no onpahan valmiina sit jos/kun niitä tarvii, niissä mainittiin että se raskaushormoni saattaa näkyä jo 6-15 päivän kuluttua hedelmöittymisestä, aattelin et jos ei ens viikon lopulla tätiä näy niin käyttäisin yhden testin (jos uskallan)
nyt kahvin keittoon, heippa!!!

Jazz: Pum, pum, pum-onnittelut!

Omppu: Voimia jatkoon.. Mukava lukea, että olet päässyt asiansa osaavien íhmisten "hoitoon".. Sitä jaksaa paremmin kun itse ymmärtää missä mennään.. Kokemuksen syvällä..

ON: Aamu töissä oli yhtä tuskaa.. tuntui, että piti vaan käymisen "ilosta" rampata vessassa.. eikä jäänyt paperiin tuhrua.. Yhdeksän maissa kurvasin verikokeeseen.. laborantti kyseli vointia jne. Huomenna sitten yhden jälkeen voin soitella tuloksesta..

Kyllä nuo miehet on omituisia.. Vai johtuuko tää oma ärtyneisyys noista Lugesteroneista.. tuntuu, että voisin hyppiä seinille.. huudan ja olen tosi ärtyisä.. Yritin miehelle selittää, että antais vaan halin jne. Mutta ei tainnu mennä perille.. Jotenkin tuntuu, että olen tän asian kanssa niin yksin.. mitäpä se mies vois tehdäkkään.. mutta silti. Kyselis vaikka, että miltä minusta tuntuu tai esittäs edes kiinnostunutta.. Minullehan tää kaikki tehdään, eihän se voi kuvitella miltä minusta mikäkin tuntuu..

Olipa taas valitusvirsi, mutta jospa se jäis viimeiseksi.. ; )

Kyllä hyvältä kuulostaa pikku2!! Peukut pystyssä!!
Miten muut jännääjät??

Oma napa: Täti ei tullut tänään! iltapäivästä asti tosi ällö olo, varmaan tästä jännittämisestä! Nyt alkoi pelottaa, että tapahtuu sama kuin joulukuussa.. Rinnat käyttäytyi just samoin silloin. Eli tulivat normaalia myöhemmin kipeiksi ja viikossa kipu helpotti. En tiedä mitä tehdä.. En halua testata, koska haalea plussa ei asiaa auttaisi! Saa nähä tuleeko uni ens yönä..

Ninni kp 30/ 27-30

Huomenta!

Hyvää ystävänpäivää rakkaat kermit-kamut!! Halauksia!

Ninnillä on nyt jännät hetket käsillä! Yritä malttaa odottaa vielä pari päivää niin saat sen vahvan plussan. Plussapuhalluksia kovasti.

Koska Pikku2:n saa soittaa tuloksensa? Voi, olen niin jännittynyt täällä etten meinaa housuissani pysyä. Kovasti peukutuksia että tulisi positiivisia uutisia. Hyvältä ainakin kuulostaa tuo ärtyneisyys. =)

Ompulla oli hyvä lääkärikäynti! Hienoa! Toivottavasti saat miehesi taivutettua antamaan näytteen. bd bd bd bd
Aika hassulta kuulostaa että ovis olisi jotenkin huono, kun sulle kerta on kaksi todistetta siitä että ovis on ainakin jossain vaiheessa toiminut. No, kai ne lääkärit tietävät?!

Peetulle lähettelen täältä rautaisia hermoja, ettet kapsahda testaamaan ennen aikojasi. Ja plussapeukutuksia tietty!

Niksu: lohduttavaa kuulla että joku muukin kärsii anopistaan. =) Onneksi niiden kanssa oppii joten kuten elämään. Minä yritän ainakin minimoida kanssakäymisen niin ei tarvitse olla koko ajan ärsyyntynyt.

Senora tulee tänään kotiin, kivaa! Tervetuloa takaisin pakkasen keskelle! =9

Pientä gallupia: mitä radiokanavaa yleensä kuuntelet ja missä konsertissa olet viimeksi ollut?

Itse kuuntelen lähes aina Radio Rockia, Heikelän ja Linniksen aamushow rules! Viimeisin konsertti oli Iron Maiden vuonna 2005 pari viikkoa ennen tytön laskettua aikaa. =)

Aurinkoista ystävänpäivää!

Jazz rv 6+2

HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ KAIKILLE IHANILLE YSTÄVÄISILLE!!!

Galluppiin sen verran totean et autossa Radio Rockia, töissä Novaa (kun muut ei kuulu), viimeisin konsertti tais olla Miljoonarock sillon 2005, esikoista odotellessa..

Jänniä uutisia taitaa olla useammalla kermitillä tulollansa, jäämme siis odottelemaan niitä.. =)

Ihanaa päivänjatkoa!

Huomenet!

Minä vastustan koko ystävänpäivähömppää, joten mukavaa keskiviikkopäivää kaikille ihanille nettiystäville :-)

Radion kuuntelu lähinnä autossa. Harvoin silloinkaan. Yleensä tykkään tehdä ajatustyötä täydessä hiljaisuudessa. Mutta jos jotain kuuntelen, niin se voi olla ihan mikä vaan! Mistä sattuu just sille hetkelle sopivaa musaa tulemaan. Välillä Novaa ja välillä Iskelmää :-) Tai jotain muuta... Meidän pikkumies yleensä pyytää "Musa päälle", kun autoon mennään.
Konsertti viimeksi joulukuussa Club for five. Maaliskuussa menen Sillanpäätä katsomaan.

Tänään pitäis taas keskittyä opintoihin täyspäisesti. Sisko tulee pikkumiestä hoitelemaan. Selkä ei vaan tykkää tästä koneella istumisesta :-/

Hienoa, turvotus ei ole enää pelkästään iltaturvotusta, vaan vatsa on melkoinen pömppö heti aamusta :-) Kauhea palelu ja väsy saapunut iltavieraaksi. Ja pahalla tuulella olen, voi pevhana :-D

Kuulostaa niin lupaavalta Ninnillä, Pikku2:lla, Kirpulla... BEEDEETÄ ja DEEBEETÄ!
Hyvä, että Ompun lääkärireissu onnistui. Sitten vaan miehen pää pyörälle :-) Kaikki keinot on sallittuja, eikö? Mites se meni sodassa ja rakkaudessa... Lisätään raskautumisen yrittämisessä!

Jeps, nyt pitää lähteä kuskaamaan koululaissia ja naapurin lapsia.
Moidot!

Tehis rv 6+1 (yksi yö ultraan...)

täältä lähtee myös iso ystävänpäivä-hali!!

Tulkaahan jännääjät kertomaan miten käy... =))))

G: kaikki käy, mutta yleensä radio rock (vaikka ei vedä vertoja citylle...), nova, kiss... kaikkiruokainen olen.

kapris

G: Radio Nova, Suomipoppia... Viimeisin konsertti on ollut kotimaista: viime kesänä Yö. Ulkomaisista joskus pari kesää sitten Rollarit.

Mukavaa Ystävänpäivää!

Ruusa

PS. Jospa plussia saataisiin tälle päivälle oikein roppakaupalla : ) bdbdbdbdbd

Hedelmällistä ystävänpäivää muruset!

Tsemppiä ja peukkuja pikku2:lle!! Jännät hetket käsillä..
peukkuja muillekin jännääjille!! bdbdbdbdb

RadioG: Suomipop, töissä taitaa olla nyt Nova. KonserttiG: ei ole tullut harrastettua