KERMIT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Uusi ketju

Vieras
Täällä kirjoittavat keskenmenon, tuulimunan tai kohdun ulkoisen raskauden kokeneet tytsyt.
muutkin toki tervetulloo =)

antzi, 23, Nurmijärvi, enkelityttö 10/06
Anu, 28v. Pohjanmaa, 5v. tyttö. yrit. 05/03, km 01/02 ja 11/05
Betty. 29 v, km 2/06, syksy/06
Hannastiina83 Yrit 04/06 km 06/06
Kapris 27v, etelä-Suomi, tyttö 09/05, km 10/06
Katzu. km 12/06
Kirppu!, 31v,Päijät-Häme, tyttö 12/05, km 11/06
miima84, 22v poika 05/06,km12/06
neitonen25, km 12/06
Niksu, 27v, Pirkanmaa, poika-05, tm 10/06
Ninni83, 23v, Kymenlaakso, tytär, 01/04, km 12/06
Omppu75, 31v, Keski-Uusimaa, poika 03/04, km 11/06
Papu 31v, Häme, poika-94, poika-00, tyttö-04, km-09/06
peetu. tyttyö -01, poika -02, km 12/06. Riihimäki
pikku2, 28v, poika 01/03, km 12/06
Ruusa07, 31v, P-Häme, tyttö 8/04, tm 10/06
Safiiri, 34v, Keski-Suomi,poika 10/00, poika 03/03, tm 05/04, tyttö 06/05, km 04/06, km 01/07
sanna m, 33v, tyttö 6/2000 ja poika 7/2003 ja enkelipoika 36rvkoa 12/2006
senora, 41v, Pohjois-Pohjanmaa, km 10/06
Tatti 31v. Pohjanmaa, yritystä -98, km 4/ 03, 6/04, 9/04 ja 5/06
Tehotyttö 35v, Varsinais-Suomi, poika 04/96, tyttö 08/98, poika 07/05, km 10/06
Tiuhti 29v, Turku, km 10/05, Enkelipoika 08/06
Tuuli, 34v, etelä-Suomi, km 9/06

Plussanneet Kermitit:

Bellamariia, 28v, PK-seutu, 1 lapsi 99, km 9/06 PLUSSA 12/06
Sohvi, 23v, Etelä-Karjala, tyttö 07/05, km 8/06 PLUSSA 01/07
ÄssÄ, 28v, Kanta Häme, tytöt 00, 02, km 11/06 PLUSSA 01/07
Jazz, 29v. Helsinki, km 02/04, 04/04, 06/04, 08/04 tyttö 08/05 ja km 06/06, 10/06 PLUSSA 01/07

Huomenet ja hyvää alkanutta viikkoa!

Täällä aamu alkoi vähän huonovointisena, kuten eilinenkin. Eilen luulin olevan krapulaa kahdesta viinilasista :-) Saas katsoa kehittyykö tästä vatsatauti vai jotain muuta... Koko viime viikon oli vatsa sekaisin ja sama peli näyttää jatkuvan.

Omppu siis jatkaa mun kanssa ihan samaa tahtia ;-)
Haamuillaan kilpaa. Mitäs jos testattais seuraavaksi oikein vahvat plussat?
Kyllä sormet kieltämättä syyhyää jo päästä testaamaan uudelleen, mutta täytyy nyt kaivaa maltti taas tuolta komeron pohjalta!

Katzun terveisiä odotellaan kuumeisesti...

Senoran matkakuume tietysti nousee äärimmäisyyksiin. Tulikin sopivasti kunnon pakkaset tänne koti-Suomeen, niin tuntuu vielä enemmän :-)

Jazz tosiaan kirjoittelee täällä niin kauan kuin siltä tuntuu<3
Itse luulen, että jos se plussa tärähtää, niin lähden nopsasti ärsyttämästä haaveilijoita ;-)

Tehis dpo 13???

Huomenta kamut!

Kopsasin edellisen ketjun ekalta sivulta tuon listan, toivottavasti matkan varrella ei ollut tullut paljon muutoksia. Itseni uskalsin positiivisesti ajatellen laittaa tuohon listan jatkoksi plussanneisiin. Olen päättänyt olla aktiivisesti ajattelematta ja murehtimatta mahdollista keskenmenoa etukäteen.

Kapriksen lailla hihittelen täällä Tehikselle, ihan kaikella rakkaudella. Kävin lukaisemassa edellisen ketjun vikat viestit ja kyllä tämä sun kierto taitaa lyödä kaikki ennätykset. =) Hihii, onhan sun pidettävä meitä jännityksessä alusta loppuun. Eka ihmetellään porukalla on-off ovista ja seuraavaksi ihme aikoihin ilmaantuvia roskishaamuja. Nyt pidän NIIIIIIIIN kovasti peukkuja pystyssä, että kysessä olisikin ihan oikea kierronvarmistusPLUSSA! Käy pian lähikunnan apteekista hakemassa yksi testi ja päästä meidät piinasta!

Senoralla on laukku pakattuna, reipas tyttö! Mä ihailen järjestelmällisiä ihmisiä jotka saa tehtyä asioita etukäteen. Mä olen tällainen viime tippaan säheltäjä ja silloin yleensä tuppaa jotain unohtumaan kyydistä... yleensä onneksi miehen jutut unohtuu. Kyllä, mä pakkaan mieheni puolesta koska muuten siitä ei tulisi mitään. Ja taidan joskus jopa silittää sen paidatkin... hehhehh, mutta en kyllä tunnusta olevani mikään nyrkin ja hellan välissä oleva raasulainen.
Joko Senoralla on kova matkakuume päällä? Mä olen aivan fiiliksissä teidän puolestanne. Ihanaa kun tänne tuli kunnon pakkaskelit niin etelän aurinkokin tuntuu jotenkin vielä enemmän ansaitulta.

Onko Ompulla jo parempi fiilis? Toivottavasti! Näen sielujeni silmin miten sä tongit siellä kotosalla kaikki kaapit läpi. Ikävää että lopputulos ei ollutkaan niin palkitseva, mutta vielä on toivoa. Kuten tuossa jo WABeihin kirjoittelin, minusta nämä herkät testit eivät ole niin herkkiä kuin väitetään. bd bd bd bd bd bd bd bd

Tuuli pohti panttailutaktiikkaa. Se voisikin olla ihan hyvä kokeilla sitä seuraavaksi. Jostain muistan lukeneeni että sperman laatu vaikuttaa aika paljon eri taktiikoiden toimivuuteen. Jos siittiöitä ei ole kovinkaan paljon, on muistaakseni hyvä puuhastella harvemmin. Jos ne ovat hiitaanlaisia, on syytä ajoittaa puuhastelu juuri ennen ovista että nämä hitaat veijarit ehtisivät rauhassa uiskennella paikoillensa odottelemaan munista.
Tuulilla ja Kapriksella on kummallakin jännä päivä torstaina. Mihin aikaan teillä on lekurit? Osaan sitten pitää peukkuja pystyssä oikeaan aikaan. Rutkasti halauksia teille kummallekin alakulon selättämiseksi. Teillä on todisteita siitä, että raskaus onnistuu joten kyllä te ihan varmasti pääsette sitä masuanne kasvattamaan.

Papulla on huima PMS... kuulostaa tutulta. =) Toiko äiti sulle lisää testejä? Koska meinaat mahdollisesti testata uudestaan? bd bd bd bd bd bd bd bd

Antzi pelkää että me ruvetaan kohta AA:sta saarnaamaan. =) Ei pelkoa, sehän on hienoa että pidät hauskaa. Hienoa että ovis on nyt hyödynnetty, parin viikon päästä sitten jännätään.

Safiirilla on suuri urakka edessään. Pari viikoa enää ja olettekin jo uudella paikkakunnalla. Huiman jännää! Miten sun opinnot, pystytkö sä siirtämään ne uuteen paikkaan vai olivatko opinnot jo sillä mallilla ettei mitään lähiopetusta enää ole? Tsemppiä pakkaamiseen! Vinkkinä kerron että kannattaa varata muuttolaatikoita 1/m2. Kuulostaa hurjalta määrältä, mutta meillä tällä laskutavalla varatut laatikot ovat aina täyttyneet ääriään myöten ja ylimääräisiäkin on tarvittu. Tuleeko teille muuten muuttofirma hoitamaan muuton? Sitäkään en ole huomannut kysyä, että miten saitte asunnon järkättyä näin lyhyellä varoitusajalla?

Pikku2:n on nyt kunnialla vetänyt juhlaviikonlopun läpi! Eikös teillä ollut autot-teema bileissä? Mitä juhlakalu ja vieraat olivat mieltä? Toivottavasti pääset tässä lepäilemään ja keräämään voimia loppuviikon koitokseen. Tsemppiä kovasti!

Katzu varmaan tulee heti kertomaan kun on saanut verikokeensa tulokset. Jännää! bd bd bd bd bd

Olen muuten tälläkin viikolla koulutuksessa huomisen ja keskiviikon. BLAAH! Miten mä kestän odottaa iltaan asti kaikkien haamuilijoiden varmistustestien tuloksia? Koulutuksesta puheen ollen, meillä on tarkoitus lähteä Suomea kiertämään koulutuksen merkeissä huhti- toukokuussa. Tulee olemaan aika rankkaa, mutta ehkä sen kestää. Ja jos en kestä en mene, saavat hommata jonkun sijaisen.

Kaunis kiitos kaikille onnittelijoille! Kyllä tämä aika todelta jo tuntuu. Olo on nimittäin aika hutera, krapulainen voisi sanoa. Tänään täytyy soittaa Kättärille ja mankua uusi lugesteron-resepti ja aika varhaisultraan. Sen ajattelin varata viikolle 8, raskausviikolle 7+, kun mulla on sopivasti lomaa silloin. Tässä päivä kerrallaan elelen ja toivon parasta. Positiivista on että sekä mulla että miehellä on aika luottavainen mieli tämän raskauden onnistumisen suhteen. Toivottavasti se pitää paikkansa! Mies on pari kertaa jo sanonut, että olen jotenkin enemmän raskaana nyt kuin niissä keskenmenneissä. No, sitä ei voi varmuudella tietää ennen ultraa. Mä toivon niin, niin hartaasti että sen päivän näkisin tällä kertaa.

Täytynee tästä lähteä hommiin kun olen jo tässä reilun puoli tuntia tätä romaania kirjoitellut.

Aurinkoista ja kirpsakkaa pakkaspäivää kaikille teille!

Jopas täällä on taas kirjoiteltu... jotain pientä kommenttia...

Voi tuuli... *hali* .. Kyllä sä vielä raskaudut... itsekin odotan kesää ja kevättä aika pelonselkaisesti, millaisiahan masennuskausia tässä vielä tulee...

Jazz on sitten testannut ja plussannut .... huiii... *puuuuhhhhh* onnenpuhallus, ettäjotta kyytiläinen pysyisi nyt mukana.. Eikös positiivinen asenne auta tais

Eläs Antzi... etä sä tänne yksin jää... Sait kuitenkin kellistettyä miehen edes sen yhden kerran...

No voi rähmä Safiiri... nuo työasiat on tosi hankalia... toivottavasti sieltä uudelta paikkakunnalta löytyy vastaavaa työtä...

Onnea punktioon pikku2:lle myös täältä...

Katzullakin haamu.. Mutta miksi se hoitaja siinä käytävällä sulle selittää... ei tainnu olla oikein ajan tasalla. Toivottavasti se haamu siitä vahvistuu...

Hei Tl... älkäähän luovuttako ... Mukavaa matkaa teille...

Tehiskin haamuilee... ja ihan urakalla...

Jeps.. laukku pakattu. Mies siitä aina jaksaa kuittailla. Itse pesee viimeiset vaattensa varmaan huomenna ja sitten noituu keskiviikkoaamuna, kun on kosteat vaatteet... Mutta itse saa omat kamppeensa pakata ja pestä ne vaatteet joita aikoo ottaa mukaan ja päälle matkalle. Nettikamerasta käytiin katselemassa Puerto Ricoa, kovin oli pilviä meren yllä. Toivottavasti häipyvät... vaikka sääennuste lupailikin pilvistä ja 18-19C.

Kuka vinkkasikaan siitä että jonkun viestin kohdalla klikkaa ton LAINAA ... ja kirjoittelee avautuvaan ruutuun. Tää toimii!!!!!!

Plussarikasta viikkoa kaikille. ja liitin viestin tietenkin tuohon vanhaan ketjuun.... plääähhhhhh

Huomenia!

Juhlat on juhlittu.. muutama jälkijunalainen tulee vierailulle sitten myöhemmin, mutta hösöttäminen loppui eilen kello 17. Autot teema tuntui olevan lapsista ja aikuisista ihan mukava.. Meillä väriteltiin autot aiheisia netistä kopsattuja hahmojen kuvia ja kakkuna oli mäki, jossa kurvaili kolme pienempää autot hahmoa ja maalissa voittajana komeili iso SALAMA. Mukit oli autot-sarjaa ja askarreltiin pojan kanssa popcornitötteröt joissa oli Salaman ja Martin kuvat+vieraan nimi.. sitten popparikone käyntiin ja jokaiselle omat tötteröt pöytään.. Pojalla oli autot collari päällä ja sänkyynkin vaihdettiin autot lakana.. ihan vaan vieraita kiusataksemme..

Panttailutaktiikastanne jo aikaisemmin mainitsin.. että ainakin koeputkihedelmöityksessä siittiöiden tulee olla 3-7 päivän ikäisiä.. Kai se on jollain kokeilla todettu, että silloin ovat simpat virkeimmillään.. ja mahdollisuus hedelmöittymiseen on paras..

Kaikille aurinkoon lähteville rentouttavaa ja arkiajatukset nollaavaa lomaa ! ! !

ON: Tänään olis viimeinen piikki, Pregnyl-irroituspiikki ja huomenna välipäivä.. sitten keskiviikkona olisi koetus edessä..

Pikku2:lle toivotaan hyviä siittiöitä ja onnea koeputkihedelmöitykseen!

Tiedättekös, täällä taitaa nyt mielikuvitus tehdä oikein kunnon kepposet...
Olo on todella huono, huonompi kuin missään raskaudessa (en ole ollut pahoinvoivaa tyyppiä). Verenmaku suussa ja tissitkin tuntuu muhkeammilta kuin tavallisesti.
On tää niin tätä :-/ Taitaa psykiikka nyt vähän rönsyillä :-D

Ja arvatkaas kuka mönki just peräkontin kautta laittamaan farkun käyntiin. Piti kyytsätä noita koululaisia. Katotaan saanko ovet auki siihen mennessä, kun ton tokaluokkalaisen koulu alkaa... Hemmetti noita lukkoja! Tästä lähtien saa ranskattaren ovet olla auki yötä päivää :-)

Nyt pitää kiitää vessaaaaaaaaaaan ;-)

Huomenia....

Oi kun täällä on tapahtunut viikonlopun aikana.

Jazzille hurjasti onnea plussasta. Pidähän sitä plussajunan ovea vielä jonkinaikaa auki että pari muutakin ehtii samaan matkaan : )

Niksulle onnittelut vakinaistamisesta.

Sitten tais olla vielä parit muut onnittelut. Joten onnea!

Nettivapaa viikonloppu takana. Pe käytiin katsomassa serkun 3 vkoa vanhaa tyttöä. Oih kun ne vauvat onkin pieniä. Hieman ristiriitaisia tunteita vauvan näkeminen herätti, mutta kaipa se siitä.

En minäkään ole täältä karkaamassa vielä vähään aikaan. Testiä tehdään sitten ystävänpäivänä, jos on aihetta.

Kipakkaa pakkaspäivää...

Ruusa

kirjaston konetta tulin taas kiusaamaan kun on hetki aikaa ennen kun haen pojan kerhosta. on se vaan kummallista noiden menkkojen kanssa.. karmean kohtalomme jälkeen odotin kun kuuta nousevaa että "punainen prinsessa" saapuisi... kyllä, silloin se oli kaiken perusta sille että olisi edes mahdollisuus raskautua uudelleen... kun ne alkoivat, olo oli kuin taivaasta... sitten alkoi pelko saapuisiko pahaenteinen punainen noitaakka riesaksi... kyllä, sitä ei mitenkään olisi kaivattu, enää. mutta sieltä se tuli... ilkeämpänä kuin koskaan... tänään 11 päivä kun yhä vuotaa... neuvolassa sanoivat että jos jatkuu yht. 14 vrk on syytä mennä tohtorille, saavat antaa hormoneita... ihan kun tässä ei niitä jo olisi yllinkyllin omasta takaa. voi, voi, näillä meiningeillä uudelleen raskautumisen edes mahdollisuuskin taitaa kestää ja kestää. viime viikolla lääkäri soitti ja ihan lopullisissakaan tuloksissa ei ollut mitään mikä selittäisi rakkaan nuppumme siirtymisen enkeleiden riveihin raskausviikolla 36. eli se jää ikuiseksi arvoitukseksi. kaikille plussanneille lämpimät onnittelut, toivon että matka jatkuu iloiseen loppuun asti. muille meille toivon plussatuulten puhaltelevan, palaan taas tänne kun vaan pääsen... jospa tän laitteen saisi jo pian hankittua kotiinkin!iloista talvipäivää toivottelee sanna m

Huomenta kaikille

Nyt täytyy kyllä pitää Jazzille kovasti peukkuja!!!!!!!!!!!!

Joudun valitettavasti pitämään teitä sekä itseäni vielä tovin piinassa, koska soittoaika on vasta klo 12 alkaen. Onneksi on ollut hässäkkä aamu, en ole paljoa ehtinyt kelloa vilkuilemaan.

Edelleenkin olen ns. oireeton. La iltapäivällä huomasin ihmeellisen limaklöntin vessapaperilla pyyhkiessäni. Kirkasta limaa. Muuten ei mitään tuntemuksia missään. Ainoastaan eilen oli kauhean herkkä olo, telkkua katsellessa meinasi itkettää ihan olemattomista asioista. Viimeksi juuri tämä outo itkuherkkyys oli eka oire ennen testin tekoa. Mutta en muista yhtään missä vaiheessa esim. rinnat alkoivat turpoamaan ja aristamaan.

Nyt täytyy mennä vissiin syömään

Moi!

Jazz, oikein paljon onnea ja vauvaliimaa. Ihanaa kuulla mukavia uutisia!

Tehis, kyl se plussa sieltä tulee. Mulla on ihan sellanen kutina. Omppu tais olla toinen joka haamuilee, sinne kans plussa!

Senora, ööh mä taidan olla samanlainen kui miehes. Pyykit kyl pesty, mut laukku ammottaa tyhjyyttä. Pitäs varmaan ruveta silittään. Mun pitää pestä ja pakata ton ukonkin tavarat. Kokemuksesta tiedän et parempi et mä sen teen :) Hyvää matkaa teille!

Edelleen vähän pihalla missä vaiheessa kaikki menee. Pahoittelut siitä jos jonkun unohdin. Katsotaan kui kauaa nää meidän haaveet on poissa. Juu taidan tulla takaisin heti ku saan ton ukon mukaan haaveileen. Prkl mä en vielä luovuta, sitten vasta ku kaikki keinot on käytetty. Nyt on hyvä lähtä lomalle rentoutuun ja kerään voimia talveen.

Hyvää viikkoa kaikille!

Tl

Hulluja pidetään taas jännityksessä oikein urakalla... ;-)

Ilmoittelethan Katzu sitten heti tänne!

En minäkään päässyt apteekkireissulle. Oli sen verran hankalaa tuon pojan kanssa autoon meneminen etupenkin kautta, että en viitsinyt sitä lähteä montaa kertaa tekemään. Tosin 20min:n ajomatkan päässä olisi drive-in-apteekki. Hetken jopa sitä mietin, että lähtiskö... No, onneksi jostain taas järki ja rautahermo palasi :-)
Huomenna ehkä vois sitä testiä kaupunkireissulla ostaa...

Älähän nyt Katzu vielä luovuta. Jos se on niin alussa, ettei ole vielä tuon korkeammalla hormoni.

Tässä taas kerran nuo arvot:

1 viikko 3 viikkoa 0-5
2 viikkoa 4 viikkoa 3-426
3 viikkoa 5 viikkoa 18-7340
4 viikkoa 6 viikkoa 1080-56500
5-6 viikkoa 7-8 viikkoa 7650-229000
6-9 viikkoa 8-11 viikkoa 25700-288000
8-11 viikkoa 10-13 viikkoa 13000-253000
17-24 viikkoa 2. kolmannes 4060-65400
>25 viikkoa 3. kolmannes 3640-117000

Polin hoitaja vaan sanoi että tämän arvon perusteella et ole raskaana ja johtuu siitä edellisestä raskaudesta. Pitäisi kuulemma olla enemmän kohollaan.

Siis teoriassa on täysin mahdollista, että olisi vasta niin alussa koska en tiedä milloin hedelmöittyminen on tapahtunut jos on tapahtunut. Ärsyttävä tilanne.

Mistäs hitosta se polin hoitaja sitten voi tietää millon sulla ovis on ollut???
Ei tuollaista voi väittää, jos ei ole aikaisempaa mittausta vertailukohteena.
Tee ihmeessä kotitesti samalla merkillä, millä viime viikolla haamuilit!
Mun mielestä paremmin menis yksiin sen kanssa, että viime viikolla haamua ja nyt arvo korkeammalla.
Oishan sen pitänyt sitten viime viikolla näyttää kunnon viivaa, jos laskussa on, eikö???

Täällä ei maistu opinnot, eikä kotityöt. Höh ja pöh.

Iltapäivää!

Sannalle haleja kovasti! Ikävää ettei mitään syytä löytynyt nuppunne poisnukkumiseen. Tsemppiä menkkojen kestämiseen, todella pitkä pinna sulla kun edelleen sitkuttelet. Toivottavasti täti nyt älyäisi häipyä niin pääsisitte kohti uutta yritystä.

Tl, kiitti onnitteluista! Ihana kuulla että olet jo valmis uuteen yritykseen! Kyllä se miehesi lähtee myös mukaan haaveiluun kunhan on saanut käsiteltyä tämän viimeisen menetyksen. Toivottavasti teillä on järkevä lääkäri siellä jälkitarkastuksessa ja saatte tosiaan kunnon ohjeet miten edetä seuraavassa yrityksessä. Voimia ja oikein rentouttavaa ja ihanaa reissua teille! Halauksia!

Voihan vindeli, vai oli Katzun kanssa jutellut hoitsu sitä mieltä ettet ole raskaana? Minustakin kuulostaa aika uskomattomalta vetää moinen johtopäätös yhden tuloksen perusteella tietämättä mahdollisen oviksen ajankohdasta mitään. Kyllä nyt pitäisi ottaa hetken päästä uusi koe ja katsoa onko se lähtenyt laskuun vai nousuun. Toivoa siis on edelleen! Tee tosiaan uusintatesti samaisella, jolla sen haamun sait viime viikolla. Viivan vahvuus kertoo oletko raskaana vai et, eikös juu. Tarjosivatko he muuten uusintaveritestiä? Plussapeukutuksia kovasti! Ikävää ettei asia vielä nyt varmistunut.

Tehis the rautahermo kärvistelee pahan olon kourissa. Jännää! Miten kauan meinasit pitää meitä hulluja jännityksessä?

Kylläpäs väsyttää, ei yhtään huvittaisi olla täällä töissä. Aikaisemmin valittelin sitä että aika menee liian nopsasti ja nyt toivoisin että seuraavat viikot menisivät pikakelauksella etiäpäin. Ei tässä oikein muuta voi kun tutkailla oireita ja ihmetellä tätä asiaa. Vähän menkkamaista polttelua on alavatsalla, mutta kuulunee asiaan. Pelon poikanen yrittää kovasti tunkeutua mun pääkoppaan, mutta mä olen vielä toistaiseksi onnistunut plokkaamaan sen.

T. Jazz ja huimat 4+0 rv:a

Katzu, mars mars, testikauppaan ;-)

Voi viuhka, jos nyt raskaana oon, niin oltaispa samoissa Jazzin kanssa :-) Ja Omppu samassa ryppäässä! Kuten myös Katzu :-)

Huomenna varmaan sen testin käyn ostamassa, kun Turkkuseen suuntaan muutenkin. Varmaan jossain yliopiston vessissa sitten käyn sen testipaketin repimässä ja ruikkimassa pitkin reunoja :-D

Mietin just että uskaltaako sitä testiä hakea ja tehdä. Jos se edelleen näyttää sitä haamua. Oisko se hormoni arvo edelleenkään noussut niin paljon että pissanäytteessä näkyisi sen selkeämpää viivaa???????????????

Katzu: Raskaushormoni tuplaantuu parin päivän välein. Eli jos verikoe otettiin pe ja arvo silloin oli 24, on sunnuntaina arvo raskauden jatkuessa 48 ja tiistaina taas 96 jne. Eli kyllä nyt testissä pitäisi näkyä jo haamua vahvempi. Hui, äkkiä testin ostoon. Pidetään peukkuja!

Minä varasin äsken Kättärille varhaisultra-ajan ja pyysin myös lekuria soittamaan puhelinreseptin lugeista. Siellä on joku tuuraaja, eli todennäköisesti en saa sitä reseptiä. No, täytynee sitten soittaa omalle gynelle joka sen varmasti antaa. Onneksi kaapissa on vielä muutamaksi päiväksi niitä ah niin ihania lugepalluroita. Niin, se ultra-aika on 13.2 jolloin on rv 6+2, eli hyvässä lykyssä voi jo syke näkyä.

Vitsit kun olisikin kiva saada teistä mahdollisimman moni mukaan tuonne odotuspuolelle! Plussapuhalluksia koko Kermit-ketjulle, puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh.

Juu, Katzu, minä myös sitä mieltä, että vahvempaa viivaa näyttää, jos raskaana olet. Onhan siitä jo monta päivää aikaa...
Meni syteen tai saveen, pliis testaaaaaa :-)

Mä kans pähkäilen vielä, että uskaltaiskos jo huomenna oikeesti testata.
Jos kerran lauantaina näytti toi Clearblue haamua, niin luulisi. Senhän pitäis reagoida vasta 50 yksikköön. Luulis siis herkemmän testin näyttävän jo kunnon viivaa. Jos ei näytä, niin sitten voi varautua menkkoihin joka tapauksessa ja jäädä odottelemaan seuraavaa kiertoa...
Rautahermolla ei olis muuten kiirettä, mutta kun en viittis kauheen kauaa pimittää isännältä tätä tietoa, hih ;-) Ja toisaalta pitäis kans se varh.ultra tilata, jos raskaana ollaan. Pitäis päästä tolla samalla viikolla ku Jazzkin, koska seuraava viikko ollaan reissussa. Mutta ei mennä asioiden edelle :-)

Onpas Kermitit olleet tänään hiljaisia...

Noudattiko Katzu määräyksiä? :-)

Senoralle hyvät reissut! Vai olikos niin, ettei enää olekaan huomenna työmaalla? Vielä vois täältä yksi matkatavara lähteä mukaan :-)

Nyt koisimaan. Täydelliset naiset meni jo pilkkien... Öitä.

Täällä näyttää kokoontuvan iloinen plussakerho... Kyllä mä tän päivän vielä täällä töissä ja koneella notkun. Johonkin aikaan iltapäivällä pistän pillit pussiin ja häipäsen. Ukkokin sai illalla pakattua laukkunsa. ih-me... yleensä se on se edellinen ilta pakkailua ja vaatteiden etsimistä. Tosin oli sillä eilen shortsit hukassa. Tulipa järjestettyä miehen vaatekaappi ja sieltä ne kerrastojen välistä löytyi - ne shortsit..

Kermitit taitaa nyt nukkua talviunta. Olihan se Senora sentään herännyt, mutta pääseekin lämmittelemään, niin ihmekös tuo :-D

Ei ole testipäivä kuitenkaan tänään. Jäänkin kotikonttorille, niin säästän aikaa yli tunnin. Ehkä huomenna käväisen vähän shoppailemassa muutenkin, jos sitten... Sitä- paitsi mitä pidemmälle nämä päivät kuluvat, niin sitä todennäköisemmin voi odottaa vahvaa viivaa, mikäli sieltä mitään on tulossa. Realisti-rautahermo :-)

Tehis dpo 14???