KERMIT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pahoittelut Safiirille haastattelun peruuntumisesta, onneks jo muuta tiedossa.

Ja onnea Karoliinalle, me tullaan kohta kaikki perässä plussanneisiin!!!

Meillä sama vika Senoran kanssa noiden muovipussien kanssa, välillä menee ihan hermo niiden kanssa! Olen joskus yrittänyt pitää kangaskassia mukana kaupassa, mutta ei se ole muistunut lähteä matkaan mukaan...... Meillä mies on kovin innokas viikkailemaan niitä pusseja tuonne laatikkoon, ihme homma :) Oon muute aikas kade tuosta teidän etelän reissusta, mahtuuko matkalaukkuun??? tahtoo pois täältä vesisateesta!!!

Kylläpä Antzin tuttu vitsin murjasi, hyi olkoon! Miten tuollaista edes kehtaa suustaan ulos laskea??!!??

Loppiaisena meillä ei tapahdu mitään ihmeitä, isäntä viikonlopun töissä. Jos tuon piparkakkutalon kumminkin tuhoaisi :)

Meninpä muuten "tilaamaan" positiivareilta sen ajatuksen aamiaisen. Kiitos vinkistä! Tai no ensi viikollahan se taitaa vasta alkaa tulemaan.

(.) Hmm... Rinnat edelleen turvonneet ja sivuilta arat. Tänään myös valkkari lisääntyny huomattavasti. Ei tietoa mitä merkkais, vaikka kova on toivo. Pakko yrittää pitää ajatukset kasassa... HELP ME!!!!

Nyt telkkarin ääreen ja syömää porkkanaa (laihiksen kunniaksi, hih)

Sohvi kp 26/28-35

Tehikselle vielä:
Mistäs moinen ajatus löytynyt talon rakennusprojektille? Teillä jo roimasti kokemusta, mutta itse en enää ikinä tahtoisi siihen projektiin ryhtyä, heh. Reilu vuosi ollaan tässä nyt asuttu ja täältä en muuta kuin vanhainkotiin, jos sinnekään :)

Sohviliini

Terhis: Täällä on myös rakennettu itse tämä paritalo.. ja "hirsilinna" siintää haaveissa.. mutta sopivaa tonttia ei ole löytynyt.. Isäntä kun ei halua pois tämän hetkisestä kotikunnasta ja vaatimuksia tontille löytyy.. mielellään järvimaisemalla ja rinnetontti.. Haaveillahan saa, mutta haaveeksi voi vielä jäädä..

Loppiaista vietetään ihan kotosalla.. Mies huomenna urheiluseuran talkoissa ja minä ja poitsu kotona siivoillaan ja pidetään "elokuvailtapäivä".. toi pukki pojalle Autot DVD:n niin pääsee äitikin sohvalle köllimään ja laiskottelemaan.. pientä purtavaa jne. Sunnuntaina mies menee "raksahommiin" ja minä lapsen kanssa kotisilla..

Kaupassa töissä olevana tuntuu todella, että viikonloppuvapaa ansaittu tämän iltaisen hulabaloon ansiosta.. Kyllä tuntu, että kaikilta oli ruoka samaan aikaan loppu.. itse pärjäisin varmaan kuukauden ilman kaupassa käyntiä jos omistaisimme lehmän.. : )

Palaillaan astialle..

Huomenet!

Täällä oltu jo yli tunti hereillä näin pyhäaamun kunniaksi :-) Huomenaamulla on sitten mun nukkumisvuoro, yes!

Heh, meillä vähän sama juttu tuon lehmän kanssa. Se olis kätevä, ei tarvis niin usein kantaa selkä vääränä kaupasta. Mutta kaupassa on käytävä kyllä niiden tuoreiden kasvisten ja hedelmien takia kaksi kertaa viikossa kaupassa. Mulla käytössä kauppareissuilla aina kori, mutta sen lisäksi yleensä on 2-3 kassillista :-) Kori tulee täyteen jo niistä hedelmistä ja kasviksista. Niistä muovipusseista tosiaan pitäisi päästä kokonaan eroon!

Niin, Sohvi kyseli tuota talonrakentamisintoa. Siitä voisin kirjoittaa romaanin, mutta mitenköhän se lyhyesti muotoilis :-) Meillä on kaikinpuolin ihana tämä talo, riittävän isokin jopa viidelle lapselle. Paikka on kiva, vanha alue jokilaaksomaisemissa. Tässä vaan naapurit ovat lähellä, kun muutama uusi tontti myös tässä vieressä. Alunperin eka talo myytiin, kun piti vaihtaa paikkakuntaa. Just kun talo alkoi mennä kaupaksi, huomattiin, ettei me täältä haluta mihinkään. Tästä oli tullut meidän kotipaikka. Eka talo valmistui siis 2000 ja toinen 2004. Tai siis eihän tämä vielä täysin valmis ole vieläkään, mutta muutettiin tuolloin. Eikös sitä sanota, että se kolmas talo on vasta viimisen päälle oikea? Mä haluaisin tosiaan vanhan pihapiirin, jossa vanhoja rakennuksia. Mutta ei haluta vanhaa taloa. Kyllä sekin vähän houkuttaa, että tästä talosta sais nyt tosi hyvä hinnan. Reilusti tuplat siihen verrattuna, mitä meillä tähän on lainaa. Jos malttais mennä vuokralle ja odotella sitä oikeata paikkaa. Vaikka toisaalta ei millään tältä alueeltakaan raskittais lähteä... Tämmösiä nämä mietinnät sitten aina välillä on! Voipi olla, että tähän jäädään kans vanhainkotiin saakka.

Jaahas, ne on Sohvillakin sitten jännät päivät! Toivotaan että tissi-&valkkarioireet ois SITÄ! BEEDEETÄ JA DEEBEETÄ sinnekin.

Täällä vielä täti vetelee kaffetta ja pullaa, eikä tunnu osaavan lähteä ei sitten millään. No, tää on ihan tuttua. Sillon harvoin kun tulee, niin viihtyy kauan. Varmaan tässä vielä pari päivää keräilee kimpsuja ja kampsuja :-D
Mulla on tässä kierrossa käytössä muistivihko, johon merkkailen kaikki tärkeät jutskat kierron eri päivinä. Kun sitä kaikenmaailman nipistelyä ja vihlontaa tuntuu riittävän, niin ajattelin nyt merkitä muistiin, jos niillä sais jotain selvyyttä seuraavia kiertoja ajatellen. Joita tietenkään ei pitkään aikaan tule, mutta kuitenkin. Jos sitä vitosprojektia varten sitten :-) Seuraava kierto siis kahden vuoden kuluttua!

Tehis kp 7/?

Trvehdys tukiverkkolaiset =)

Josko nyt kykenis keskittyyn ja ihan ajatuksella lukemaan niitä lukuisia juttuja joita on tullu, ihanaa kun on aktiivisia naisia täällä! (vielä kun aivo toimis työpäivän jälkeen niin paljon että kykenis keskittyyn...) Mut josko se nyt toimis =)

Ihan ensimmäisenä Karoliinalle huisin paljon onnea plussasta!!!!!! Hienoa, kun saadaan hyviäkin uutisia ! toivottavasti avas nyt plussa-aallon!

Sohvi on saanu siivous-häiriön =D Mullekkin tulee niitä joskus, sen "kohtauksen" jälkeen on niin hyvä mieli kun nurkat on puunattu. Tänään pitäs kehitellä semmonen häiriö heti-kohta, meille tulee vanhemman tytön kummit lapsineen ja sillä toisella on astma (ja meillä kissa ja kilo hiekkaa eteisessä )

Safiirille kyllä tempun tekivät... Tollanen on kyllä tosi ärsyttävää! Ehkä sulle on tulossa megahyvä paikka nurkan takaa!

Alet on kyllä jääny multakin käymättä... ei siis yhtään nappaa..

Senora: mä olen niitä värssyjä sieltä positiivareista aina onnittelu ynnä muihin kortteihin hakenu. Mun serkku aikonaan siitä kerto, onkin ihan hyvä sivusto!

Pikku2: mulla ei kanssa ole kokemusta hoidoista, sivusta olen seurannut miehen serkkua vaimonsa kanssa. En siis yksityiskohtia tiedä, mutta heidän jaksamisensa palkittiin marraskuussa pienellä pojalla.

Antzi: Joo ei tätä sosiaalialan työtä kyllä kukaan rahan takia tee.. Mä olen kanssa ollu turvakodissa/lastenkodissa opiskeluaikana harjottelussa. Sillon ajattelinkin josko jatkais lähihoitajan opinnoista vielä eteenpäin, jotenkin se lastensuojelu kiinnosti.. en jatkanu sit kuitenkaan, oli perheen perustaminen pohjimmiltan tärkeämpänä mielessä =)
Olen suuntautunu lasten ja nuorten hoitoon, mutta täällä meillä on päiväkotityö kiven alla eikä mitään mahista saada vakanssia. Niimpä n. 1,5 vuotta sitten hain kotipalveluun ja pääsinkin, ja 6kk päästä sain vakanssin.
Vyöhyketerapia jostain syystä kiinostaa mua ihan älyttömästi, että ehkäpä joskus lähden vielä opiskelemaan.

omanennapanen: ehho ehho oireita on joo... Tissit on kipeet ( voi olla täti tai r. oire)
olen muuttunu käveleväks pierutyynyks (taas joko- tai- oire) Vatsa välillä kovalla. Mielialat heittelee (taas joko-tai-oire) kuivaa kautta ei tullu oviksen jälkeen ollenkaan... se on vähän outoa, viimeks oli siis niin kuiva-kausi että piti ceridaalia lääppiä joka päivä. Nii, kuulin taas yhestä tutusta... odottaa vauvaa ja kierukan kassa tuli raskaaks...

ÄssÄ kp 23/27

Keittiön kuurausta minäkin tässä haaveilen :-) Ja alankin justiinsa!

Mulla muuten siinä viime kierrossa oli just toi ei-kuiva-kausi heti oviksesta. Solkenaan tuli juoksevaa valkkaria. Sekin niin vahva oire, että kyllä jäi sellainen maku suuhun, että joku siellä yritti kyytiin tarttua, plääh. No, mutta ajattele sitä enää sen syvällisemmin. Ehkäpä kroppa ei ole vielä ollut valmis imetyksen ja km:n jälkeen. Sitä se korkea lämpökin saattaa olla, jos elimistö jotenkin yrittää parantaa itseään tai jotain ;-) Nyt tämä kierto lähti oikein liikkeelle, lämmöt tipahti heti lähes oikeeseen.

ÄssÄ, BEEDEETÄ JA DEEBEETÄ sinnekin!

Ja nyt keittiön kimppuun, täällä mä jo valmiina olenkin ;-)

Tehis kp 7/?

eihän täällä taas pysy perässä,kun on muutaman päivän ollut poissa!!!

onnea jälleeen uudelle plussalle!
täältä me kaikki perässä tullaan!

työpaikan vaihdosta: itse olen ajatellut hakea sisäistä siirtoa työpaikalla. ja vähän jo soitellutkin asiasta. Huhtikuun puolessa välissä pitäis mennä takaisin töihin. vanhaan työpaikkaan en vaan haluis enää, ku työ ilma piiri on mennyt siellä todella huonoksi ja porukka vaihtuu kokoajan.

noista ihme limoista vielä. mulla oli melkein viikon menkkamaisia oireita, mut nyt on vaan tullut todella paljon valkkaria... eikä menkkoja oo kuitenkaan tullut. kaavinnasta on nyt reilu kuukausi.

nyt siivoomaan, ennen kuin poika herää vaunuista!(kun pelkää imuria)