S
Safiiri.
Vieras
No hui tuo kiekkoilijan vaimon tapaus. Mikshän se ylipäätään oli määrätty kaavintaan? Mulla tm:ssa lääkäri sano, että katotaan, alkaako vuoto ja tuleeko kaikki ittekseen pois. Sen jälkeen katotaan kaavinnan tai lääketyhjennyksen tarve uudestaan. Mitenkäs teillä muilla?
En määkään oo ostanu alesta yhtään mitään. Tosin ei kyllä olla päästy niissä käymäänkään kunnolla ku on tää vesirokkobuumi meneillään. Ei muuten ookkaan vielä kumpikaan toisista lapsista sairastunu. Mikä lie kuumepyrähdys nuorimmalla sillon yks ilta?
Jazzilla nyt sävelet selvis. Hyvä niin.
Mää muuten kans kyynelehdin pienimmästäki risahduksesta. Vaan oon ollu aina herkkä liikuttuun, niin se ei mun kohdalla oo mikään oire. Toivottavasti Sohvilla ois...
Nyt kahvihammasta kolottaa. Siispä mars keittiöön. Nähdään taas.
Ja kp on 21/28
En määkään oo ostanu alesta yhtään mitään. Tosin ei kyllä olla päästy niissä käymäänkään kunnolla ku on tää vesirokkobuumi meneillään. Ei muuten ookkaan vielä kumpikaan toisista lapsista sairastunu. Mikä lie kuumepyrähdys nuorimmalla sillon yks ilta?
Jazzilla nyt sävelet selvis. Hyvä niin.
Mää muuten kans kyynelehdin pienimmästäki risahduksesta. Vaan oon ollu aina herkkä liikuttuun, niin se ei mun kohdalla oo mikään oire. Toivottavasti Sohvilla ois...
Nyt kahvihammasta kolottaa. Siispä mars keittiöön. Nähdään taas.
Ja kp on 21/28