KERMIT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uusi ketju

Vieras
KERMIT
Tänne kirjoittelevat keskenmenon, tuulimunan ja kohdun ulkoisen raskauden kokeneet!
Muutkin tervetuloa

Anu, 28v. Pohjanmaa, 5v. tyttö. yrit. 05/03, km 01/02 ja 11/05
Niisku, 22v, Vantaa, km 11/05, tm 05/06
Tatti 31v. Pohjanmaa, yritystä -98, km 4/ 03, 6/04, 9/04 ja 5/06
Jazz, 29v. Helsinki, km 02/04, 04/04, 06/04, 08/04 tyttö 08/05 ja km 06/06, 10/06
Tl, 27v. Pohjanmaa, esikko -02, km 06/05, 05/06 ja 10/06
Safiiri, 34v, Keski-Suomi,poika 10/00, poika 03/03, tm 05/04, tyttö 06/05, km 04/06
Kapris 27v, etelä-Suomi, tyttö 09/05, km 10/06
Karoliina 41v, Etelä-Suomi, tyttö 03/96, poika 06/98, km 04/06, km 09/06
Papu 31v, Häme, poika-94, poika-00, tyttö-04, km-09/06
Niksu, 27v, Pirkanmaa, poika-05, tm 10/06
antzi, 23, Nurmijärvi, enkelityttö 10/06
Tiuhti 29v, Turku, km 10/05, Enkelipoika 08/06
Tehotyttö 35v, Varsinais-Suomi, poika 04/96, tyttö 08/98, poika 07/05, km 10/06
Ruusa07, 31v, P-Häme, tyttö 8/04, tm 10/06
senora, 41v, Pohjois-Pohjanmaa, km 10/06
Tuuli, 34v, etelä-Suomi, km 9/06
ÄssÄ, 28v, Kanta Häme, tytöt 00, 02, km 11/06
mama, 40v, ?? , 4 lasta , km11/06
Kirppu!, 31v,Päijät-Häme, tyttö 12/05, km 11/06
Omppu75, 31v, Keski-Uusimaa, poika 03/04, km 11/06
miima84, 22v poika 05/06,km12/06
Hannastiina83 Yrit 04/06 km 06/06
Katzu. km 12/06
bellamariia; tyttö 99, km 9/06, 12/06, PK- seutu
neitonen25, km 12/06
peetu. tyttyö -01, poika -02, km 12/06. Riihimäki,
pikku2, 28v, poika 01/03, km 12/06
Ninni83, 23v, Kymenlaakso, tytär, 01/04, km 12/06
Sohvi, 23v, Etelä-Karjala, tyttö 07/05, km 8/06
Betty. 29 v, km 2/06, syksy/06

Huomenta kaikille!

Hienoa Pikku2 että kaikki oli kunnossa ja teistä tuntuu siltä että olette valmiita uuteen yritykseen. Oliko teillä pakkasessa mitään siirrettävää nyt seuraavassa kierrossa, vai alkaako kaikki alusta? Toivotaan että tämä kierto tuo toivotun ja pysyvän tuloksen. Tsemppiä ja halauksia!

Kapris: se on kyllä oikeasti todella, todella kummallinen juttu miten sitä voi näin täysin hurahtaa vauvahaaveisiin. Ja vielä kummallisempaa on että miten se pääkoppa rupee tuottamaan ihan ihmeellisiä teorioita ja kuvitelmia raskausoireista ja raskauden mahdollisuudesta vaikka ei tyyliin olisi harrastanut kertaakaan seksiä siinä kierrossa. Ihmisen mieli on kummallinen. Onneksi osataan vielä suhtautua tähän huumorilla! =)

Mites Ninnin tilanne? Oletko soitellut uudestaan terkkariin ja saanut mahdollisesti ajan tarkastukseen. Toivottavasti!

Toivotaan myös että Peetulla kaikki kunnossa jälkitarkastuksessa.

Ihanaa kun päästään kohta taas porukalla jännäämään, ainakin Ruusaa, Kirppua, Kaprista ja heti perään Senoraa ja ehkä jopa mua. Ovistikut tuli postissa eilen ja heti tietty piti testata mutta tulokseksi tuli pelkkä kontrolliviiva. Saa nähdä siis minkä mittainen kierto tulee tällä kertaa, veikkaisin että pysyy yli kolmenkymmenen.

Noh, pitemmittä turinoitta ryhdyn tässä hommiin.

Aurinkoista päivää teille kaikille!

Kauriille piti vielä laittaa kiitokset kun tulit kertomaan ketjun nimestä. Harmi että olet joutunut rasituskieltoon. Toivotaan että paikat pysyvät kiinni ja humu-pekka pysyisi turvallisen kohdun sisällä vielä pitkään.

Kyllä tuo meijän lista on surullisen pitkä ... Sitä pitäis saada lyhennettyä. Taitaa tosin osa olla jo siirtynyt tuonne odotuspuolelle. (olipa outo sijamuoto ? hassu tää suomenkieli)
Yritin eilen penkoa tämän viestiketjun alkua, jos siellä olisi selitetty, mutta kun tuli tämä uudistus plazalle, niin taisi vanhat viestit mennä bittiavaruuteen.

Joo... Jos mulle ois joku vuosi sitten sanonut että roikut vauvahaaveilijoiden palstalla pitkin työpäivää, olisin kyllä nauranut makiasti. Mutta täällä sitä ollaan... Ihan pakko saada päivittäinen annos teidän kuulumisianne. ja tänne sitä kerrotaan koko kuukautiskierto ja limat ja makuuhuonekuulumiset, ihan kaikki tärkeät asiat, joita ei edes bestis tiedä.

Taas oli viime yönä tullut sentin verran lunta. Ihan kiva...

Miehellä on taas älytön työputki, mitenkähän ois, jaksaiskohan se viikonlopun aikana motivoitua perhesuunnittelun pariin. Nyt en työlistaa muista mutta viimeistään alkuviikosta pitäis olla vähän tolokumpana makkarin puolella.

huiiiii... kp 8/28

Huomenta...

Kuten senora jo tuossa kirjoitti en tosiaankaan olis kuvitellut vielä vuosi sitten että tämä vauvanteko voisi näin tahmeaksi mennä. Eka helposti alkanut raskaus kait sai elelelemään pilvilinnoissa. No nyt niitä rakennelmia ei enää ole ja olenkin päättänyt valaa paremmat perustukset tilalle, jos ne vaikka kestäisi.

Tuosta ihmismielestä ja "valeraskaudesta". Musta tuntuu että viime kierrossa mulla oli jonkinasteinen valeraskaus kun niitä oireita tuntui löytyvän vähintään omiksi tarpeiksi ; ). Jotenkin sitä kait sai pienessä mielessään itselleen kehiteltyä lämpöilyä ja rintojen arkuutta jne. Tässä kierrossa yritän pysyä maltillisempana ettei taas seuraavat pari viikkoa mene vain oireiden tutkailuun. Kyllä kait sen raskauden sitten hyvin huomaa kun se oikeasti kohdallani alkaa ; ).

Kauriille mukavaa loppuodotusta : ).

Ruusa
kp 19

Kauriille kiitokset pistäytymisestä ja malttia pikku asukkaalle pysyä massussa vielä jonkin aikaa.

Ruusan kans näköjään mennään samassa koopeessä. Ässä on meitä päivän edellä.

Ai niin, Jazz kyseli mahdollisista sukulaisista niillä työhaastattelupaikkakunnilla. Toisen ympäristöstä on mies kotoisin ja toisesta on mun sukulaisiin matkaa kuutisenkymmentä kilometriä. Huisin paljo mukavampi tilanne ku nyt. Täältä on yli kakssataa miehen sukulaisiin.

Nuorimmalla nousi illalla kuume. Eli hän taitaa olla seuraava vesirokkoilija meidän perheessä. Niin se alko vanhimmallaki, eka pari päivää kuumetta ja pääkipua, sitte tuli näpyt. Ja vanhimmalla oli vielä illalla kuumetta 38,6 eli tää viikko menee kyllä kotona sairastuvan hoitajana. Onneks mun työharkkapaikassa ollaan ymmärtäväisiä. Ohjaajalta tuli eilen viesti, että tärkeintä saada lapset kuntoon.

Terveisiä vielä muillekin mainitsemattomille kermeille!

Safiiri kp 19/28

Apua, tauti kellisti mut pariksi päiväksi petiin ja sinä aikana on tullut juttua niin, etten kyllä muista puoliakaan. Viime ketjua kävin tuossa pikaisesti lukemassa ja ensinnäkin pahoittelut Tehikselle tädistä :( ja onnea Antzille uuteen työhön!

Katzu; hyvä, että vuoto loppui ja toivottavasti se täti kurvaa sieltä piakkoin! Pikku2; minäkin mielenkiinnolla luin sinun lääkärikuulumisiasi; vaikuttaa, että hyvillä mielin lähdette eteenpäin. Jos haluat kertoa, olisi kiva kuulla vielä sen teidän ensi viikon keskustelun jälkeen lääkärin mietteitä. Ja Peetullakin on kontrolliultra ensi viikolla, hyvä niin!

Mites Ninnin tilanne?

Eli uusi vuosi ja uudet kujeet; Kirppu se ainakin on hyvillä mielin menossa kohti jännäilyaikoja. Meillä riittääkin jännitettävää tuleville viikoille! Kyllä tuosta pitkästä listasta jokunen (tai mieluummin vaikka kaikki) voisi lähteä ex-kermitteihin TI:n ja Belaamariia:n juttukumppaneiksi. Ai niin Kaurishan se sieltä meille kirjoitteli, otahan nyt rauhallisesti :) Eli jännättäviä on ainakin Kirppu, Kapris, Ruusa, Sohvi, Ässä, Safiiri; vieläkö muita??? Jazz ja Senora tulee perässä. Sori, jos unohdin mainita jonkun, millään ei meinaa pysyä kaikkien tapahtumien perässä. Ikävä Safiiri, että teillä lapset on kipeinä. Teillä on muutenkin sitten jännät ajan tiedossa, kun suunnittelette noin isoa elämänmuutosta kuin muuttoa toiselle paikkakunnalle. Saako kysyä oletko valmistumassa johonkin uuteen ammattiin, kun olet työharjoittelussakin?

Ai niin ja omaa napaa vielä eli sunnuntaina kp 27 oli lähes yhtä tasapaksut viivat ovistestissä, maanataina toinen viiva oli jo himmeämpi. Tästä nyt sitten kai on pääteltävä se, että ovis oli su? Viiva oli siis lähes yhtä vahva kuin kontrolliviiva; vahvin, mitä olen koko kierron aikana nähnyt. En tiedä, niissä ohjeissahan tosin lukee, että viivan pitää ollaa yhtä vahva tai vahvempi...no maanataina se kyllä oli jo selvästi himmeämpi. Toinen juttu on se, ettei minulla ollut mitään oireita. Jos en tikutusta olisi tehnyt, en kyllä olisi mistään pystynyt päättelemään, että minulla olisi ovis. Joo ja sitten yöllä heräsin ja en saanut unta varmaan kahteen tuntiin ja mietin, että ei varmasti onnistu tästäkään kierrosta ja muuta yhtä surkeeta...eli täytyy sanoa, että minä en ainakaan kovin positiivinen jännääjä juuri nyt ole.

Eip muuta kuin kaikille kermiteille mukavaa viikon jatkoa/

Tuuli kp 30

Tuuli, mulla viime kierrossa ku tikutin kävi samanlai että tuli melkein yhtä paksu viiva ku kontrolli ja sitte seuraavaksi se oli jo haamu.

Taloushallintoahan mää opiskelen, valmistun maaliskuussa. Vaikka jos nyt päätetään muuttaa, täytyy suorittaa loput etänä. Puuttuu enää kaks näyttöä...

Minäkin roikun täällä ja olen aiheesta hämmästynyt:)) enhän oikein enää haaveilekkaan, kunhan mukana roikun.
Ovistikkuihin en ole minäkään koskaan saanut testiviivaa yhtä vahvaksi kuin kontrolliviivaa, vaikka olen raskautunutkin. Ei niistä oikein selvää ota, maallikko ainakaan:) Enää en niitä käytäkkään ja kp.kin on hämärän peitossa.
Kyllä tuo meidän lista on kamalan pitkä!
Kevättä kohti ollaan menossa, kyllä kevät-kermeille plussia tulee, vai mitä?

Heippa uuteen ketjuun!

Kyllä aikas nopeesti saadaan yksi 100 täyteen =) hyvä me!
Tosta listasta, niin pitäiskö sitä päivitellä?
En tosiaan halua ketään siitä häätää tms, mutta ainakaan niiskun en muista kirjoitelleen (toivottavasti on jo plussannut ja raskaus pitkällä!) ja 2 plussannutta meillä on jo =)=)
Ei muuten väliä, mutta varsinkin uusilla (ja minulla... =D ) on varmasti vaikeaa päästä ketjuun sisälle, kun nimiä niin tuhottomasti...

no, ei kai se nyt niin vaikuta...

Minä kyllä ihmettelen teitä jotka pystyvät kommentoimaan kaikkien kuulumisia (tuuli, jazz ja moni muu)
Itsellä NIIN laho pää, että vaikka päivittäin käyn täällä, niin silti en kirjottaessa muista kaikkia huomioida...

Tuulilla tuleekin sit pitkä kierto.
niin tulee täälläkin varmaan. Ei ole kertaakaan ollut alle 30, paitsi tämä vika..
nyttenkin kp14 eikä ovista vielä. Haaleeta viivaa näyttänyt 4pvää, mut limoista ei tietoakaan. Ihme nippailua ollut kyllä, mut josko siellä sit joku iso ja vahva munis kypsyy ja valmistautuu kunnolla hedelmöittymistä varten?! =)
Tuulille vielä, niin varmaan oli sit ovis jos oli MELKEIN yhtä vahva. Siis ei paljoa eroa?! Näin uskoisin. Ainakin itsellä noi liuska ovistestit on sen verran "huonolaatusia" viivoiltaan, ettei kyllä aina voi sanoa, kumpi on vahvempi viiva...

Safiirin pesue siis sairastaa koko vahvuudelta vesirokon. Toisaalta, hyvä se on sairastaa alta pois, kuten joku täällä sanoikin.

Kauriille, nyt todella otat rauhassa ja nautit siitä olemisesta.
Sitä ei sitten hetkeen ole tiedossa.. =) Ainakaan pitkiä hetkiä kerralla.
Kyllä täältä moni varmaan haluaisi pikemmiten sinne odottajien puolelle pitämään seuraa teille ex-kermit ketjuun!!

Kateellisena luen aina Senoran kertomuksia lumesta.. =( täällä kun sitä ei hetkeen ole näkynyt..
tai jossain metsän reunassa saattaa jotain valkosen tapasta näkyä hiekotussorien alta, mut siinä se.
Tai ei, olihan täällä valkoinen maa ennen joulua, mut ihan siis ½senttiä varmaan.

Pikku2 vielä, niin ihana kuulla, että olette valmiita uuteen koitokseen!!

nyt täytyypi mennä ulos tytön kanssa vielä hetkeksi ennen päikkäreitä.

kapris 14/?? (oviksesta ei tietoa)

Tämä meidän porukka on tosiaankin niin suuri, että eipä millään pysy perillä kaikkien kiertopäivistä.
Pitäiskö ottaa joku viikon jännäyslista käyttöön tai jotain?? :-)
Oliko tällä viikolla jo jännättäviä vai mites toi Tuulin lista olikaan?

Noista valeoireista vielä sen verran, että mä olen itse omalla kohdallani todella hämmästynyt, jos sellaisia ovat olleet.
Siis meillähän lapsista kahta on tehty yli vuosi ja aina ollut toi pitkä kierto vaivana. Olis siinä saanut oireet poikasineen jo aikaiseksi, mutta ei mulla ole koskaan ollu. Aina kun tuo kuumeiluolo on ollu, niin raskaana olen ollut. Eli neljä kertaa :-)
Tässä viime kierrossakin mullahan oli jo viikko oviksesta menkkaoloja ja silloin aloinkin jo odotella, että nyt ne iskee. Sen jälkeen lämmöt kohos sinne 37,4-37,5 asteeseen. Oireilut olin heittänyt romukoppaan. Eli ihmettelemään todella jäin noita, koska tällä kertaa ei ollut "psykiikka", joka nuo oireet teki :-D Jospa mulla onkin sitten kroppa alkanut valeoireilemaan ihan omasta tahdostaan ;-)

Mutta musta on jotenkin hienoa ja jänskää, että on olemassa ainakin yksi asia, joka on arvoitus, eikä siihen voi itse kauheasti vaikuttaa. Mun mielestä tässä haaveilussa on oma suloinen viehätyksensä. Mutta toki, jos se venahtaa vuosikausiksi, muuttuu asia ihan erilaiseksi :-(

Kevätaurinko jo täälläkin paistelee, että eiköhän nyt imaista annos siitä ja päätetä kaikki yhdessä siirtyä toiselle puolelle :-)

Tehis kp 4/?

Pakko vielä jatkaa aiheesta ovistikutus.

Siis mulla on vähän kokemuksia ja nekin huonoja.
Tässä kuuluisassa viimekierrossa tikutin siellä jossain alle kp 20, kun luulin kivuista, että ovis meni jo. Ja plöröt, tikut näytti vahvistuvaa viivaa. Melkein tasavahvaa siinä muutaman päivän sisällä. Ja tuosta meni sitten n. 1,5-2vkoa siihen ovikseen :-(
Monirakkulaisuus pitää sen LH:n kait korkella pitkään, joten ehkä mulla siitä johtuvaa.

Tuolla toisessa ketjussa yksi haaveilija on kehunut sitä apteekin testiä, mikähän se nyt oli merkiltään. Jossa on se laite ja tikut. On tosi kallis, mutta varma peli kuulemma. Ei tarvitse arvioida, onko viiva haaleampi, tasavahva vai mitä.

Heippa!

toi tehiksen jännäyslista olis aika hauska idea! :D Laitettas siihen nimi ja päivämäärät että joska on jännät päivät. :) Itselläkin ne on aika lähellä vaikka ei ole tämä kiero oikeasti mikään jännäiltävä... ihan sekasin tuntuu hormonit olevan, ei mitään oikeita, en ainakaan havainnut ovista ja kammaripuolellakin ollut vähän hiljaista... :/ Mutta kp 21/26-? kuitenkin menossa. :)

Voisin laittaa tuollaisen listan tulemaan niin laittakoot omat päivänsä mukaan ketkä haluaa jos haluaa. :)

Eilinen typäivä ei siis ollutkaan työpäivä, kävin vaan tutustumassa ja nyt jännittää... :/ En tunne lapsia, en oikein paikkojakaan enkä tapoja tms. ja olen lauantaina yksin vuorossa! Apua... Sitten sielä on joku hälytyssysteemikin ja hui! Mitähän tästäkin tulee! Olisi ollut kyllä aika reilua että edes ekan vuoron joku olisi ollut opastamassa kun pitäisi muistaa tarkistaa allergiat ja ketkä nukkuu vaunuissa ja kuka tulee milloinkin ja se pitää merkata johonkin ja ja ja ja.... AAAPPPUUA! No ei kai sitä voi kun parhaansa tehdä.

Mutta nyt pois koneelta edes hetkeksi... ;)

antzi 21/26-?

Antzi, mää otin valtuuden laittaa sutki tälle vuodelle ;)

Oiskohan siinä ideaa, että jokainen joka päivittää itsensä tuohon jännäyslistaan, laittais nimensä aakkosiin? Sitte tulevaan kiertoon kävis vaan korjaamassa uuden jännäyspäivänsä. Vai tehdäänkö sitte niin, että laitetaan nimi oikeaan päivämääräväliin. Sitte uudessa kierrossa vaan listan perään taas oma nimi. Tää vois ehkä toimia paremmin, näkis yhdellä silmäyksellä suurinpiirtein kunkin viikon jännääjät.

Helou sisaret!

Mitä mitä, paistaako jossakin muka aurinko??? Täällä sumuisen harmaata, ollut jo ties miten pitkään.

Kamalalla vauhdilla kirjoittelette, ei kyllä perässä meinaa pysyä.

Minäkin olen silloin viime kesänä noita ovistikkuja harrastanut, ei ole mun juttu. Silloin päästin että unohdan ne, ja tulee jos tulee. Vaikka nytkin on HIIIIRRRRMUUUUU kova "kuume", pärjäämme ilman niitä. Saisin olla koko ajan pissimässä tikkuun ilman toista viivaa, saattoihan se tosin olla testeissäkin vika. Ensimmäinen kumminki on tärpännyt ilman noita tikkuloita, joten eiköhän se tämäkin ;)

Vai jännäyslistan pistitte pystyyn? Kovin tahtoisin sinne nimeni laittaa, mutta kun ei ole mitää tietoa kierrosta, luulisin että 28-35 olisi aika realistinen, mutta mene ja tiedä.

Mitenkäs se Ninni, onko saanu lääkäriin yhteyttä?

Sohvi kp 24

Hyvä hyvä, täällä heti tuumasta toimeen...

Toi päivämäärälistotus vois olla parempi. Sanoo kaksi taloa rakentanut... :-D
Sillon tosiaan näkee heti, ketkä on seuraavat jännättävät. Sitten vaan poistetaan listan alkupäästä, kun asia selvinnyt ja perään taas uutta jännäyspäivää.
Mä en laita jännättäväksi ennen kuin ovis EHKÄ bongattu :-)

safiiri ihan hyvä ehkä elää tätä vuotta! :D Joo mun mielestä ainakin on paras että laitetaan nimi oikeaan päivämääräväliin, näkee sitten selvästi tosiaan että kuka jännää lähiaikoina. :)

Jännäyslista on tosi hyvä idea! Meitä on tosiaan monta ja itse omissa pähkäilyissä olin unohtanut puolet. Itse en vielä listalle liity, merkkaan päivämäärän sitten kun/jos bongaan oviksen.

Näistä valeoireista piti vielä jatkaa keskustelua kun Tehis mainitsi että omalla kohdalla ovat harvoin olleet valeoireita. Mulla on samat mietteet kun olen tässä kerennyt useamman kerran olemaan raskaana. Joka kerta on samat oireet olleet ja niistä ei ole voinut olla erehtymättä. Mutta ota nyt sitten selkoa tästä psykiikasta ja fysiikasta. Voihan se olla että tässä on kuume saavuttanut sellaiset sfäärit, ettei enää itse tiedä missä mennään.

Noh, oli miten oli. Ovistestit odottavat kaapissa ja eilen jo ekan tein: tuloksena pelkkä kontrolliviiva. Saa nähdä koska siihen alkaa piirtymään toinen viiva. Niin, siitä pitikin vielä kirjoittaa, että testit havaitsevat LH-huipun ja oviksen pitäisi tapahtua seuraavan vuorokauden sisään. MUTTA lh-huippu ei kuitenkaan tarkoita sitä, että munis sitten irtoaa.... sitä en ole vielä keksinyt, että mitä irtoamattomalle munikselle sitten tapahtuu. Tietääkö kukaan? Jossain joku kirjoitteli, että oli tutkiskellut asioita tarkemmin ja tullut siihen tulokseen, että on todella suuri ihme että tähän maailmaan edes syntyy lapsia kun raskautuminen ja lapsen syntymä on niin monesta pienestä asiasta kiinni.

Meillä on kanssa onnistuttu raskautumaan ihan ilman tikkuja, joten eihän ne välttämättömiä olisi. Mutta ajattelin tosiaan pistää kaiken peliin ja otttaa myös luget käyttöön tässä kierrossa ja niiden takia on tiedettävä koska se ovis mahdollisesti on.

Onnittelut Tuulille bongatusta oviksesta. Toivotaan että pääset tässä kierrossa iloisesti yllättymään pessimistisistä ajatuksista huolimatta.

Safiirille tsemppiä pienten potilaiden hoivaamiseen! Hyvältä kuulostavat teidän paikkakuntavaihtoehdot, toivottavasti jompi kumpi työpaikoista natsaa!

Voi miten ikävä tilanne Antzilla kun joudut yksin pärjäämään ekana työpäivänä. Valitettavan yleistä on tuontapainen suhtautuminen uusiin tulokkaisiin. Mullekaan ei oltu tilattu edes omaa päätettä ja oletettiin että olen täysin kartalla firman asioista pitkän äippäloman jälkeen. Toivotaan että kaikki menee hyvin ensi lauantaina!

Nyt täytyy taas jatkaa. Hurjasti terkkuja kaikille teille!

Roikun yhä täällä; töissä hiljaista..... Minäkin olen joskus pähkäillyt mitä niille muniksille tapahtuu jos ovista ei tapahdu ollenkaan. Kerran satuin gynelle sillain että ovisaika oli ollut viikkoa aikaisemmin ja gyne ultras ja siinä näkyi valtava follikkelirakkula johon gyne tuumas vaan että mistähän toi kysta tuohon on tullut, on tainnut jäädä ovulaatio väliin. Mutta ei kai kaikista puhkeamattomista follikkeleista voi kystia tulla??? eihän?
*lasten saaminen* on mun mielestä yhtä käsittämätön asia kuin pilkkiminen, että pienestä jäähän poratusta reiästä voi joku saada kalan!!!! Yhtä käsittämätöntä tuuria tarvitaan että lapsi saadaan alkuun. Jos jatkan pohdintaa, niin toiset on käsittämättömän hyviä pilkkijöitä; siima veteen ja heti kala nappaa, toiset ei sitten saa sintin sinttiä vaikka istuisivat ikuisuuden sen reijän äärellä:) no sama se on tämän lapsiasiankin kanssa.
Ei hemmetti nyt on pohdinnat sitä luokkaa et minun on parasta häipyä:))

Antzille halaus töiden aloituksen kunniaksi! Toivotaan että hommat lähtee rullaamaan omalla painollaan. Lasten parissa on varmaankin kiva tehdä töitä. Minkäsikäisten ryhmässä oletkaan töissä?

Piinailulista olisi tosiaan hyvä. Ilmoittaudun mukaan tuossa hieman myöhemmin : )

Valeoireista: En tietenkään tarkoittanut että meillä kaikilla olisi valeraskauksia. Omalla kohdalla vain se kuulosti hyvältä selitykseltä, kun vielä tosiaan maitoakin tuli puserolle. Ei ollut tarkoitus väittää mitään tuollaista, ilmaisin vain mielipiteeni huonosti.

Ruusa

Ruusa, juu nou hätä. En mä mitenkään ainakaan loukkaantunut tuosta jutustasi. Itse vaan sitä omalla kohdallani pohdiskelin, että miten se kroppa nyt ois alkanu sellasta kehittämään. Mutta kuten Jazz totesi, ollaan tultu niihin sfääreihin varmaan :-) Tai toi biologinen kello alkaa tikittää, jotta edes valeraskautta jollei muuta :-D
Mieluummin itse ainakin ottaisin just sen valeraskauden kuin että hedelmöittynyt munasolu ei ole kunnolla kiinnittynyt tms. Tuota minä tässä vähän pelkään, että jos kohtu on päättänyt, ettei tänne enää asukkaita kiitos ;-)

Tuo Maman vertaus oli kyllä hauska :-D
Ei muuta kun pilkille vaan!

Hei nyt, mama, astuit liikavarpaalleni kun pilkkimisestä aloit puhua... se on mun himohommaa, tulis vaan jäätä sen verran että uskaltautuisi pilkkihommiin. Mikään ei oo niin rentouttavaa kuin pilkkiavannon reunalla istuminen, vavan kärjen tuijottaminen, ja sen ahvenenkörrin jäälle vetäminen ...... nyt ei kyllä löytynyt pilkkikuvaa, mutta tämä on meijän kesäkalastusreissulta...

fisherman1.gif

Mutta ihan tosissaan, luin myös tuon saman jutun kuin mamakin, että jotenkin on alkanut tuntua siltä että helpompi voittaa lotossa kuin tulla raskaaksi ja saada terve lapsi eikä keskenmenoa.