KERMIT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uusi ketju

Vieras
KERMIT
Tänne kirjoittelevat keskenmenon, tuulimunan ja kohdun ulkoisen raskauden kokeneet!
Muutkin tervetuloa

Anu, 28v. Pohjanmaa, 5v. tyttö. yrit. 05/03, km 01/02 ja 11/05
Niisku, 22v, Vantaa, km 11/05, tm 05/06
Tatti 31v. Pohjanmaa, yritystä -98, km 4/ 03, 6/04, 9/04 ja 5/06
Jazz, 29v. Helsinki, km 02/04, 04/04, 06/04, 08/04 tyttö 08/05 ja km 06/06, 10/06
Tl, 27v. Pohjanmaa, esikko -02, km 06/05, 05/06 ja 10/06
Safiiri, 34v, Keski-Suomi,poika 10/00, poika 03/03, tm 05/04, tyttö 06/05, km 04/06
Kapris 27v, etelä-Suomi, tyttö 09/05, km 10/06
Karoliina 41v, Etelä-Suomi, tyttö 03/96, poika 06/98, km 04/06, km 09/06
Papu 31v, Häme, poika-94, poika-00, tyttö-04, km-09/06
Niksu, 27v, Pirkanmaa, poika-05, tm 10/06
antzi, 23, Nurmijärvi, km 10/06
Tiuhti 29v, Turku, km 10/05, Enkelipoika 08/06
Tehotyttö 35v, Varsinais-Suomi, poika 04/96, tyttö 08/98, poika 07/05, km 10/06
Ruusa07, 31v, P-Häme, tyttö 8/04, tm 10/06
senora, 41v, Pohjois-Pohjanmaa, km 10/06
Tuuli, 34v, etelä-Suomi, km 9/06
ÄssÄ, 28v, Kanta Häme, tytöt 00, 02, km 11/06
mama, 40v, ?? , 4 lasta , km11/06
Kirppu!, 31v,Päijät-Häme, tyttö 12/05, km 11/06
Omppu75, 31v, Keski-Uusimaa, poika 03/04, km 11/06
miima84, 22v poika 05/06,km12/06
Hannastiina83 Yrit 04/06 km 06/06
Katzu. km 12/06
bellamariia; tyttö 99, km 9/06, 12/06, PK- seutu
neitonen25, km 12/06
peetu. tyttyö -01, poika -02, km 12/06. Riihimäki,
pikku2, 28v, poika 01/03, km 12/06
Ninni83, 23v, Kymenlaakso, tytär, 01/04, km 12/06
Sohvi, 23v, Etelä-Karjala, tyttö 07/05, km 8/06
Betty. 29 v, km 2/06, syksy/06

Huomenia!

Ilmoja pitelee...
No juu, ei näy tätöstä vielä. Aamu on yleensä kriittisin hetki, useimmiten alkaa heti aamupisulla.
Tänään mennään varmaankin jonnekin isompiin kyliin, joten ehkä se testi sieltä matkalla mukaan tarttuu. Paikallisesta ei oikein huvita enää hakea.
Mutta taidan vielä pari päivää rauhassa odotella, jos se noita-akka kuitenkin tänne luudallaan kurvaa.

Mulla on nyt kauheet paineet, kun olen siitä jännättäväporukasta nyt täällä viimeisenä toivona tällä erää... No, tuleehan niitä taas uusia jännättäviä :-)

Tehis kp 41/40?

Huomenta kaikille!

Aloitin uuden ketjun kun edelliseen oli taas tullut sata viestiä täyteen. Kivaa kun kirjoittelu on vilkasta! Itselle tulee vaan stressiä siitä kun olisi kiva huomioida kaikki mutta ei millään muista ja kerkiä kommentoida ja vastata kaikille. Mutta se ei onneksi tarkoita, ettenkö lukisi jokaisen kuulumiset todella tarkkaan ja ettette olisi ajatuksissani.

Hienoa Omppu jos täti on sinne tuloillansa. Meiltä se onkin jo ikään kuin pakkaamassa laukkuaan, toivotaan että se siirtyy teille nyt oikein kunnolla.

Tehistä tässä jännätään nyt oikein urakalla. Muita jännättäviä ei muistaakseni ilmoittautunut. Pidän peukkuja Tehikselle ja meille kaikille muilla että tärppi tulisi pikimmiten!

Onpas kumma juttu että Tuulille ei ole tullut minkään sorttista toista viivaa ovistikkuihin. Mitä tikkuja sä käytät? Onneksi tikut ei kerro koko totuutta, kaikilla ne ei toimi syystä taikka toisesta ja ovet tikkujen valkoudesta huolimatta tulleet raskaaksi.

Kirpulla oli kaikki ok jälkitarkastuksessa, hienoa! Uutta yritystä kohti sitten. Kirjoittelit muuten joku aika sitten liikunnan hyvistä puolista ja se on kyllä aivan totta. Kroppa ja mieli kulkevat käsi kädessä. Mä en ole päässyt kunnolla huolehtimaan kunnostani hetkeen ja sen kyllä huomaa. Selkää kolottaa, kiloja on kertynyt ja olo on kerta kaikkisen ällö. Onneksi uusi vuosi tuo mukanaan pilatesta ja afrotunteja. Ja ennen kaikkea omaa aikaa!

Hyvä ettei Katzulla ollut mitään tulehdusta. Mikä on tilanne tällä hetkellä, vieläkö kipuilua on?

Niksulle lähetän edelleen voimia samoin Sannalle ja tietty kaikille muille ketä sitä tällä hetkellä tarvitsee. Halauksia!

Nyt lähden teskentelemään ahkeraa. Motivaatio työn tekoon on täysin nollassa, plaah. Mutta ehkä tämä tästä.

Terveisiä ja halauksia teille kaikille.

Huomenta kaikille ja haleja jälleen kerran niitä tarvitsevile.

Juu minulla se pakotus on hävinyt, mutta vuotoa on taas. Vuoto alkoi oikeastaan perjantaina uudelleen eli sen jälkeen kun ne päivystyksessä painelivat minun mahaa. Nyt joka kerta kun käy vessassa pönttö värjäytyy punaiseksi. Kaavinnasta 2 viikkoa ja kaksi päivää. Toivottavasti tämä kohta loppuu. Miehelläkin alkavat jo halut olemaan melkoiset :)

Huomenet minunkin puolesta! Täällä on tosiaan niin paljon aktiivista porukkaa, että sata viestiä tulee täyteen ihan huomaamatta. Tosi kivaahan se on, että tarinaa riittää ja on monenlaista juttua.

Ja Tehiksellä on tänään jo melkoisen jännät paikat...db db db ! Ompulle paljon onnitteluja tädistä! Uusi yritys alkakoot! Mama tuolla edellisessä ketjussa muistaakseni myös kirjoitti, että uusi yritys voi alkaa.

Minulla on myös Jazz työmotivaatio ihan hakusessa. Minä edelleen pähkäilen sitä, että alkaisinko hakemaan uutta työpaikkaa vai en. Haluaisin jotain muutosta asioihin ja olin niin tyytyväinen, kun tulin raskaaksi. Helmikuussa olisi alkanut äitiysloma ja nyt tuskin olen edes uudestaan raskaana helmikuussa. Välillä harmittaa niin, että... Tuntuu jotenkin niin hullulta hakea täysillä uutta paikaa, kun samalla toivoo pääsevänsä äitiyslomalle. Mutta kukapa mulle sen kertois, kauan sitä uutta tärppiä joutuu odottamaan? Mun kierroilla varmaan ikuisuuden - ainakin siltä välillä tuntuu! Joo mut positiivista (kai) oli se, että eilen ovulaatiotikussa erottui ensimmäistä kertaa aivan todella todella haalea toinen viiva. Ai niin Jazz käytän niitä mammaksi tikkuja - tilasin jonkun megasäästöpakkauksen. No onhan niitä jo kulunutkin, kun kaksi viikkoa olen jo tikuttanut. Eilen tunsin myös muuten kovaa alaselkäkipua. Voiko se olla oire??? Minulla on alaselkäkipuja kyllä ollut ennenkin, mutta en ole koskaan osannut yhdistää niitä ovulaatioon. Eli sen viivan pitäis nyt tässä sitten vaan vahvistua vai? Monta päivää siihen yleensä menee?

Muuten asiasta kolmanteen miten kermittäret aikovat ottaa uutta vuotta vastaan?

Halauksia kaikille,

Tuuli kp 24/jotain

Tuuli: mulla on kans ollut noi mammaksin tikut käytössä. Mulla tuli aika pitkään, vajaan viikon muistaakseni, haaleita viivoja ja sitten se yhtäkkiä vahvistui lähes yhtä vahvaksi ja seuraavana päivänä oli sitten jo vahvempi kuin kontrolliviiva. Lupaavalta siis näyttää. Kai tuo selkäkipu voi olla ovisoire, itse en kyllä ole sellaisesta kärsinyt, mutta yksilöllisiä ovat nuo oireet. Toivotaan että saat oviksen bongattua ja hyödynnettyä!

Samoja pähkäilyä on mullakin. Töissä en viihdy ja asialle pitäisi tehdä jotain. Mutta, onko se työnteko parempaa muualla? Toiveissa kun on se toinen lapsi niin tuntuu tosiaan hölmöltä lähteä työpaikkaa vaihtamaan. En kuitenkaan oikein uskalla laskea sen varaan että tässä pian raskautuisin, vaikka sitä tietty toivon kovasti. Työpaikan etsimiseen menee myös aikaa, eli pähkäilyn tasolle on vielä toistaiseksi jäänyt tämä asia. Mutta ei tätä elämää saisi laittaa hollille vain sen takia että toivoo raskautuvansa. Eräs entinen työkaverini vaihtoi duunia ja tuli heti raskaaksi. Hän ehti juuri olla yhdeksän kuukautta töissä ennen äippälomalle jäämistään. Työantaja suhtautui asiaan hyvin.

Mutta, nyt jatkan taas puurtamista... Mukavaa päivän jatkoa!

Tervehdys kaikille!

voi hitsi,Tehiksellä jännät paikat!! Peukut ja varpaat on pystytetty =D

viestiä tosiaan tulee välillä niin suurella ryöpyllä että ihan meinaa kärryiltä pudota. Jazz mainitsikin ettei muista/kerkiä kaikkia kommentoimaan ja huomioimaan. Se vaikeus on varmasti meillä kaikilla... Ehkä tulee herkemmin kommentoitua sellaista asiaa josta on itsellä joku kokemus.

Katzu: Mulla oli keskenmenon jälkeen yhteensä 2,5 vkoa vuotoa. Vuoto väheni ja luulinkin sen jo loppuneen. Yhdynnän jälkeen tuli kuitenkin vielä aika reippaastikkin muutama päivä vuotoa. Luulisin että painelulla on osuutta asiaan.

Mulla kanssa välillä erittäin huomattavaa työmotivaation puutetta... Mun työ kun on niin intensiivistä vuorovaikutuspainotteista että välillä kun ajatukset pyöri päässä niin ei meinannut tulla toisten ihmisten hoidosta mitään...

uusivuosiG: ihan kotona ollaan yleensä oman perheen voimin. Syödä natustellaan jotain hyvää ja lasten kanssa lähetetään muutama *viuh-poks* joskus 20-21 aikoihin. Sitten katsellaan ikkunasta muitten lähettämät raketit isännän kanssa. Meiltä on hyvät näkymät jos sattuu olemaan pilvetön taivas, näkyy melkein koko kaupungin raketit =D

O.N. Eiliselle illalle sattu ovulaatio, luulisin ainakin kovista kirvelykivuista päätellen. Oli koko alavatsa ihan tulessa eikä meinannu käveleen päästä. Kuitenkin halut oli tallella ; D Aamulla kivut oli poissa.

hauskaa päivää kaikille !

ÄssÄ kp 14/27 (kai vissiin)

Kiitos Jazz! Ei sitten muuta, kuin odotellaan viivan vahvistumista. Toivottavasti vahvistuis vaan pian, tässä ollaan taas menossa kohden 40 päivän kiertoa... eli sitten, kun on kaksi tasavahvaa viivaa näkyvissä ovulaatio tapahtuu 24-48 tunnin kuluttua? Miten olet siitä sitten laskenut sen oletettujen menkkojen alkamispäivän? Joo ainoastaan maailmanloppu saa meidät tässä kierrossa olemaan hyödyntämättä ovista :)

Tuosta työhommasta vielä. En minäkään siihen usko, että työnteko olisi kovin paljon hohdokkaampaa muuallakaan, mutta kyllä se piristäisi, kun pääsisi oppimaan jotain uutta, tapaisi uusia ihmisiä jne. Olen ollut nyt neljä vuotta tässä samassa hommassa ja tuntuu kyllä jo kieltämättä siltä, että kaikki junnaa paikallaan. Ja aikaa se uuden työn etsiminen varmasti vie, eikä siinäkään ole takeita, kuinka pian tärppää. Olen nyt tässä joulukuussa jo laitellut hakemuksia menemään, koska olen kyllä samaa mieltä kanssasi, ettei elämää saisi laittaa holille.

Hyvä Tuuli, musta on hienoa että sä olet jo lähtenyt tekemään jotain sen eteen että saisit sitä piristystä elämään. Mikään ei tosiaan muutu jos vaan jää valittelemaan. Ehkä minäkin seuraan sun esimerkkiä ja kotona vähän surffailen.

Ovis tosiaan tapahtuu suunnilleen seuraavan vuorokauden sisään positiivisen ovistestin jälkeen. Mä olen laskenut menkkojen alkavan neljätoistä päivää positiivisen ovistestin jälkeen. Eli jos ovistestiin plussa kp 24 olisi mun laskukavaan mukaan kp39=kp1 ja kierrosta tulisi näin ollen 38 päiväinen.

UusivuosiG: me vietetään todennäköisesti ihan rauhallisesti kummipojan ja hänen vanhempiensa kanssa. Tehdään hyvää ruokaa ja ammutaan ehkä pari rakettia jo kuuden maissa. Illaksi vuokrataan varmaan joku hyvä leffa ja ehkä korkataan skumppapullo tai nautiskellaan punkkua ja vaikka juustoja, ihan kahdestaan. Rentoa, rauhallista oleskelua.

Onpas tänne juttua kerennyt tulemaan..! Taitaa vaivata jonkinasteinen "puheripuli" joka on kuulemma ihan normaalia.. : )

Terhikselle pidän peukut ja varpaatkin pystyssä..!

Työmotivaatio on myös täällä kadoksissa.. Taitaa kuulua taudinkuvaan..

Itsellä alkaa olo helpottua.. Joulu tosiaan meni hieman apeissa tunnelmissa, mutta elämä alkaa voittaa.. Meillä vaan alkaa taas rankat hoitojaksot.. joten pakko myöntää, että en odota innolla.. mutta jos palkinto siitä kivusta on se kaikkein parhain sen kestää.. Ensin piikitykset, sitten punktio ja tuoresiirto.. jännäystä.. pakastesiirto jne.

Onko täällä muuten muita keinohedelmöityksessa/koeputkihedelmöityksessä olevia? Harva pää..

Kierrosta en oikein tiedä. Ensimmäisen vuotopäivän mukaan menossa kp21, mutta kp3 kohdalla oli vielä ultrassa havaittavissa alkiopussi ja sisäkaikua.. kp10 kohdalla ei ultarassa enää näkynyt elämää, joten kp10 voi myös olla kp1. Tiistaina 2.1. mennään miehen kanssa yksityiselle keskustelemaan lääkärin kanssa ja tekee ultran.. eiköhän siinä sitten selviä kiertokin. 8.1. on sitten keskusteluaika ihan keskenmenon tiimoilta.

Vuotoa ei ole ollut enää neljään päivään, joten on päästy jo tekotapaa harjoittamaan..

Uusi vuosi otettaan vastaan ihan kotisilla. Raketteja on jo ostettu ja ystäviä tulee kylään.. Nakkeja, lihapullia, perunasalaattia ja pizzaa.. siinähän ne perinteet.. Meillä vietetään myös viisivuotis kihlapäivää uuden vuoden päivänä!

KP 21 tai 11 / ?

Mikä Tehiksellä tilanne?

Täällä vissiin h-hetket on kohta käsillä. Kahden viimeisen kierron aikana on tikkuun tullu huomenna vahva viiva. Nyt en oo tikutellu ollenkaan, luotetaan entisiin. Paha kyllä miehellä on huomenna iltavuoro, joten täytyy toimia tänään ja lauantaina. Varmaan ihan jees taktiikka. Pelkäsin muuten eilen, että angiina tulee meikäläiselle takas. Kurkku oli samanlai kipeä ja kuume alko illan mittaan nouseen. Vaan tänään ei oo enää ollu kuumetta, kurkkuki on ihan pikkusen vaan kipeä.

Galluppiin: me ollaan kotosalla, syödään jotain hyvää ja valetaan tinoja. Lapset saa valvoa niin myöhään ku he haluaa. Raketteja ei osteta, aiotaan hyötyä naapureista ja kaupungin ammuskelusta.

Kp siis 13/28.

moikka!

taas ollut vähä kaikenlaisia kiireitä... täällä on vaan niin aktiivista porukkaa, ettei oikeen perässä pysy, ku on pari päivää poissa!!!

mulla oli eilen älkitarkastus ja kaikki oli hyvin.

en sitten tiedä, pitäiskö odottaa niitä "ensimmäisiä" kuukautisia vai ei?! mitä mieltä täällä ollaan?

olen kuitenkin raskautunut kahdessa raskaudessa 1 ja 2 kierrolla, niin olisko sit vaan parempi odottaa, eikä hätäillä... ettei sit joustuis taas pettymään(eli jos menee kesken, ku hätäili). mietin vaan, ku en halua kavereitten kanssa näitä asioita pohtia.

meillä uusivuosi ollaan kotona. ei kovinkaan paljoa alkoholia, hyvää ruokaa ja muutma raketti.

ONNELLISTA uutta vuotta kaikille!!!

Pistän tänään tätin pihalle ja jatketaan tjottailua... Parin viikon päästä pitäis olla oviksen, jos sitten sais tuota miestä kurmuutettua.

Tässä just mietin, että pariin kuukauteen en juuri mitään näkyvää oo töisssä saanu tehtyä. Just ja just hätäsesti kaikki pakolliset hommat. Mutta muuten on kyllä rääpäisemällä viimetipassa kaikki tehty. Ei oo motivaatiota, ja miten sitä joutaisikaan kun pitää roikkua täällä elleissä...
Työt on kyllä sikälis tuttuja, kun niitä on kymmenkunta vuotta tehny. Se vaan että vaihdoimme atk-ohjelmaa viime kesänä ja se teettää vielä töitä. Mutta sikälis parempi tämä uusi ohjelma että mä pääsen vähemmällä...

Nyt oon ollu puolittaisella joululomalla ja nettailu on jäänyt vähemmälle.

Uudenvuoden raketit ja tinat on ostettu. Aattelin tehdä lihapullia ja ostaa salaatteja. Herkkusienisalaatti on tosi hyvää hirvenlihapullien kanssa. Tulee kait kavereita kylään. Pidetään tulta kakluunissa ja valetaan tinat. Tehdään uudenvuoden lupauksia, joita kukaan ei enää viikon päästä muista. Käydään ampumassa raketit puolilta öin.
Muuten taitaa olla aika kosteaa tuo vuodenvaihde. Täytyykin käydä hakemassa talteen jo rakettien ampumateline.

sellaisen uudenvuoden lupauksen tai toiveen voisi tehdä että jos jo ensi uudenvuoden valvojaisissa meitäkin olisi jo kolme...

Valoisaa loppuvuotta kermiteille!

Herranjestas sentään, mitkä määrät tekstiä tänne on tullut. Kahlasin läpi päällisin puolin sivuja ja onhan täällä tapahtunut.

Niksulle syvä osanotto Äitisi poismenon vuoksi. Tiedän omakohtaisesti miltä tuntuu. Vaikka asia olisi ollut tiedossakin, on se silti shokki. Koita jaksaa surun keskellä.

Sannan juttu oli niin ikään riipivä. Ei löydy sanoja tilanteeseen.

Tehistä (kai??) edelleen jännäillään, korjatkaa jos olen väärässä.

Omaa napaa: Varasin tänään sitten gynen. Jätin väliin sen silloin viime viikolla, mutta yllätysyllätys, olen oksentanut nyt viitenä päivänä ja olo on ihan kauhea. Kyllä sitä verta niin hirveästi tuli, ettei vauvatoiveita ole, mutta iski paniikki, jos se on esimerkiksi kohdunulkoinen. Mene ja tiedä. Tulen tänne raportoimaan huomenna.
++++++++++ sitten kaikille vuodelle 2007!

Rutistuksia elämän murjomille Kermittärille!
Luin noita teidän kirjoituksia ja kaikki omat muistot tulvahti pintaan. Onhan vuosi lopuillaan. Tämän piti olla onnen vuosi, mutta ei. Elokuussa 05 toiveet kariutui ekan kerran: sikiö oli kuollut rv10-11, kaavinta. Marraskuussa 05 olin taas raskaana, päätyi spontaaniin keskenmenoon, ja uudenvuoden aamuna 06 tein positiivisen raskaustestin... päätyi lääkinnälliseen tyhjennykseen tammikuun lopulla.... ja nyt 11/06 spontaani keskenmeno.

jäi vähän kesken tuo ajatuksen kulku, kun kuopus painoi *lähetä*.....
Samassa myös raskaat mietteet katos, onhan minulla tämä *aarre* ja kolme isompaa aarretta! Pitää olla onnellinen siitä mitä on. Mutta välillä nurkan takaa hyökkää haikeus ja paha mieli.... Aika parantaa kyllä, mutta taitaa kuitenkin olla elämäni raskain vuosi takana. Näissä mietteissä lähden passaamaan ja pussaamaan läheisiäni.....

Mamalla on kyllä rankka vuosi takana, voi itku :-(
Toivotaan todellakin parempaa uutta vuotta!!!

Juu, jännäilyt jatkuu. Testiä en ole vielä tehnyt, vaikka nyt on jo hankittu.
Tänään on tissit kipeytyneet aikaslailla, joten voihan ne menkatkin vielä tärähtää. Olen ajatellut ainakin lauantaihin sinnitellä testaamatta, jos siis tarvetta vielä on.

Nyt ei ehdi muuta, moiks.

Tehis kp 41/40?

Tehis se ei meitä päästä piinasta. Toivottavasti tikussa seisoo kaksi viivaa... Antaisi varmasti uskoa muillekin.

Ja mama, kyllä on ollut todella rankka vuosi takana. Ehkä uusi vuosi tuo ilon tullessaan :o)

Bellamaria saakin selvyyden huomenna tilanteestaan. Hyvä niin.

ON:täällä taitaa olla kp 11 menossa. Menkat kestivät oikeesti 3 päivää ja sen jälkeen muutama kuiva päivä. Joulun kunniaksi(ko?) välillä näkyi vessapaperissa punaista väriä, kerran jopa tuhru housuissa. Mutta ovis-päivät lähestyvät ja olen sitä mieltä että ensi vuosi tuo ilon tullessaan...

Piti tulla vielä tuota Bellamariian tilannetta pohdiskelemaan, kun en ehtinyt aiemmin.
Vaikka eipä kai se meikäläisen pohtimisella ratkea ;-)
Onpa vaan jänskä tilanne. Mitäs jos kuitenkin siellä onkin toinen sinnittelijä vielä tiukasti kyydissä? Tai jos vaan raskaushormonit muuten ovat edelleen kohollaan ja pitävät raskausoireita yllä. Onpa hyvä, että pääset gynelle!

Juu, en päästä piinasta teitä enkä itseäni. Mulla on itsellä hyvin rauhallinen olo tämän suhteen, joten ei mitään pakkoa testin kimppuun.
Ja kun ne menkat saattaa kuitenkin vielä ihan hyvin ilmaantua, niin eipä tässä kiirettä.
Jos nyt kuitenkin vähän jotain oireita teille kertoilen, ettei mene ihan ärsyttäväksi salailuksi. Se kuumeiluolo on edelleenkin ja lämmöt varmaan koholla. Aamulla mua huimaili, mutta meni ohi. Niiden viime viikkosten menkkakipujen jälkeen mulla on alavatsa ollut koko ajan ihan outo, vähän kipeä. Valkkari on ollut solisevaa oviksesta asti, välillä vähän limaisempaa, yäks. Ja yksi mistä en ole kyllä ollenkaan varma, saattaa olla täysin harhaa: mulla toi tumma viiva on aina näkyvillä vatsassa, mutta jotenkin vahvistunut ja noussut ylemmäs. Tissit kipeät. Olen heräillyt muutamana yönä juomaan ja pissalle. No, nää on näitä, joista ei voi heittää veikkausta suuntaan eikä toiseen. Mutta näitä täällä olen tähän asti salaillut ;-)
Ja joku ulkopuolinen kohta taas heittää, että en voi oikeasti edes haluta lasta, jos en testaa joka päivä, kun tältä vähänkin tuntuu. Näin kuulin viimeksi, heh. Vaikka olin omat motiivini miljoonaan kertaan tuonut esille, miksi en testaa ajoissa.

Tehis kp 41/40?

tulin totaalisesti omaa napaa kertomaan koska nyt iski ihan kamala paniikki ahdistus ja kaikki mahdollinen tunne!!! Ja se on nyt pakko purkaa...

Olen synnytyksestä lähtien pystynyt olemaan maltillinen uuden yrityksen kanssa tms. mutta nyt se iski... Haluan lapsen, haluan sen nyt. TARVITSEN sitä NYT! Haluan olla äiti! Olen jo niiiiin kauan haaveillut siitä ja nyt en enää kestä. Jotenkin ajatuskin siitä että vielä en edes voi saada kun menkat on mitä on ja sittenkin se kestää taas pari vuotta ennen kun tulen raskaaksi... EIEIEIEIEIEI! En selviä niin kauaa, pää hajoaa! Ja jos sittenkin menee kesken!? En selviä siitä.

Aika lapsellistakin tekstiä kyllä, mutta juuri nyt on sellainen olo että haluisin huutaa, paiskoa tavaroita ja itkeä ja olla pimeässä huoneessa ja nukahtaa. Ja herätä siihen kun maha on jo iso ja valmistaudun synnytykseen. Miksi kaiken pitää olla niin vaikeaa!? Miksi minä olisin huonompi äiti kun muut? Miksen minä saa lasta? Tai siis me. Olen tällä hetkellä niin täynnä tätä elämää että huhhuh. Kaikki tämä rahapaska ja stressi yhdistettynä muuhun suruun... AAAARGH! Onneksi tuo kulta on mun elämässä, ei olisi muuten elämän iloa mulla juuri nyt.

Anteeksi todella masentava viesti. :( Monilla on vielä huonommin mutta... olen just nyt tosi loppu.

antzi 15/26-?

Illastusta ystävät hyvät!

antzi: sinähän päästit tuon pahan olon tekstissä ulos.. ajatukset olivat kuin kopio omistani.. Sinä vain kirjoitit huutamisesta, tavaroiden paiskomisesta ja itkusta, mutta minulla ne tuli taas töistä kotiin palattua suoraan miehen niskaan.. Riita pienestä asiasta paisui suuren suureksi ja huuto ja itku seurasivat.. Onneksi mies on ymmärtäväinen ja yleensä saadaan saman tien selvitettyä asiat..

Meillä tosiaan hoidot alkaa seuraavasta tädin kyläilystä.. tai näin ainakin ymmärsin lääkärin puheista.. Lääkkeet hain tänään jo valmiiksi.. kun tuo kelan lääkekatto on ylittynyt, niin selvisin kerrankin halvalla..

Nyt ei muuta kun odotellaan 2.1. Lääkärin vastaanottoa..

Antzi ja pikku2: aivan kun kopio omasta olotilastani. Kaikki ajatukset pyörivät vain vauvan ympärillä. Mun on saatava se nyt heti, tai siis alulle... Kohta olisi h-hetketkin käsillä ja mulla alkaa paine kasvaa. Olen niin vauvan kipeä että itku tulee monta kertaa päivässä kun sitä ajattelee. Ja äsken taas tuli miehen kanssa riita. Minä loukkaannun niin helposti kun hän vähänkin jotain musta vitsailee... Ja nyt kaduttaa.

Tänään lähden alennusmyynteihin ja purkaan pahaa oloani sinne....

Tehis, kuullostaa TODELLA hyvälle!!!

Heissan leidit!

Antzille ja Pikku2 voimia ja halauksia! Hyvä että paha olo purkautuu jollain tavalla, joko kirjoittamalla tai huutamalla ymmärtäväiselle miehelle. Tärkeintä on kuitenkin päästää tuntee ulos.

Mulla on tismalleen samoja ajatuksia kuin teilläkin. Vauvankaipuu on jotain todella raastavaa ja ajatus vauvasta pyörii päässä 24/7. Mitään muuta en oikein pysty ajattelemaan ja työkykykin on kateissa. Sorrun joka kerta suunnittelemaan tulevaa sen mukaan että olisin raskaana. Toivon kovasti että tulisin pian raskaaksi mutta pelottaa että tämä stressi tästä kaikesta aiheuttaa vain uuden keskenmenon.

Tehis, voisit lähettää meille seesteisiä ajatuksia kun osaat olla niin rauhallinen tämän asian suhteen. Pidän kovasti peukkuja sinulle, toivottavasti pääset kertomaan ilouutisia heti uuden vuoden alun kunniaksi.

Mamalle lähetän myös kovasti rutistuksia. Rankasti on teitäkin koeteltu. Toivotaan että tuleva vuosi toisi onnen tullessaan. Meille kaikille.

Bellamariia: kylläpäs on kumma tilanne sulla. Hyvä juttu että pääset tänään gynelle tarkistuttamaan tilanteen. Tsemppiä!

Miima: hienoa että jälkitarkastuksessa oli kaikki hyvin. Uudelleen yrittämisestä en osaa kyllä sanoa juuta enkä jaata. Uusi raskaus ei ala jos kroppa ei ole siihen valmis, mutta henkinen puoli on sitten toinen asia. Minä henk.koht. olen odottanut yhdet menkat ennen uuden raskauden odottamista vaikka se on kyllä tiukkaa tehnyt.

Safiiri:Kannattaa ehdottomasti mennä heti testaamaan, ettei angiina ole uusinut jos sulla oireita on. Kaikkien hampiharjat kannattaa myös heti pistää vaihtoon kun niissä kuulemma pöpöt pesii ja tartunta saattaa tulla uudestaan sitä kautta. Meillä nimittäin miehellä uusi angiina heti edellisen antibioottikuurin loputtua. Kävi ilmi että minä olin kaiken pahan alku ja juuri ja olin tartuttanut hänet uudestaan. Mulla oli nimittäin täysin oireeton angiina, johon sitten sain antibiootit.

Omassa navassa ei ole mitään ihmeellistä. Tänään ihanalla vapaapäivällä ja pääsen niitä ovistikkuja tilaamaan. Täti pakkailee parhaillaan laukkujaan ja tekee lähtöä meiltä. Toimitan sen mielelläni sellaisen luo, joka menkkoja odottelee alkavaksi.

Olo on muuten ihan jees, lukuunottamatta tuota raastavaa vauvankaipuuta. Mutta kyllä se tästä. Ulkona on ainakin ihana ilma ja se piristää mieltä.

Ihanaista päivää teille kaikille ihanaisille naisille!

Heissan. Juu ja gynellä on käyty. Ultralla katsoi ja kohdussa oli joku massiivinen verihyytymä, josta rajut vuodot ovat johtuneet. Tällainen hyytymä aiheuttaa siis todella runsasta ja veristä vuotoa.
Hyytymän vieressä sitten nökötti somasti sikiö ja VAHVA syke läpätti ruudussa. Nöyränä tuijotin ruutua, kyyneleet valuivat pitkin poskia, enkä kyennyt sanomaan mitään. Lääkäri totesi, että siinä se vahva kaveri on, RV 7+2 ja toivotti hyvää loppuraskautta. Kertoi, että verihyytymä aiheuttaa omat riskinsä, mutta ennuste on suhteellisen hyvä.
Olen puulla päähän lyöty, täysin sanaton ja ihmettelen vaan. Tottakai tiedostan, että alkuviikoilla ollaan ja muutenkin on riski saada km ja minulla vielä kohonnut riski. Nyt koitan vaan mennä päivän kerrallaan. Enkä kyllä tohdi neuvolaa vielä tilata.
Voi kun mua itkettää..

Ja muiden tilanteista Anzille surun keskellä tsemppiä, kaikille ihanille kermittärille kivaa viikonloppua ja tehistä anelen testaamaan ja päästämään meidän piinasta=)