KERMIT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 4.6.2006
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyvää juhannusta kermeille!

Kirjoitin samat toivotukset äskenkin mukamas noihin kahteen viestikenttään, mitkä näemmä ilmestyivät ruudulle, mutta lieneekö omaa taitamattomuuttani vai jotain muuta, mutta ruudulle eivät ainakaan tulleet. Olen yrittänyt muutaman kerran viime viikolla vierailla täällä palstalla, mutta en ole päässyt ja nyt ymmärrän miksi. Oliko tästä nyt jotain etua, että ellien ulkoasua muutettiin? Tää näyttää ihan nuijalta meidän ruudulla, mutta johtuuko sitten muutoksesta vai siitä että meillä pyörii vielä W98 ruudussa. Kertokaa nyt kamut, että pitääkö tänne rekisteröityä vai ei? Koitin noita käyttöohjeita lukea ja olin ymmärtävinäni, että välttämättä ei, mutta jos haluaa, niin saa rekisteröityä. No miksi sitten pitää rekisteröitä?

Onnittelut Tuulimammalle, Tiuhtille ja Mariialle onnellisista raskaus- ja ultrakuulumisista. Kiva kun jaksatte käydä täällä meitä moikkaamassa aina välillä. Ja Tl:kin saa kai onnitella alkaneista menkoista. Toivotaan, että ne tatinkin tätivierailut alkavat pian.

Minulle kuuluu nyt seuraavaa: Testasin ennen oletettuja menkkojen alkua kaksi kertaa ja sen jälkeen kun ne olisivat pitäneet alkaa vielä kerran, mutta negaa tuli. Uskalsin aloittaa sitten menkkojen siirtämisen. Nyt ei sitten pitäisi lomalla olla huolia siitä asiasta. Ja jos ovulaatio tapahtuu ihan normaalisti, niin sitten se olisi para-aikaa lomalla. Mikäs sen suotuisampi ajankohta :-)

Juhannusta vaan Sämpylle ja muillekin vielä kerran, jos joku nyt koneella sattuis olemaan.

Täällä sitten vaan kotona TV äärellä kahden, kun ensin tuli ystäviltä satelemalla viikko sitten ehdotuksia, mutta sitten sai kuullakin viime tipassa , et kutsuneetkin muita kavereita tai olivat suunnitelleet menemisiä jonnekin. No, miehen vanhemmat tarjos edes grillaus ruokaa, kun siellä satuttiin piipahtamaan.

Jälkitarkastuksessa ilmeni,että kohtu oli jo tyhjentynyt ja kaikki oli ok.
Mutta nyt meistä molemmista otetaan sellainen laaja-alainen verikoe, josta pitäisi näkyä kaikenlaisia tekijöitä, jotka voisivat aiheuttaa keskenmenoja.
Nämä ovat harvinaisempia tutkimuksia ja tulosten saaminenkin selviää vasta kahden kk kuluttua.

No, ajattelin olla tressaamatta asialla ja nauttia kesästä ja ehkäpä se tieto sitten niistä tutkimuksen tuloksista vähentää ainakin pohdiskelua km syiden osalta tai sitten ei.

Sämpy, minäkin olin vähällä rekisteröityä, mutta sitten kuitenkin kokeilin puoli vahingossa kermittien kohdalta painaa ja sehän avautuikin.

Eipä tässä sitten muuta.

Moi, moi! : )

Moi kaikille! Ni ja hyvät jussit tietysti. Me palailtiin sivystyksen parin juhannukseksi. Meinaa olla hiljainen kaupunki :)

Tatti, sehän on ihanaa et pääsette tutkimuksiin. Kyl se 2 kk menee hujauksessa ja toivotaan et tuloksista selviää jotain.

Sämpy, lueskelin et siirrät menkkoja. Kysyin ite tk:sta et millä sais siirrettyä ni suositteli e-pillereitä kun en kerta ehkäisyä käytä. Mut eipä tuota haluta aloittaa pillereitä muutamaksi kk ku vauvaa yritetään...

Nyt ulkoileen

Hyvää juhannusta edelleen,

Toivottavasti te muutkin olette saaneet yhtä hyvistä ilmoista mitä me. Olemme tänään tehneet terassia ja hihattomassa paidassa huhkiessani aurinko tarttui turhan hanakasti olkapäihini, jotka nyt pikkasen punoittavat. Sauna on lämpiämässä, ukko katsoo jalista ja pari olutta on nautittu. Saunan jälkeen syödään. Niin ja minäkin olen nyt sitten kuitenkin rekisteröitynyt, kun pelkäsin jonkun varastavan nimimerkkini. Tosin kukapa sämpylää huolisi :-)

Hieno kuulla tatti, että kohtu on tyhjentynyt, ettei tarvinnut mennä ylimääräisiin tyhjennyksiin. Tutkittaisiinkohan teistä nyt ne kromosomitekijät ja kaikki siihen liittyvät tekijät? Toivottavasti joku ja mielellään hoidettava syy selviäisi.

Tl, minä olen joskus gyneltä pyytänyt erikseen menkkojen siirtämiseen lääkkeet ja ne ovat keltarauhashormoneja, mitkä eivät mitenkään itsessään liity ehkäisyyn. Niitä käytetään moneen muuhunkin vaivaan, kuten vaikeisiin PMS oireisiin, puuttuuviin menkkoihin, endoon jne jne. Hoitomuoto riippuu siitä minä kierron päivänä niitä ruvetaan syömään. Käsittääkseni niiden ei pitäisi vaikuttaa mitenkään seuraaviin kiertoihinkaan. Ne vain pitävät yllä kohdun limakalvoa siten, että se ei pääse vuotamaan pois, ennen kuin lääkitys lopetetaan. Sitä olen tosin kuullut, että tulevat tai sitä seuraavat menkat voivat olla tosi kivuliaat, mutta sellaiset ne ovat mulla muutenkin.

Moi!

Pikaisesti tulin kurkkaan mitäs tänne. Se ois sit juhannus "juhlittu". Eipä tuota pahemmin kyllä tullut mitään tehtyä. Siinähän toi meni samalla tavalla ku normaali viikonloppu.

Sämpy, kiitti vinkistä. Ens viikolla jälkitarkastus ni pitää kysyä samalla gyneltä saisko kuurin. Viikon matka miehen kans kahelleen ja täti ei ole toivottu seuraamme. :)

Nyt pakko ruveta touhuun jotain. Ukko palaa pian töistä ja kämppä on kuin myrskyn merkki.

Moikka,

Ootteko tytöt muuten huomanneet, että tuolla vauvahaaveiden etusivulla näkyy viimeistä edellisen kirjoittajan nimimerkki. Rupesin ihmettelemään, kun etusivulla luki, että muka minä olin kirjoittanut viimeksi, mutta kuitenkin viestien lukumäärä oli kasvanut yhdellä ja sitten täällä olikin Tl kirjottanut viestiä. En tiiä, meidän koneessa nämä sivut tökkii kyllä pahan kerran, eivätkä nämä mitkään kamalan käytännöllisetkään ole. Kynämies taitaa oikeasti olla mies, eikä kynänainen :-) On tainnut tuumata, että ellit höpöttää palstalla liikaa, joten tehdäänpä palstasta vähän epämukavampi käyttää.

Niin Tl:lle vielä sen verran, että niiden pillereiden nimi on Primolut N. Minulla kuuri loppui eilen ja nyt sitten odotellaan ensimmäisiä tätejä.

Hyvää tulevaa viikkoa kaikille.

Moikka!

Niin näkyy meidänkin koneella etusivulla toiseksi viimeinen kirjoittaja, mutta muutenkin nämä sivut ovat reistailleet koko sen ajan, kun olen täällä surffaillut, joten tsekkaan viestit silti.

Sämpylle: Joo, kyllä ne nyt testaa meitin kromosomit ja minulta sen veren hyytymistekijän ja jotain muutakin. Kohta on kyllä tää ihminen tutkittu päästä varpaisiin.

Juhannus tuli ja meni ja grillattua on tullut paljon (ja kohta näkyy taas vyötäröllä ; ) ) Täytyihän uutta meitin uutta terssia kokeilla. Hauska sattuma, et Sämpyn porukkakin on ollut samoissa puuhissa.

Kuulemisiin!

Juhannuksen jälkeistä maanantaita!!

Meillä juhannus meni rauhallisesti, ystävien mökillä. Saunoessa ja oleillessa. Mulla on ollut tää tietokoneella oleminen vähän hiljaisempaa nyt kun ilmat on olleet hyviä. Tytön kanssa ollaan ulkona paljon. Tänään on tolla ipanalla lääkäri ja kohta sinne täytyy jo lähteäkkin. Menen lisäksi ystäväni makutuomariksi vaateostoksille. Itse en osta mitään, kun matkalle lähdetään perjantaina ja säästelen rahoja sinne.

Ensi viikolla kulunut kk keskenmenosta. Yllättävän nopeasti sitä on loppujen lopuksi toipunut ja elämä tuntuu olevan aika samaa kun ennen. Tosin tässä on ehtinyt tapahtua jos mitä. Juhannus, nyt lomalle jne. En siis tiedä miten mun menkat sitten tulee. Tosiaan ensi viikolla tulee 30pv siitä kun km tuli.. eli odottelen menkkoja tulevaksi lomalla. Testailen sitten kotiin tultuani olenko raskaana vai en. En kyllä todellakaan elä siinä luulossa että raskaana olisin. Enkä ihan ole varma haluaisinko sitä vielä. Uusi raskaus hieman pelottaa. TOisaalta haluan nopeasti vauvan... ei ole helppoa ;)

Mäkään en erityisemmin pidä näitä uusista sivuista. Hyvää on, että kun vastaa, näkee viimeisimpiä kirjoituksia. Tuo taustakin on jotenkin niin sekava.

Eipä tässä muuta. Ilmoittelin vaan olemassa olostani. Täytyypi paremmin illalla kommentoida teijän kirjoituskianne, jos jaksan enää koneelle kun tyttö nukahtaa. Yritän lujasti.

Kirjoittelemisiin

Huomenia!

Ompa täällä hiljaista. Liekö tuo uusi järjestelmän vaikutusta.
No, nyt on veritestissä käyty ja eipä siitä sitten sen enempää, kun syksyllä saadaan vasta tulokset.

Taitaa olla flunssa meikäläiselle tulossa. Juhannuksena kuljin niin vähissä vaatteissa ja iltaisin oli kuitenkin jo viileämpää. Täytyy yrittää lieventää kuumilla juomilla ja särkylääkkeillä. Viikonloppuna on veljen lapsen ristiäiset. Kiva olla sitten pöpöjen levittäjänä.

Huomenta täältä kans!

Taitaa porukka nauttia lämpimistä ilmoista kun hiljaista näyttää olevan. Mä sain eilen hilattuaitseni ekaa kertaa tälle kesää biitsille ja sain uitettua varpaat. Oon sellanen vilukissa etten pahemmin järveen uskaltaudu.

Outi, noi sun ajatukset on aika lailla samaa kaavaa kuin mitä mä olen miettinyt. Välillä haluais et tulis raskaaksi samantien, mut sit ajatus uudesta raskaudesta pelottaa välillä vähän liikaakin.

Ja tatille vielä paranemisia!

Moikka!

Mäkin tänne pitkästä aikaa ehdin tulla :) Tosin oon muutaman kerran yrittänyt ja sivut ovat tökkineet niin pahasti, etten sitten jaksanutkaan...
Mutta oon kuitenkin kirjautunut :)

Meille ei siis tullut myöskään helmikuussa vauvaa... kierto on tasainen 31-32 päivää, josta pitäisi olla onnellinen. Nyt olenkin päättänyt ottaa ihan rennosti ja unohtaa stressaamisen tässä vauva-asiassa.
Syksyllä menen kyllä lääkäriin, jos ei siihen mennessä mitään kuulu :)

Pari viikkoa kun vielä jaksaisi töissä olla, niin sitten alkaa kauan odotettu 4 VIIKON kesäloma!!!

Tervehdys sisaret!

Ajattelin kirjoitella pitkästä aikaa, hieman on ollut menoa ja väsymystä..
Aloitin uudessa työssä maanantaina, tuli parempi tarjous vastaan.
Neljältä olen sitten ollut jo joka aamu yläällä, kun on niin aikaisia aamuja tällä viikolla, niin eihän sitä osaa mennä ajoissa nukkumaankaan..

Tatille paranemisia!!!
Ja terveisiä kaikille tasapuolisesti+ tietysti niitä plussa tuulia puhaltaen!

Tänään sain taas ikävän puhelun kaverilta, oli viikkoja jo 10+jotakin ja oli tänään ekan kerran kuunneltu sydän ääniä.. ei ollut pikkuisen sydän lyöny..
:(( tuntui niin pahalta hänen puolestaan, että itkuhan siinä tuli.. kuollut oli vauvan alku pari päivää sitten lääkärin arviointi tämä..

Kyllä näitä ikäviä asioita sitten vaan sattuu liiankin usein!

Jaahas, mutta nyt saunaan!
palaillaan ja lupailen yrittää kirjoittaa taas hieman useammin teille!

Onko teiltä muilta mitattu keskenmenon/keskeytyksen jälkeen hcg arvoja? Kertokaa kiltit, jos on =)
Minulla on nyt neljä viikkoa tuulimunan lääkkeellisestä tyhjennyksestä ja arvo oli tänään 54. Terkka sanoi, että on normaalia olla tuon verran vielä 4 viikon jälkeen.. Minä kun jo ehdin elätellä toiveita uudesta raskaudesta... =( Viikon päästä arvo mitataan uudestaan, ja sittenhän sen tietää, että laskeeko vai nouseeko... Mutta siihen on niin hitsin pitkä aika...

Hei Niisku!
Kaippa se on yksilöllistä. Minulla arvo on nollautunut 2-2,5 viikossa, vaikka raskaus viikkoja on ollut 8-11. Joka raskauden aikana ei ole arvoa seurattu, mutta yhden kerran se oli 6-7 viikolla jotain 7000.

Voisiko olla, ettei kohtusi olisi tyhjentynyt kunnolla? Toivottavasti olen väärässä.

Plussa onnea sinulle jatkossa!

Heippa Kermit!

Minä sain positiivisen tuloksen eilen kontrollitestistä (5 viikkoa km jälkeen). Raskausoireetkin on ihan selvät, vaikka aluksi ajattelin että kuvittelen vain. Selvä ovulaatio oli 2 viikkoa km:n jälkeen, ja siitä raskaaksi. Uskallettiin yrittää, kun oli lääkkeellinen tyhjennys, ja luin monelta taholta ettei sen jälkeen ole tarpeen odottaa kuukautisia, kun limakalvoa ei ole rapsuteltu. Tästähän on tietysti monta koulukuntaa, jostain syystä halusin uskoa just tuohon;)

Ääks, nyt on vähän sekava olo; toisaalta onnellinen ja toisaalta pelottaa. Ajattelen vain että katotaan nyt päivä kerrallaan. Ei tosiaankaan että "sit kun se syntyy niin sitä ja tätä" niinkuin viime kerralla. Mutta ehkä tää tästä tällä kertaa.

Aurinkoista loppuviikkoa kaikille!

Moi kermittäret!

Paljon onnea epelille!!! Ihanaa kuulla välillä plussa uutisiakin.

Eilen oli jälkitarkastus ja polilla käynti. Lupa tuli uuteen yritykseen ja lopullisia vastauksia ei ollut, mutta meille riitti tällä haavaa edes se ettei meidän geeneissä ole vikaa.

Ja äkkiä ulkoileen ennen kuin arska taas katoaa

Heissan!

Surullisin mielin liittyisin porukkaanne, jos sallitte. Sain eilen elämäni viidennen keskenmenon viikolla 7. Mielentila on aika outo. Olo on surullinen mutta kuitenkin jotenkin kumman turta... voiko keskenmenoon tottua?!?! Onneksi neljännen ja tämän viimeisen km:n välissä on yksi onnistunut raskaus, meillä on viime elokuussa syntynyt tyttö. Se lohduttaa ja auttaa jaksamaan eteenpäin.

Kovasti toivoisimme sisarusta tytölle, mutta en tiedä uskaltaako sitä enää yrittää. Vai pitäisikö sitä asennoitua siihen että joka viides raskaus onnistuu? Hui, vähän liian hurjalta tuntuu sellainen ajattelutapa.

Kävin kolmannen km:n jälkeen yksityisellä hormonitutkimuksissa ja mitään sen kummempaa "vikaa" ei löytynyt. Keltarauhashormonissa oli hieman vajausta ja sainkin onnistuneen raskauden tueksi lugesteronit. Käytin lugeja myös tässä raskaudessa ja kesken meni, joten nyt sitten mietin että olisiko tyttö pysynyt kyydissä vaikka en lugeja olisi käyttänyt? Tällä kertaa en tosin aloittanut lugeja heti ovulaation aikoihin kuten viimeksi, kun tuo kk-kierto ei ole vielä tasoittunut synnytyksen jälkeen. Imetän vielä esikoista joten saa nyt nähdä miten menkkojen käy tämän keskenmenon jälkeen.

Tällaisia mietteitä täällä näin kauniina kesäpäivänä. Täytyypä lueskella tätä ketjua, että pääsen hieman tutustumaan teihin.

Niin ja tietysti onnitteluhali epelille positiivisesta tuloksesta! Onnea raskauteesi!!

Jazz

kauris, 24v. Etelä- Karjala, 08/04, km 10/04 ja 07/05
sämpy, 31v, Satakunta, 07/04, km 12/05
Maaria, 27v, Helsinki, 10/05, km 01/06
Anu, 28v. Pohjanmaa, 5v. tyttö. yrit. 05/03, km 01/02 ja 11/05
una76 30v. Keski-Suomi, yrit. 09/05, km 01/06
Haidi, 30v. Itä-Suomi, poika-91, tyttö-94, tyttö-97, km 02/01, 05/03, 11/04
Annuska, 30+v., poika-02, km 02/95, 10/05, 01/06
Ninni75, 30 v, Lappi, 1 lapsi 07/98, km 02/05
Piippa, 34v, Satakunta, yrit.04/05, km 12/05, 01/06
Ekku , 33v, Tampere, kaksi poikaa 4v, km 03/06
Iltarusko -67, etelä-savo, kaksospojat -88, poika -92, tyttö -93, km 04/06
Minna, 35 v,Etelä-Savo, tyttö-92, tyttö-96,km 05/06
Niisku, 22v, Vantaa, km 11/05, tm 05/06
Anna, 37v, Uusimaa, km 5/06
Tatti 30v. yritystä -98, km 4/ 03, 6/04, 9/04 ja 5/06
Smurfiina78 , 27v , poika 1/00, poika 8/04, km 6/06
Outi, 25v. Varsinais-Suomi, Tyttö 03/05, km 06/06
Jazz, 29v, Helsinki, km 02/04, 04/04, 06/04, 08/04 tyttö 08/05 ja km 06/06

Lisäsin omat tietoni vielä tuohon listaan. Huh, aika hurjalta näitä tuo oma listaus. Vuonna 2004 olin siis lähes tulkoon koko ajan raskaana tai keskenmenon kourissa... Sain naistenklinikan lääkäriltä moitteita kun en ollut odottanut yksiä menkkoja keskenmenojen välissä. Hänelle oli turha yrittää selittää, että näin kävi ainoastaan kerran ja muissa tapauksissa keskenmeno on ollut alkukuusta, välissä yhdet menkat suht normaalilla kierrolla, heti raskaaksi ja uusi keskenmeno viikolla 6-7.

No, nyt oma gynekologi oli sitä mieltä että voimme heti yrittää mikäli siltä tuntuu. Saa nyt nähdä, olen jotenkin muuttunut niin kyyniseksi. On muuten jännä kun olitte kirjoitelleet vaistosta, niin mulla oli tällä kertaa alusta asti sellainen hassu tunne että huonosti tulee käymään. Hoin koko ajan miehelle että tää on varmaan tuulimuna tai sitten keskeytynyt keskenmeno kun alusta asti oli pientä vuotoa joka tuli ja meni ja kesti sen hetken kunnes tuli jäädäkseen. Silti yritin koko ajan ajatella positiivisesti ja pistin oireettomuuden sen piikkiin, että imetän vielä esikoista joten elän muutenkin koko ajan hormonimyrskyssä... Menin positiivisuudessani sitten ja ostin äitiyshousut ja paidan, joita en välttämättä enää koskaan pääse käyttämään. Olis pitänyt vaan antaa vaiston ohjata.

Olipas surullista katsottavaa tuo lista kun niin monella on ollut useita keskenmenoja. Yksikin on mielestäni liikaa. Moni jutteli siitä, että onko "oikeus" surra menetettyä vauvaa kun on jo yksi terve lapsi. Aika normaaleja ajatuksia, mutta kyllä mielestäni on oikeus surra ja pitääkin. Mulla oli vastaavia ajatuksia, mutta sen suhteen että mun raskaudet ovat menneet kesken suht alkumetreillä ja mitään kovin konkreettista ei raskaus vielä ollut (ei ultrakuvia, sydänääniä yms). Monet yrittivät nimittäin lohduttaa sillä, että sehän oli vasta niin alussa, onneksi ei vauva ollut vielä sylissä... mutta olihan se ollut mun ajatuksissa ainakin. Olin kuitenkin ehtinyt jo pari viikkoa sulatella uutista ja iloita.

Oi ja voi, olipas synkkää tekstiä. Nyt pitää päästää mies koneelle maksamaan laskuja. Aurinkoista viikonloppua ja tsemppiä kaikille!

Jazz

Tervetuloa Jazz joukkoomme ja pahoitteluni teille kun olette joutuneet kokemaan jotain noin surullista ja monta kertaakin vielä!
Voimia teille!

Epelille kauheasti onnea plussan johdosta!!!

Huomenia!

Jazzille pahoitteluni. Surullinen tarina on teilläkin takana.

Tässä on nyt pari päivää sulateltu asiaa. Fyysisesti olen täysin toipunut, mutta henkinen on vielä pahasti kesken. Uusiutumisriski meillä on 0-25 %, mutta huojentava tieto oli et seuraavaa raskautta seurataan polilla. Toivon mukaan joku päivä testi näyttää vielä plussaa.

Kohti parempaa...

Heipä hei kaikille pitkästä aikaa!
Olen täällä kyllä käynyt juttuja lukemassa, mutta kun minulle ei kummempaa kuulu, niin en ole viitsinyt kirjoittaakaan. Ilmatkin ovat olleet nyt niin upeita, että pihalla tai rannalla on mennyt suurin osa ajasta.

Täällä on siis onniteltavia, mutta myös uusia km tapauksia. Onnittelu Epelille plussasta. Toivotaan, että se siitä pikkuhiljaa etenee loppuun asti ja että kaikki menisi hyvin. Onnittelut myös Tl:lle että saitte luvan alkaa yrittämään uudestaan. Niin mikäli haluatte. Anulle myös onnittelut uudesta työpaikasta. Kaverini oli kerran konditorio-leipomossa töissä ja hänen heräämisensä olivat ihan vastaavat. Paitsi sitten kun piti paistaa limput, niin töihin piti mennä jo kuudelta.

Pahoitteluni sinulle Jazz keskenmenosta. Aika hurjalta tosiaan näytti sinun listasi, mutta jotain toivoa onneksi on, kun teillä on yksi lapsi. Toivotaan, että se pikkukakkonen sieltä tulee jossain vaiheessa. Olen kyllä samaa mieltä kanssasi, että keskenmenot ottavat oman surunsa, vaikka lapsia jo olisikin. Oletko muuten lukenut sellaista kirjaa Eve Hietamieheltä kuin Puolinainen? Se kertoo naisesta, joka tekee vain keskenmenoja, mutta ei lapsia. Eve Hietamies kirjoitti sen omien kokemustensa pohjalta ja hän itse koki yhdeksän keskenmenoa ennen kuin raskaus onnistui. Se on surullinen kirja, mutta voisi aiheeltaan sopia sinulle Jazz. Niin ja sinulle myös, tatti.

Niiskuko kyseli hcg -arvosta tuulimunan jälkeen? Minulla mitattiin se tasan kerran ennen lääkkeellistä tyhjennystä, mutta arvoa ei koskaan kerrottu minulle. Mittauksia ei kuitenkaan jatkettu. Ei kai tuo ihan normaalia ole, jos sitä vielä mitataan viikon välein.

Omaa napaa: tädit tulivat kylään tarkallee kolmen päivän päästä pillereiden lopettamisesta. Kyläily meni jopa tavallista helpommin, sillä nyt täti tekee lähtöään. Seuraavista vierailuista on povattu muiden kokemusten mukaan tavallista kivuliaampaa, mutta jospa sitä vierailua ei koskaan tulisikaan. Elämme toivossa :-)

Iltoja naiset..

Huvikseni ajattelin tulla lukasemaan juttuja ja kirjoittamaan jotakin lyhykäistä..
Ei mitään ihmeempiä, tätejä odottelen ensi viikon alusta kylään...
Ihanan lämmintä on piisannut.. poltin jopa sitten hartiani kun kävimme eläin puistossa tyttöni kanssa.. ihan huomaamatta pääsi palamaan...
Uimassa olemme olleet koko viikonlopun, kun tämä keli on ollut niin ihanan lämmin..
Huomenna taas työviikko alkaa, onneksi nyt hieman myöhempään aamuun menoa..
Kiva oli Sämpy kuulla sinustakin pitkästä aikaa..
Taitaa olla tämä kesän aika tälläistä ettei kovin moni kerkeä kirjoittelemaan tänne ketjuun...ainakaan joka päivä.

Mulla joskus kun siirsin kuukautisia pillereillä, seuraavat kuukautiset olivat ihan normaalit.. mutta olen kanssa kuullut että ne saattaisivat olla kivuliaammat seuraavalla kerralla... no jospa tosiaan niitä sämpy ei sinulle tuliskaa:))
Jaahas, jospa lähtisi katsomaan telkkaria sängystä käsin..
Iltoja!

Lämpimät kiitokset onnitteluista kaikille, ja tietysti syvät pahoittelut uusille. Samassa veneessä vielä tunnen olevani, eli hengailen mielummin täällä kuin odottajien palstalla.

Yritin saada ajan varhaisultraan, mutta vasta heinäkuun lopulla oli vapaita aikoja. Se on 9. viikko sitten kai jos on ollakseen. Sitä ennen on häitä ja mökkiviikonloppuja kavereiden kanssa, ja pakko kai tunnustaa tilanne kun ei voi juoda mitään. Nykyään on nimittäin kaveripiirissä sellaista kyttäystä että heti jos drinkistä kieltäytyy niin alkaa ristikuulustelu, aika tympeetä. Varsinkin kun ei huvittaisi kertoa kenellekään vielä pitkään aikaan.

Ihana päivä tulossa ainakin tänne P-Pohjanmaalle, tosin töissä täytyy hikoilla:/ Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!