Kermit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 17.05.06
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi Mariia ko mie olen niin onnellinen sun puolesta!!!!! Ihan itkettää ko aattelen kuinka te ootte koko perhe siellä niin onnellinen ja varsinki sie!!!!!!! Ihanaa!!!!!! Sun on tultava näyttämään sitä sun mahaa kesällä!!!!!
Älä sie kokonaam meitä jätä!!! Käythän sie kertomassa kuulumisia!!!!
Tämä antaa taas virtaa tähän hommaan!!

Lämmin halaus meidän koko poppoolta ja terveiset kaikille ja varsinki tulevalle iskälle!!!!!

Minna, kyllä me vielä se vauva saadaan!! ! Kaikki Kermitäret!!! Periksi ei anneta!!! Me ollaan vaan oltu niin hoppusia, hätähousuja. Ite oon ainaki semmonen että kaikki pitäis tapahtua just, mieluiten jo eilen!!!
Ootellaan nyt ne menkat ja aletaan sitte tosihommiin!!! Otetaan kaikki luomukonstit kehiin. Mariia on hyvänä esimerkkinä!

Mulle kävi nii että vajaa 3 v. sitten tapasin nykysen miehen. Koko oli 36-38. Akotuin ja kai iälläki oli osuutta ja mikä lie niin nyt koko on 42-44 ja v...tus on suuri. 20 kg tulla tupsahti. Eikä näitä kiloja enää niin vaan karisteta!!!!
Niinhän ne viisaammat sannoo että ittensä pitäs hyväksyä semmosena ko on mutta en mie vielä ainakaan oo kyenny.
Raskas työ ja km on ehkä auttanu nyt asiaan ja muutama kilo on tipahtanu. Oisinpa ollu tarkempi!!!!
Nyt olen illalla monesti niin väsy että en jaksa syyä. Se on kuule ihme mulle!!!! Rakastan ihania lämpimiä leipiä ym herkkuja iltapalana, mutta nyt ei maistu ja oon siitä tyytyväinen.
Nyt kaikille hyvää yötä ja ihania plussaunia!!!!!!
On niin kiva ko ootte olemassa!!!! Energiahalaus!!!!

Heipä hei leidit,
Ja hyvää alkavaa kesälomaa Tiuhti :-) Melkein samassa veneessä ollaan, kun miehenikin on opettaja ja lähti puku päällä äsken kouluun lapsille todistuksia jakamaan. Tästä päivästä sitten alkaa miehen nakkiloma :-)

Tl, toivottavasti se elämä siitä lähtee pikkuhiljaa palautumaan normaaliksi. Aikaa se vaan ottaa. Muutama viikko sitten sunnuntain hesarissa sunnuntaisivuilla oli 'hyvä' parin sivun juttu tällaisista äideistä, jotka olivat menettäneet lapsensa 20 rv jälkeen. Siellä oli koottu monien äitien kohtaloita, osalla oli vastaava kokemus, mitä sullaki. Oli surullista luettavaa. Varmaan aika rankkaa sekin, että joutuu nyt kaikille selittämään, ettei sitä vauvaa tulekaan. Kuinka pitkän sairasloman muuten sait?

Se mitä olen nyt tätä palstaa seurannut, niin olen sellaisessa käsityksessä, että keskimäärin n. 4-5 yrityskierto km:n jälkeen on tuottanut tulosta. Vai mitä mieltä muut ootte? Jotkut ovat raskautuneet heti ja toisilla on kestänyt vähän pidempään. En ole mitään tilastoa asiasta tehnyt vaan ihan omaan muistin perusteella tämän mielipiteen muodostin. Mulla alkais nyt viides yrityskierto, mutta se taitaa nyt jäädä väliin, kun taidan nyt ne tädit siirtää loman alta pois.

Muuten uudet, tuolla etusivulla on lista, jonne voi päivittää itsensä. Ensimmäinen kk/vv tarkoittaa sitä, milloin yritys on aloitettu.

Onnittelut Mariialle ultrakuulumisista, samaa toivon sinulle, mitä Tl Tiuhtille, että takaisin ei ole tulemista :-) Samaa kaikille muille raskautuneille :-)

Lopuksi tässä teille pieni kevätlaulu, mitä oon joskus koulun kuorossa hoilannut. Täällä on melko harmaa ja sateinen ilma, jos se yhtään mieltä piristäisi :-)

Kevät tulla keikutteli,
kujansuussa kurkisteli,
hapsiansa harjaillen,
kutrejansa kultaillen,
tuulan tuulan tuu

:-) en oo ihan varma noista sanoista, mutta jotain tuonne päin. Säkeistöjä on tietysti enemmän, mutta enhän mä niitä enää muista. Hyvää alkavaa kesää kaikille!

Keskenmenostani on kohta kaksi viikkoa, tapahtui rv 21. Minulla todettiin sytomegalovirustartunta ja pieni poikani oli kai myös saanut sen. Lapsivedet meni ja vuosin verta kuusi viikkoa, sairaalassakin oli peri viikkoa ennen kuin syy oireiluun saatiin selville.

Eli todella raskas kevät takana. Synnytys oli fyysisesti helppo, mutta sitäkin raskaampaa on ollut henkisesti tapahtuneen jälkeen.

Vauvallamme olisi ollut todella huonot ennusteet elää edes muutamaa viikkoa eteenpäin ja alkanutta keskenmenoa joudutettiin lääkkeellisesti.

Pienen pieni poikamme hyvästeltiin ja nyt suunnitellaan uutta raskautta kunhan käväisen ensin jälkitarkastuksessa ja saan terveen paperit ja luvan uuteen yritykseen.

Jospa tästä joskus vielä selviää.... Samaa kohtaloa en toivoisi kenellekkään.

Voimia teille!!!

Meillä on aikaa kulunut yli kolme viikkoa. Käynnistettiin vkolla 19+4 vakavan kehityshäiriön vuoksi, syy vielä tuntematon.

Tunteet elää laidasta laitaan ja täällä olen minäkin niitä purkanut.

Meillä odotetaan kans jälkitarkastusta ja toivon mukaan lupaa uuteen yritykseen.

Halauksin tl

Juuri tuo sytomegalovirus, mikä on kyllä todella harvinainen, aiheuttaa todella tuhoisia kehityshäiriöitä. Aivovauriot, vesipäisyys, sokeus, kuurous, keskushermostolliset viat... voivat alkuraskauden aikana tarttuneesta viruksesta olla seurauksena.

Äidille virus ei ole vaarallinen, voi mennä ohi oireettomana niin kuin minulla...

Naks kirjoittele tonne päivitettyyn ketjuun. Voi olla et tää valuu pian unholaan.
Meillä np-ultra oli normaali ja lapsivedestä tuli myöhemmin vastaus mikä oli kans normaali. Kuun lopussa voi olla et saadaan vastaus, mut voi olla et venyy kauas jos ylipäänsä saadaan mitään tietoa.
Mulle tilanne oli täys shokki koska raskaus oli edennyt niin pitkälle. Yhden km:n saaneena ekaksi pelkäsin sitä ja kun viikkoja kertyi ni alkoi helpottaan pelko. En osannut edes ajatella et meille käy näin. En tiedä miten sit seuraavan raskauden ( toivon mukaan raskaudun vielä ) osaa elää suhteellisen rauhallisin mielin. Tietenkin pelko elää mut miten siihen osaa suhtautua?!

Ajatuksissa, tl

Voimia teille!!!
Ajattelin tulla katsahtamaan tätä ""vanhempaa"" ketjua vielä kun huomasin että tänne oli muutama viesti vielä tullut!!!

Tule Naks kirjoittelemaan ja jakamaan tunteitasi meille tuohon uuteen kermit ketjuun!!!
Siellä on todella hyvä porukka, jotka jaksavat kuunnella ja lohduttaa ja tietysti myös jakaa ilot ja muut päivittäiset jutut!!!