Heipä hei leidit,
Ja hyvää alkavaa kesälomaa Tiuhti

Melkein samassa veneessä ollaan, kun miehenikin on opettaja ja lähti puku päällä äsken kouluun lapsille todistuksia jakamaan. Tästä päivästä sitten alkaa miehen nakkiloma
Tl, toivottavasti se elämä siitä lähtee pikkuhiljaa palautumaan normaaliksi. Aikaa se vaan ottaa. Muutama viikko sitten sunnuntain hesarissa sunnuntaisivuilla oli 'hyvä' parin sivun juttu tällaisista äideistä, jotka olivat menettäneet lapsensa 20 rv jälkeen. Siellä oli koottu monien äitien kohtaloita, osalla oli vastaava kokemus, mitä sullaki. Oli surullista luettavaa. Varmaan aika rankkaa sekin, että joutuu nyt kaikille selittämään, ettei sitä vauvaa tulekaan. Kuinka pitkän sairasloman muuten sait?
Se mitä olen nyt tätä palstaa seurannut, niin olen sellaisessa käsityksessä, että keskimäärin n. 4-5 yrityskierto km:n jälkeen on tuottanut tulosta. Vai mitä mieltä muut ootte? Jotkut ovat raskautuneet heti ja toisilla on kestänyt vähän pidempään. En ole mitään tilastoa asiasta tehnyt vaan ihan omaan muistin perusteella tämän mielipiteen muodostin. Mulla alkais nyt viides yrityskierto, mutta se taitaa nyt jäädä väliin, kun taidan nyt ne tädit siirtää loman alta pois.
Muuten uudet, tuolla etusivulla on lista, jonne voi päivittää itsensä. Ensimmäinen kk/vv tarkoittaa sitä, milloin yritys on aloitettu.
Onnittelut Mariialle ultrakuulumisista, samaa toivon sinulle, mitä Tl Tiuhtille, että takaisin ei ole tulemista

Samaa kaikille muille raskautuneille
Lopuksi tässä teille pieni kevätlaulu, mitä oon joskus koulun kuorossa hoilannut. Täällä on melko harmaa ja sateinen ilma, jos se yhtään mieltä piristäisi
Kevät tulla keikutteli,
kujansuussa kurkisteli,
hapsiansa harjaillen,
kutrejansa kultaillen,
tuulan tuulan tuu

en oo ihan varma noista sanoista, mutta jotain tuonne päin. Säkeistöjä on tietysti enemmän, mutta enhän mä niitä enää muista. Hyvää alkavaa kesää kaikille!