Aurinkoista perjantaina kaikille!
Täällä on alkanut kesäloma, enkä ole koneen äärellä ollut koko viikkoon, mutta nyt oli pakko tulla tänne katsomaan minkälaisia kuulumisia on tullut. Mahtavaa Gekko tuo sun painon pudotus, vaatii varmaan paljon itsekuria! Minä kävin tiistaina jälkitarkastuksessa ja kohtu oli täysin puhdas eli siltä osin kaikki kunnossa. Mutta lääkäri sanoi, että ainakin varmaan kolmisen viikkoa menee vielä ennenkuin menkat alkaa, koska mitään toimintaa ei vielä ollut havaittavissa ja kohdun limakalvokin oli tosi ohut. Ja vaikka olin vakaasti päättänyt, että uutta lasta ei ""yritetä"", niin johan masennuin tästä uutisesta kun tajusin, etten ehdi kesäloman aikana ovuloimaan ja arkena on meillä nuo petipuuhat yleensä aika vähäisiä. No, täytynee ottaa vaan taas järkikäteen ja yrittää lopettaa hössääminen. Jotenkin nyt vaan tuntuu siltä, että miehen kanssa katsellaan ja naureskellaan kaikille pikku ihmisille, joita tuolla menee ja on sellainen olo että haluaisi itselleenkin sellaisen. Olin vielä niin iloinen siitä, että lääkäri sanoi kaiken olevan kunnossa, että unohdin sitten kysyä sitä, että miten olisi mahdollista seurata minun hormoonitasoa mahdollisen seuraavan raskauden aikana, ettei ainakaan siitä johtuen tulisi keskenmeno.
Sain myöskin sairaalasta selvitykset mitä minulle sairaala aikana tehtiin ja niissä oli maininta, että np-ultrassa oli todettu sikiön pituuden olevan saman kuin 12+0 viikoilla ja jonkun toisen mitan vastaavan 12+ viikkoja sekä että vatsalaukku on ollut varsin pieni. Nyt ihmettelenkin, että onko sikiössä ollut jo tuolloin jotain vikaa ja miksi kätilö joka ultran teki ei meille näistä mitään maininnut. Koska uskon, että jos tuolloin oltaisiin saatu vähän varoitusta mahdollisista vioista, niin ei tämäkään olisi välttämättä ollut ihan niin suuri sokki.
Oikein paljon onnea teidän yritykseen Gekko, toivottavasti nyt tärppää!