Kenet palstalaisen sitten haluaisit tavata?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
Voisihan sitä jollekkin, ehkä näyttäytyä....mut kenelle? :whistle: :whistle:

sä olet se haamu ihan selvästi :o

Mä katoin eilen Johnny Deppin tähdittämän Päättömän ratsumiehen ja ajattelin heti sinua nikkisi tähden.. Oli aika hyvää Halloween-kamaa toi leffa, sellaista sopivan ällön naurettavaa kauhua, että jos jollakin näkyy Canal+ niin tallentakaa Halloweenin varalle! Mut varatkaa paljon karkkia sokerihumalan hankkimista varten, leffa juoni kun ei suinkaan ole järin laadukas :D Mut onneks Deppiä katsoo vaikka hiukan huonommankin leffan pääosassa mielellään.

Ai niin ja mä en tällä hetkellä halua tavata ketään, mut kukaan tuskin haluaa tavata minuakaan joten tasaraha.

Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Mä katoin eilen Johnny Deppin tähdittämän Päättömän ratsumiehen ja ajattelin heti sinua nikkisi tähden.. Oli aika hyvää Halloween-kamaa toi leffa, sellaista sopivan ällön naurettavaa kauhua, että jos jollakin näkyy Canal+ niin tallentakaa Halloweenin varalle! Mut varatkaa paljon karkkia sokerihumalan hankkimista varten, leffa juoni kun ei suinkaan ole järin laadukas :D Mut onneks Deppiä katsoo vaikka hiukan huonommankin leffan pääosassa mielellään.

Juonihan on mitä vallan mainioin ja nerokkain B) ..

Yhteistyössä