Ken kehtaa astua mukaan......:D

äippä
Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Niin juu, kannattaa kovassakin kiireessä katsoa, että jääkaapissa pullo josta otat huikan, on oikeasti mehupullo, eikä ruokaöljypullo...
Mie olen ajatuksissani joskus hörpänny omenaviinietikkaa omenalimpparin sijasta. :x
Kahvia piimällä!! Voi kamala!
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
Meillä on miehen kanssa erittäin lapsellinen "äitis oli"-inside juttu.
(Esim; "vähänkö oot törkee" kommenttiin vastaus on "-äitis oli törkee ku sinua synnytti".) Kunnes tuli niin überäitisoli-juttu että ei enää ole huvittanut jatkaa. Kerran motkotin ukolle kuinka hän ei koskaan pyyhi pöytiä tiskaamisen jälkeen; "- nä jätät aina kaiken puolitiehen!" ja vastaushan oli "äitis jäi puolitiehen ku sinua synnytti"
En tiiä kuuluuko tuo varsinaisesti tämän ketjun aiheeseen mutta tuo jaksaa naurattaa ainaki meillä.. :whistle:
Meilläki toi sama lapsellisuus, vain hiukan erilaisessa muodossa; kun sua teki.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
Meillä on miehen kanssa erittäin lapsellinen "äitis oli"-inside juttu.
(Esim; "vähänkö oot törkee" kommenttiin vastaus on "-äitis oli törkee ku sinua synnytti".) Kunnes tuli niin überäitisoli-juttu että ei enää ole huvittanut jatkaa. Kerran motkotin ukolle kuinka hän ei koskaan pyyhi pöytiä tiskaamisen jälkeen; "- nä jätät aina kaiken puolitiehen!" ja vastaushan oli "äitis jäi puolitiehen ku sinua synnytti"
En tiiä kuuluuko tuo varsinaisesti tämän ketjun aiheeseen mutta tuo jaksaa naurattaa ainaki meillä.. :whistle:
Meilläki toi sama lapsellisuus, vain hiukan erilaisessa muodossa; kun sua teki.
Meil taas se menee, että "isäs oli ku sua teki"

Muoksista... Kerran olen muksuillekin tuon väläyttäny sen kummempia aattelematta, tais olla ett likka sano mulle jotain että olen nuija... Samas hokasin ett ukko on vieressä. Mä olin ett hups. :snotty: :LOL:
 
vieras
Mä vielä jokunen aika OIKEASTI ihmettelin, et miten kuuhun mennään. Ja jos sinne sattuu pääsemään, mitä jos sieltä ei pääse pois. Vaikea selittää, kun en oikein itsekkään tiedä miten tuon järkeilin, kait luulin meneväni kuun seinästä läpi.
 
mä olin joskus aikoinaan töissä lähikaupassa ja kukaan ei koskaan opettanut sitä että miten otetaan faksi vastaan. muutaman kerran sitten takahuoneessa ollessani kuulin kun joku pirisi ja tajusin sen verran että faksi on tulossa. en sitten muuta osannut kuin nostaa siitä laitteesta luurin ylös (siinä oli puhelin samassa) ja huudella haloota sinne, luulin että mun pitää ensin puhua jonkun kanssa ennenkuin se paperi tulee sieltä sitten läpi. siis tavallaan hyväksyä niin se faksin vastaanotto :ashamed: :ashamed:
 
mä luulin että yhessä joululaulussa lauletaan
nyt on joulu taas nyt on joulu taas ja joulu jatkuu pääsiäiseen, se ei ole totta se ei ole totta koska siinä välissä tulee isänpäivä :ashamed:
tää biisi on siis oikeesti ruotsiks ja mä oon kuullut että farsdag kun se oikeesti on fasta joka tarkoittaa paastoa.

olen myös miettinyt samaa kun aikakone että "miksi karhuun juoksit niin varoen?" :LOL:
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
Meillä on miehen kanssa erittäin lapsellinen "äitis oli"-inside juttu.
(Esim; "vähänkö oot törkee" kommenttiin vastaus on "-äitis oli törkee ku sinua synnytti".) Kunnes tuli niin überäitisoli-juttu että ei enää ole huvittanut jatkaa. Kerran motkotin ukolle kuinka hän ei koskaan pyyhi pöytiä tiskaamisen jälkeen; "- nä jätät aina kaiken puolitiehen!" ja vastaushan oli "äitis jäi puolitiehen ku sinua synnytti"
En tiiä kuuluuko tuo varsinaisesti tämän ketjun aiheeseen mutta tuo jaksaa naurattaa ainaki meillä.. :whistle:
Meilläki toi sama lapsellisuus, vain hiukan erilaisessa muodossa; kun sua teki.
Meil taas se menee, että "isäs oli ku sua teki"

Muoksista... Kerran olen muksuillekin tuon väläyttäny sen kummempia aattelematta, tais olla ett likka sano mulle jotain että olen nuija... Samas hokasin ett ukko on vieressä. Mä olin ett hups. :snotty: :LOL:
:LOL:
 
joo ja mä menen usein lukkoon kun jotain pitää tilata eri kielellä kun suomeks ja jonossa aina mietin monta kertaa miten se pitää sanoa. sitten kun pääsen luukulle tilaamaan asiat ei aina menekkään käsikirjotuksen mukaan. tässä muutama kukkanen:
-raasat kitkaravuilla.
-maitoa kahvilla
-öö rapar..eiku hapankorp..juuto hampurilainen ilman kokista.eiku anteeks kokiksella ilman sinappia. se hampurilainen siis
 
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
joo ja mä menen usein lukkoon kun jotain pitää tilata eri kielellä kun suomeks ja jonossa aina mietin monta kertaa miten se pitää sanoa. sitten kun pääsen luukulle tilaamaan asiat ei aina menekkään käsikirjotuksen mukaan. tässä muutama kukkanen:
-raasat kitkaravuilla.
-maitoa kahvilla
-öö rapar..eiku hapankorp..juuto hampurilainen ilman kokista.eiku anteeks kokiksella ilman sinappia. se hampurilainen siis
:LOL: :LOL: :LOL:
 
Tasku Venus
no yksi esimerkki yhden työkaverin ajatusoikosulusta tuli mieleen.
sillä on kyllä näitä paljon. :D

tuli puhe jotenkin jostain suomen sota-ajoista, mä kerroin että niin mun isäkin on muuten syntynyt v. -44,
tää työkaveri tokasee että "synnyttiks sun äiti sut silloin?"
mä olin että :eek: mitä?
työkaveri: "synnyttiks sun äiti sut silloin?"
mä: :eek: eiii...

mä en vieläkään tajua mistä se keksi että äiti olis synnyttäny mut vuonna 44, kun just sanoin että isä syntyi silloin. :LOL:
mä olen vasta 24 v, enkä tod. näytä 64-vuotiaalta!
 
japanilainen asiakas kyseli töissä työkaverilta mitä ruokaa on tarjolla, tyttö reippaana kertoi this is kasviswok :D herra nyökkäsi hiukan vaivautuneen näköisenä ja otti ruoan vastaan pitkään sitä tutkien
 
Tuleepa mieleen tuolta -80 luvulta tapaus, kun isovanhemmat tykkäsivä reissata mm. Bulgariassa, Moskovassa ym... Toivat sieltä tulisaisiksi kerran kauneudenhoitotuotteita sekä isälleni, että äidilleni. Oltiinpa sitten kerran kesämökillä koko perhe ja illalla hammastahnaa etsiskelin, enkä löytänyt. Kysyin äidiltäni, että onko hammastahna loppu, johon äiti vastasi, että ei ole loppu, vessan peilikaapista löytyy bulgariasta tuotua tahnaa, kuulema vähän erilaista kuin suomessa ja vaahtoaa tosi paljon. Jes, menin hakemaan- se oli partavaahtoa...kukaan meistä ei vain osannut ko. kieltä....Ja ihan oli hammastahnatuubin näköinen.. Äitini oli sillä pessyt jo monena iltana hampaansa! :D
 
tuli vielä sellainen mieleen, oon ehkä sen jo jossain välissä täällä kertonutkin että kerran pohdiskelin ääneen miehelleni että "mikäs mä oon sulle kun sä oot mulle avomies? olenko mä sitten sulle avonainen?" :snotty:

unohdin täysin sanan AVOVAIMO! vieläkin saan välillä kuulla tästä mieheltä :ashamed: B)
 
WTF
hauskoja juttuja... ite ku alkaa miettii omia mokia ei tietty tule mitään mieleen... tarttee pan harmaat aivosolut liikkeel.. hmmmmmm

mä tunnustan olevani TODELLA blondi... välil en ajattele yhtää mitä sanon ja sit tulee kaien maailman sammakoita, jotka nolottaa ja kauan...

eka tämmöne: ajoin auton eturenkaan katukiveen ja siihe tuli kraapu (vanteseen) tietty alapuolel ja ajoin auton, sit mies sitä tuli katoo, ni se olikin toises paikas, ni ihmettelin tosi kauan miten se on mahdollista :ashamed:
semmoset tekniset jutut ei ole mua varten... voin kertoo lisää mokia ku tulee mieleen...
 
Yks liittyy väärin ymmärrettyihin laulun sanoihin...

Kake hoilottaa siinä yhdessä biisissä, ett "hervoton remmi on päällä taas mun, nauti ja lemmi mä oon tänään sun"... tai jotain tuonne päin.

Ja mie ihmettelen, ett kyllä on pervo biisi ku remmillä selkään vetelee lempiessään... :kieh:

Nyt olen kyllä tajunnu ettei se mitään pervoilua meinaa, vaan jotain, että sillä on aikasmoinen menofiilis päällä. :whistle:
 

Yhteistyössä