Ken kehtaa astua mukaan......:D

tzzt
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Sitte tän oon kertonu aikasemminki täällä, mut tähän tällään samaan ketjuun muitten nolouksien kans...

Yks aamu vein lapset hoitoon ja tulin käymään kotona, jonka jälkeen lähdin kouluun...
Istuin autoon ja se ei lähteny käyntiin... Olin aivan paniikissa että nyt se on sanonu ittensä irti... Soitin isille että nyt on auto rikki ja tuleeko se kattoon sitä ja voinko lainata niitten autoo...
Isi lupas tulla...oli vasta noussu sängystä. Soitin luokkakaverille, joka kulkee mun kyydillä että pitää tulla meille, myöhästytään koulusta ku auto on rikki...
Laitoin opettajalle viestin: Pahoittelen todennäköistä myöhästymistäni, mutta rakas punainen vulvani sanoi tsup. Kyydistäni riippuvainen eikku myöhästyy näin ollen myös. Mutta älä huoli, olen soittanut isille, isi auttaa.
Noh... isi tuli, yritti käynnistää autoa...mulla tuskan hiki pinnassa...Isi nousi autosta ja tuumas että Bensa loppu :ashamed:
Hmm... "...rakas punainen Vulvani...." :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tzzt:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Sitte tän oon kertonu aikasemminki täällä, mut tähän tällään samaan ketjuun muitten nolouksien kans...

Yks aamu vein lapset hoitoon ja tulin käymään kotona, jonka jälkeen lähdin kouluun...
Istuin autoon ja se ei lähteny käyntiin... Olin aivan paniikissa että nyt se on sanonu ittensä irti... Soitin isille että nyt on auto rikki ja tuleeko se kattoon sitä ja voinko lainata niitten autoo...
Isi lupas tulla...oli vasta noussu sängystä. Soitin luokkakaverille, joka kulkee mun kyydillä että pitää tulla meille, myöhästytään koulusta ku auto on rikki...
Laitoin opettajalle viestin: Pahoittelen todennäköistä myöhästymistäni, mutta rakas punainen vulvani sanoi tsup. Kyydistäni riippuvainen eikku myöhästyy näin ollen myös. Mutta älä huoli, olen soittanut isille, isi auttaa.
Noh... isi tuli, yritti käynnistää autoa...mulla tuskan hiki pinnassa...Isi nousi autosta ja tuumas että Bensa loppu :ashamed:
Hmm... "...rakas punainen Vulvani...." :D
:LOL: mahtanu ope ihmetella ku punainen vulva on sanonu tsup,mua ois naurattanu kyllä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:
Mun on kans pakko osallistua tähän ketjuun :ashamed:

Pari viikkoa sitte vein pojat tarhaan ja lähdin talsimaan kotiin koiria ulkoiluttamaan. Ihmettelin, ku lapset tuijotti mua oudosti ja kaikki vastaantulijat oli niin ilosia. Kotona ukko alkoi nauramaan vedet silmissä ja ilmotti, että mulla on ne siniset pussit kenkien päällä. Onneksi ei tästä oo tarhalle pitkä matka :LOL:
Töissäkin sattuu vaikka mitä. Usein sanon ruotsiksi eri hinnan kun suomeksi, siinä on sitte asiakkailla ihmettelemistä :ashamed:

Pari päivää sitte yks nainen tuli ostamaan dvd:n ja karkkipussin. No mä sain sitte summaksi 6922? ja olin ihan tosissaan tivaamassa siltä naiselta noin mieletöntä summaa, ennen ku tajusin, että olin painanu 300 kertaa sen dvd:n :LOL:

Näitä sattuu kyllä niin paljo, että suurin osa unohtuu...
:LOL: :LOL:
Päivän paras!!!
 
Muistuipa mieleeni inssiajo, jolloin satoi kaatamalla. Tottakai ikkunat alkoi sitten huurtumaan siinä vesisateessa ja minä mielessäni tuskailin kun koko kesä oli ollut helteinen ja ajotunnit oli mennyt ikkunat auki ajellen. Inssi sitten kysyi että etkös meinaa tehdä noille ikkunoille mitään. Ja kun en hätäpäissäni muuta keksinyt niin veivasin ikkunan auki et huurut poistuu. Inssi vaan tuumas et tyylihän tuokin on... :ashamed:
 
Kerronko vielä mun kauppa mokat: Tossa lähikaupassa, milloin olen ottanut itselleni sen kuitin, jonka allekirjoitin ja milloinka olen kynäkädessä käteisellä maksettuani ja kerran unohdin lompakon kotiin ja huomasin vasta kassalla :ashamed: Ja kysäisimpä kerran, et olisiko töitä tarjolla. Arvaa vain ottavatko tällaista huolimatonta. Kerran vielä hölmöyksissäni kyselin lähikaupan vastaavalta, et mitenkä yleensä on käytäntö, et kun unohtaa ostokset kauppaan, et saakohan niitä vielä sieltä seuraavana päivänä takaisin. Olin siis kaupungin saman ketjun liikkeeseen unohtanut ostokset :ashamed: :ashamed:
 
Tuli mieleen, kun kassalle tuli asiakas joka halus palauttaa koirankakkapusseja ja ilmoitti sitten: " Mä haluaisin vaihtaa nämä pohjattomat koiranpaskapussit..." Siinä vaiheessa mua alkoi niin kovaa naurattamaan, ku kuvittelin sen naisen keräämässä koirankikkaroita eikä pussissa olekaan pohjaa. Sille sitte kikattelin loppuillan, asiakkaat varmaan piti aivan mielipuolena :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hmm... "...rakas punainen Vulvani...." :D [/quote:
:LOL: mahtanu ope ihmetella ku punainen vulva on sanonu tsup,mua ois naurattanu kyllä :D
nooh... kyllä sitä vähän nauratti koulussa...selitin kyllä auton vian...ja tytöt kysy et eiks mun bensamittari toimi ollenkaan? Mä tuumasin siihen et Toimii, toimii...on vaan niin alhaalla se mittari, et ei yhtään nää paljonko on bensaa :whistle:
 
vinci
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Niin juu, vuosia, vuosia sitten luulin että monitori on tietokone. Ja tuo keskusyksikkö vain levyasema. :whistle: Siis luulin että keskusyksikköön vaan laitetaan levyjä ja monitori on tietokone eli koneen aivot missä kaikki fiksut jutut tapahtuu. :whistle: Sain hyvät naurut silloiselta kaverilta, joka oli nörtti...
minä tehnyt saman virheen juu...tosin en oo sitä kaikille kuuluttanu mut joskus vaan itekseni hokasin!!
 
Tost monitori-jutusta mieleen, että kun mun oma näyttö hajos ja mie sit otin muksujen näytön tähän lainaks siks aikaa ett hommaan uuden, niin muksut oli, että "jee me voidaan pelata niit omia pelejä täs olkkarissa" - luulivat reppanat, ett ne oman koneensa pelit tulee täs monitorin mukana, eivätkä tajunneet vaik kuin yritettiin selittää miehen kans, ettei ihan noin mee. :D
 
Noiden autojen kans mä aina aivoilen. Kerran olin lähdössä autolla kun huomasin naapurin sedän huiskuttavan mulle kamalasti. Minä vilkutin takaisin ja kaasutin menoks. Pankin pihassa huomasin et kaikki mun tärkeät paperit oli kadonneet. Noh, siellähän ne oli kotipihassa levinneenä maahan. Naapurin setä oli koittanut huiskuttaa mulle, että katolla olis tavaraa :whistle:
Toinen naapuri heilutteli mulle kans eräänä talviaamuna ja mä jupisin mielessäni et mitä tuokin hyyppä tossa heiluu, kunnes tunsin autossa nykäisyn ja huomasin et mun auton lämmitystolppa taittu vinoon... Niin, se johto kannattaa irroittaa ennen ajoon lähtöä.
 
Mellis
Olin ystäväni kanssa ravintolassa syömässä ja tarjoilija kysyi tuleeko pihvit mediumina? Vastasin kyllä ja ystäväni myös. Pihvit tuotiin pöytään ja ystävääni teki tosi pahaa kun lihasta tihkui verta. Siihen hän tokaisi sitten: onneksi otin pihvin mediumina enkä largena. En kestäisi leikata enää yhtään isompaa pihviä.
 
vinci
Alkuperäinen kirjoittaja Fifth Element:
Niin ja tietysti se, kun monen yön valvomisen jälkeen menimme hakemaan kebabbia. Tilasin annoksia, itselleni normiannos, miehelle tilasin kebabin välilihalla. Pikkasen katsoi täti tiskin takana. Lisälihalla piti. Ja apollo pizzan olen myös tilannut.
hauska kebabbi..tarviiki ehdottaa miehelle että tilaa itelleen.....hokaiskohan se ennen kuin sanoo etä kyllä se normaalikin jo riittää tmv
hekottaa välilihalle....: D
 
Aina ku tulee täntapainen ketju, mun on pakko kertoo sama juttu. Että saan taas uudestaan nauraa. =)

Elikkä ystäväni ja sen mies olivat laivan kannella istuskelemassa. Ystäväni lähti veskiin ja pyysi miestään pitään paikkaa.
Mies jäi odottamaan, näki kauempaa, että kannelle tulee ulkomaalainen porukka ja miehelle tuli hätä, että tulevat vaimon paikan ottamaan.
Kun porukka oli kohdalla, mies ystävällisesti hymyili heille ja ilmoitti tyhjää tuolia näyttäen, että "this is my wife." :D
 
vinci
Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:
no yks auto kommellus mulla tulee taas mieleen... kerran ajoin huoltsikalle, aikeissani tankata vanha kunnon fiat uno:ni.. no huoltoasemathan on aina ammuttu täyteen ukkoja jotka kyylää ikkunasta kun joku avuton tyttö rukka koittaa tankata auton.. no ei mitään, ajoin siihen tankkaus paikkaan, nousin autosta ja kas, se bensa reikä onkin auton toisella puolen..no ei muuta kun hurautin sen bensa pömpelin ympäri ja edelleen se helkkarin bensa reikä on väärällä puolen!!! siis kuinka tyhmä mä oikeen voin olla!!! ja sit kerran on käynyt niinkin että hiivatista oli bensa reijän korkki jäätyny kiinni ja en siis saanu tankattua ja lopulta siinä kävi niin että ajoin kotiin ja mies tomerana alko väänteleen sitä avaimella auki ja se avain meni poikki, sinne lukkoon!! no loppu ajat siinä oli sit sellanen ovela kommervenkki siinä hiivatin bensa reijässä :D :D :D se oli kyl tosi huippu auto muuten..talvi pakkasellakin jos se lähti käyntiin ni sisätilat lämpes tosi nopeasti, ettei koskaan tarvinnu palella siinä autossa!!

harmi kun ei ollu varaa pitää kahta autoa..se oli oikeasti hyvä auto se mun fiattini.. :(
tarvisko mun mennä jo nukkuun kun hekottelen ja alotin lukeen sun juttuas ja luin että avuton tyttö runkkaa autoa ; D
 
hauskaa!! :LOL: :LOL:

Oltiin tyttöjen kanssa ruotsin laivalla bilettämässä, siidereitä ja lonkeroa nautimme. Päätinpä pienessä huppelissa mennä baarista tilaamaan lisää lonkeroa. Menin baaritiskille ja sanoin naiselle: Saisinko yhden lonkun? Nainen ihmeissään mongersi jotain ruotsiksi. Mä ihmettelin hieman, et onpa outoa, et ei osaakaan suomea, Ruotsiksi sitten yritin: Kan Jag få ett lonkku!! Nainen mongersi taas jotain outoa .... Vad är lonkku?? Mä yritän selittää mitä se on ja sit jo mietin, et jospa tilaan vaikka jotain muuta... Jutellaan kuitenkin aikamme niitä näitä, en varmaan tajunnut ku sanan sieltä toisen täältä. Sit hokaan, en olekaan baaritiskillä!! Baaritiskiä ennen on joku ihme puoliseinämä tms. joku samanlainen bilettäjä ku itsekin vaan sattui siinä notkumaan!! Onni, ettei osannut suomea!!! :snotty: :snotty:

Miehen kanssa olimme kesälomamatkalla ja kävimme ostamassa paikallisesta kaupasta limsaa, sipsejä, sinappia ym.. Kädet täynnä tavaraa kävelimme autolle. Mies laittoi sinapin ja sipsit auton katolle ja aukaisi oven, laitoimme tavarat autoon ja lähdimme jatkamme matkaamme. Takapeilistä näimme, että kaupan pihalla ihmiset huitoo ja viittilöi jollekin... Sitten näimme kun sipsipussi lentää tiellä. Outoa?!! IIK! Hokaamme, et meidän ostokset ovatkin vielä auton katolla !!

Olimme viemässä kynttilöitä haudalle jouluna, mies ajoi ja minä kyydissä. Minulla niskat kipeänä, joten tein automatkalle pyyhkeestä sellaisen rullan niskan taakse, jota vasten voin kivasti nojata. Ajamme parkkipaikalle ja otamme kynttilät ja tulitikut. Kävelemme pitkin hautausmaata, muitakin kynttilöiden viejiä haudoilla näkyy. Laitamme kynttilät ja juttelemme hieman haudalla, sitten kävelemme takas autolle. Autossa ihmettelen, että mihin himskuttiin se pyyhe on voinut kadota, ei ole penkillä, ei jalkatilassa, ei ole pudonnut auton alle. Hitto, se oli mulla kokoajan niskassa kun kävelimme haudoilla. Mulla tummat tyylikkäät vaatteet ja sininen pyyherulla niskassa!!
:snotty: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mukamaspipsa:
Aina ku tulee täntapainen ketju, mun on pakko kertoo sama juttu. Että saan taas uudestaan nauraa. =)

Elikkä ystäväni ja sen mies olivat laivan kannella istuskelemassa. Ystäväni lähti veskiin ja pyysi miestään pitään paikkaa.
Mies jäi odottamaan, näki kauempaa, että kannelle tulee ulkomaalainen porukka ja miehelle tuli hätä, että tulevat vaimon paikan ottamaan.
Kun porukka oli kohdalla, mies ystävällisesti hymyili heille ja ilmoitti tyhjää tuolia näyttäen, että "this is my wife." :D
:LOL: :LOL: :LOL:
 
Pakko kertoo exästä: Oli Kuopiossa kattelemassa kämppiä kun sai opiskelupaikan. Kävi muutamaa kattomassa ja soitti sit illalla innoissaan että "Yks oli aika mahtavalla paikalla, ikkunasta näky Laatokka" Repesin aivan täysin ja olen muistanut tästä kyllä mainita monet kerrat :LOL:
 
ankkis
Ei tuu nyt omia mieleen, mutta tuttu kerto, kuinka ne oli pelannu Aliasta ja se oli sitten ruvennu kavereille selittään vaikeeta sanaa, ensin saanu ne tajuun et alku on kalvo ja sitte yrittäny selittää et sinappi ois se loppuosa ja koko ajan ittekki ihmetelly, mikä ihme voi olla kalvo-sinappi ja tehtävän päätyttyä kaverit oli sitten todennu, että on semmonenkin ihme maailmassa ku kalvosinnappi, "se tulee siihen kauluspaidan kalvosimeen ju nou..."
 
Me4
Alkuperäinen kirjoittaja Cilla79:
Tänään käänsin koko huushollin ympäri ja etsin itku kurkussa kihlasormusta. Itsekseni jo mietin mitä sanon miehelle kun palaa kotiin. Hyvän puolustuksen jo keksin ja sitä sitten miehelle paatoksella kerroin.
Mies katsoi mua hetken aikaa ja paljasti ettei me edes olla kihloissa!!
Mainio!!!
 
Me4
Nyt välähti :) Käly toissa kesänä järjesteli omia 30v juhliaan. Oli jostain saanu lainaan sellaisen "torikatoksen", siis sellaisen pressu hässäkän. Laskeskeli siinä että ei taida olla noita keppejä nyt riittävästi tän kokoamiseen. Mut onnekseen tuli siihen tulokseen, että eihän niitä tarvita lainkaan! Kyllä hän se pysyy.. AI niinkun MITEN?!? Intti ja intti aikansa. Kolmen henkilön siinä vakuutellessa ja miettiessä että mitenkähän se sitten ilman niitä keppejä ilmassa pysyy pystyssä, ni usko viimein ja lakkas yrittämästä. Samana päivänä tuli kysymään et kun neljän riisi annoksen keittämiseen tarvitaan 7dl vettä, paljonko sit, jos haluaa keittää vaik kolmin kertaisen annoksen :)
 
Me4
Alkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:
Oltiin eilen miehen kanssa kaupassa.Laitoin ostoskärryyn paketin rusinoita.Mies sit kysys multa että tiedätkö mist rusinat tulee/on tehty??? Mä siihen et kaliforniasta (niinku näky paketin kyljessä lukevan ) . No selvis se sit et ne on kuivattuja viinirypäleitä. :ashamed: En mä tommosta tienny,nyt vajoon kyllä maan rakoon.
Eiks ookkaan olemassa rusinapuuta????! :eek:
Joo, no eipä tuo nyt :) Mut meidän isäntä joulun pyhinä kun puhuttiin rusina ja luumu kiisseleistä ja maku eroista, niin totesi että nehän on ihan sama asia vai hä?
 
oulusta oon
Alkuperäinen kirjoittaja ankkis:
Ei tuu nyt omia mieleen, mutta tuttu kerto, kuinka ne oli pelannu Aliasta ja se oli sitten ruvennu kavereille selittään vaikeeta sanaa, ensin saanu ne tajuun et alku on kalvo ja sitte yrittäny selittää et sinappi ois se loppuosa ja koko ajan ittekki ihmetelly, mikä ihme voi olla kalvo-sinappi ja tehtävän päätyttyä kaverit oli sitten todennu, että on semmonenkin ihme maailmassa ku kalvosinnappi, "se tulee siihen kauluspaidan kalvosimeen ju nou..."
Onkohan meillä sama tuttu - kun mun velipoika selitti tuota ihan samaa, tyyliin "mä en kyl oikein tiedä mikä tää on, mut yritetään";).
 
Alkuperäinen kirjoittaja mennis:
Vuosia sitten pelattiin jouluna yömyöhällä (tai ainakin minulle oli yömyöhä, kun olin varmaan semmonen kymmenen vanha) Pictionaryä sukulaisporukalla. Oli minun vuoroni piirtää ja aloin piirtämään sanaa kattila. Nohevana sitten piirsin talon missä on kissa sisällä. Muut parit olivat katsoneet mitä sanaa piirrän ja olivat ihan ihmeissään, että mitä sä nyt oikein raapustat ja ootko kattonut oikeen sanan. Minä moneen kertaan tarkistin ja sanoin, että ihan oikee sana on. Vasta kun muutama muru oli jäljellä hiekkaa tiimalasissa, niin tajusin, että ei h*lvetti, kattilahan on se millä tehdään ruokaa, ei talo missä kissat asuu (vrt. sikala). :LOL: Saan kuulla tästä edelleen monta kertaa vuodessa. Silloin pillahdin itkuun, kun vanhemmat serkut mulle naljaili. Nykyään vain naurattaa. :whistle:
Huom!! Sukulaisillesi tiedoksi: Hämeenlinnassa ON Kissakoti Kattila. Mulla taas kesti kauan ennen kuin tajusin, että Kattila meinas myös sitä ruuanlaittovälinettä...
 
Kannanpa korteni kekoon :LOL:
Sattuipa kerran kahdelle opiskelia tyttöselle jotka olivat menossa paikasta A paikkaan B.Ja linja-autolla.
Linkkari oli ihan täpösen täynä ja met änkesimmä ittemme linjuriin ja saatiinki ittemme mahutettua toinen toisellepuolen käytävää ja alettiin ootteleen, että kuski tulis perihän.Mutta eihän se mitään tullu vaan huikkas jotain sieltä eestä ja lähti ajeleen.Me että jes nyt päästiin pummilla =)
No tämä minun kaveri alko selittään siinä jotain juttua ku sen tuttu oli menny junalla jonnekki väärään paikkaan ja sit yhtä äkkiä siinä totes, että ai kamala jos tää meniski sinne paikkaan C :eek: Mieki mukana hörötin sitä juttua, kunnes aloimma ihmetteleen, että hetkinen täähän menee väärää reittiä ja mie, että tää varmaan kiertää jostain.Ja taas hörötettiin sitä paikkaa C.Kunnes kaverini kysyy vierustoverilta nauraen, että hei eihän tää vaan ole menossa paikkaan C? Vierustoveri ei vissiin aatellu kysymystä vaan vastas, että '' ei ku tää menee paikkaan C''
Tuli meille pikkasen kiire painella nappia ja hyppiä pois kyytistä ja selittää kuskille, et sori met ollaan menossaki paikkaan B: onneksi tien toisella puolen oli pysäkki johon ihan just tuli sieltä C paikasta lähtenyt linkkari joka meni paikkaan B :LOL:

Ja paikka kunnilla on eroa 30km-120km
Kyllä saatiin naurut pitkäksi aikaa ja vieläkään en ole kehannu tätä julkisesti kelleen kertoa :ashamed:
Mitä opimme tästä pummilla ei kannata matkustaa :whistle:
 

Yhteistyössä