Ken kehtaa astua mukaan......:D

no,mä luulin pienenä (kai eka-tokaluokalla ollessa ) että kuka tahansa voi joutua presidentiksi :eek: siksi olin kauhuissani,kun kuulin että on pressanvaalit..olin aivan varma,että äidistämme tulee presidentti ja hän jättää meidät asumaan kotiin ja muuttaa itse pois :snotty: :ashamed:
 
En edes blondi
Mutta kerran kaverini oli unohtanut opiskelukämppänsä avaimet kotiin ja kun oltiin kaverin kans tulossa käymään kylässä, siskonsa antoi avaimet tuotaviksi. Tultiin vähä etuajassa, kaveri ei ollut kotona - joten tuumattiin, et no käydään täs välis kaupassa. Oltiin jo lähdössä, niin mulla välähti - hei tiputetaan avaimet postiluukusta sisään, niin ei ainakaan unohdeta palauttaa...samalla hetkellä ku ne kopsahti lattialle, tuli mieleen et mehän oltais päästy sisälle...älytön hepulikohtaus, vähän naapurit katseli ku rynnättiin ulos kaksinkerroin taipuneena hirnuen ulos. No käytiin kaupassa ja istuttiin rappukäytävässä odottelemassa, kun kaveri tuli niin katsoi kyllä ihan ihmeissään, "mitä ihmettä te siinä istutte?"...
 
Alkuperäinen kirjoittaja En edes blondi:
Mutta kerran kaverini oli unohtanut opiskelukämppänsä avaimet kotiin ja kun oltiin kaverin kans tulossa käymään kylässä, siskonsa antoi avaimet tuotaviksi. Tultiin vähä etuajassa, kaveri ei ollut kotona - joten tuumattiin, et no käydään täs välis kaupassa. Oltiin jo lähdössä, niin mulla välähti - hei tiputetaan avaimet postiluukusta sisään, niin ei ainakaan unohdeta palauttaa...samalla hetkellä ku ne kopsahti lattialle, tuli mieleen et mehän oltais päästy sisälle...älytön hepulikohtaus, vähän naapurit katseli ku rynnättiin ulos kaksinkerroin taipuneena hirnuen ulos. No käytiin kaupassa ja istuttiin rappukäytävässä odottelemassa, kun kaveri tuli niin katsoi kyllä ihan ihmeissään, "mitä ihmettä te siinä istutte?"...
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Tuosta tuli muuten mieleen... Kesäl tos vein kirpparille tavaraa autokurmittain ku muuttoa tein. Siinä sit yks lauantaiaamu lähdin kantamaan autoon tavaraa...Painoin oven kii ja samal hetkel tajusin et niin mulla ei oo kotiavain matkas ja talo täys nukkuvia muksui ja kaikki nukku sikeesti... Auton avaimet oli onnex matkas ja autos oli muutama kolikko et pääsin huoltsikalle kahville :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:
Olin töissä yrityksessä, jossa tuotannolla oli päällään työasut. Ruokalassa kun oltiin porukalla syömässä, tuli eräs tuttu vanhempi tuotannon esimies tervehtimään ohi kävellessään. Esimiehellä oli päällään siviilivaatteet. Katsoin vähän aikaa, ennenkuin vastasin tervehdykseen, kun en heti tunnistanut miestä. Pahoittelin heti fiksusti ja sanoin "Anteeksi, kun en heti tunnistanut vaatteet päällä" :ashamed: Ei juma... Ja tästä on kyllä kuultu...
Itse oon kanssa tämän saman tokaissut töissä asiakkaalle. Eräs vanha rouva oli aina kotonaan yöpaitasillaan kun siellä käytiin. Sitten kerran näin hänet hienostilaitettuna ala-aulassa, olivat lähdössä jouluostoksille talon väen kanssa ja odottivat kyytiä. Rouva tervehti minua ja tottakai piti sitten sanoa, että "Kas, xxx hän se siinä, en ollut vaate päällä tunnistaa". Ja hävetti ja mummat katso pitkään..
 
Viblsp
Niin juu ja on pari kertaa sattunut niinkin mukavasti, että hirveän kusihädän vallassa rynnänny vessaan ja lorotellu kannelle kun joku pistäny kannen kiinni, enkä ole sitä huomannut. Istunu vaan ja samantien päästäny nesteet ulos ennen ku huomannu että hetko... Meillä se kansi melkein aina auki...
 
Tämä autojuttu sattui siskolle. Oli satanut lunta ja ikkunat oli vähän lumessa. Sisko laiskana tyttönä ajatteli, että enpä puistakaan, vaan paukautan oven lujaa kiinni, niin lumet tippuu itsestään. Ja niin sitten paukauttikin ja jätti oman päänsä väliin. Vieläkin on arvoitus niin mulle, kuin sille itselleenkin, että miten se sen oikein teki. Sisko kun sattuu olemaan tosi lyhytkin kaiken lisäksi.
 
Mulle sattuu viikottain jos jonkinlaista haveria, yleisimmin ovenkahvojen kanssa. Jään tosi usein vaatteistani kiinni kahvoihin kun kuljen ohi ja tuiskahdan saman tien selälleni. Töissäkin on näin käynyt useasti, kerran lähti kunnolla jalat alta yhden potilashuoneen lattialla, löin pääni permantoon ja työhousut repes persiistä :whistle:
 
En edes blondi
Tuosta autojutusta tuli mieleen kans eräs huippuhetki. Olin töistä lähdöstä meidän ns kakkosautolla, jossa ei oo keskuslukitusta. Pakkaspäivä, kuskin puoli oli jäässä, joten menin vänkärin puolelta sisään enkä saanu kuskin puolta sitäkään kautta auki. No käynnistin auton ja lähdin raappaamaan ikkunoita. Työni tehtyä huomasin, että vänkärinkin puoli oli mennyt lukkoon, auto hurruutti täysillä (taipumusta jäädä "kaasu pohjaan") ja mä mietin mitä nyt... vara-avain kotona ja lapset pitäis saada tarhasta, mies reissussa. Onneks yks autollinen työkaveri oli viel tavoitettavis, joka ystävällisesti käytti mut kotona ja ehdin viel nippanappa ennen tarhan sulkeutumista lapset hakemaan. Mut oli vähä noloa hiippailla autolle - se kyllä ehti sulaa siinä välissä.
 
Exälle kävi kerran talvella niin, et 5-ovisen auton kaikki muut ovet paitsi takaluukku oli jäätyny kiinni. No, exä (elopainoa noin130kg) meni sisälle takaluukusta, laittoi auton käymään ja ajatteli tuuppaavansa kuskin oven auki sieltä sisäpuolelta. No ei se auennu, eikä se saanu muitakaan ovia auki sieltä sisäpuolelta.
No ulos autosta oli päästävä, sillä lohkolämppärin johto oli kiinni tolpassa. Eiku takaluukusta ulos, johto irti ja takaisin sisään. Sit sen piti lähteä liikkeelle, ni eiku koko kottero oli jäätyny siihen maahan kiinni. Se oli ajanu sen semmoseen lätäkköön, joka oli äkkipakkasesta vetäny umpijäähän.
Vieläkään ei ovet aukene sisäpuolelta. Ulos takaluukusta ja taloyhtiön saunatiloista hakemaan tulikuumaa vettä ja teräväkärkistä lapiota.
No vihdoin, kun alkoi näyttää siltä, että auto on irti maasta ja käynytkin siinä pihassa hyvän tovin, ni luulis jo ovienki aukenevan, mutta ei. Taas takaluukusta sisään ja matkaan vaan.
On siinä varmaan kerrostalon pihassa (tai siis ikkunoissa) ollut ihmettelemisen aihetta, ku isokokoinen ukko hyppää edestakaisin autoon ja sieltä pois käyttäen takaluukkua!
 
gizzmee
Mä lähin kerran kylmänä talviaamuna heittään lapsia hoitoon. Mies oli just edellisenä iltana muistuttanu et otathan sitten aamul sen lämpöroikan pois ennen ku lähet ajeleen, ja mä olin et kuin sä nyt tommosta, TOTTAKAI mä otan sen pois! Lähin sit pihasta peruutteleen, ja ajelin hoitopaikkaa kohden kun kuului jokin ihme kolahdus. Just sillon tuli mieleen et perhana, unohsin sen johdon kummiski. Peruutuspeilist kurkkasin, niin siel se lojui keske tietä.
Mul oli naapurin koululainenkin mukana niin en kehdannu pysätyä ottamaan johtoa kyytiin, vaan ajattelin paluumatkalle poimia sen mukaani. Kappas vain, palatessani n.15 min päästä, joku olikin sen napannut, joten jouduin lähteä ostamaan uutta johtoa, koska en miehelle kehdannut sanoa kuinka oli käynyt.
Ei vielä tänä päivänäkään tiedä sitä :)

Joskus nuorempana olin veljeni kanssa laivalla ja menimme hissiinn, jonne tuli muitakin ihmisiä. Yhtäkkiä sain ihan hirveän nauru/hirnumiskohtauksen, ja oli ihan pakko painaa kohdalla olevan kerroksen nappia että pääsisin tilanteesta äkkiä pois. Mahtoi toiset ihmetellä....
 
vieras
Muutamaan otteeseen on tullut säikähdettyä pahemman kerran kun kännykkään puhuessa, olen kokeillut taskusta että onko puhelin siellä ja kun ei ole ollut niin olen luurissa olevallekkin hätäillyt että hemmetti mä oon hukannut mun kännykän jonnekin.. :whistle: :ashamed:
 
Joskus vuosia sitte isä laitto tiskit koneeseen ja rupes laittaan pesuainetta. Ihmetteli sitä väriä sitte siinä kun oli niin tummaa. Ei kai tuo kumma ku kahvinporoja laitto pesuainelokeroon. Saatiin sentään kuvaki siitä ku imuroi kahvinporoja. :D
 
ööö
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Asiakas yöpyi tyoparinsa kanssa usein hotellissa, ja koska olivat eri sukupuolta ni heille tietenkin eri huoneet. Tää nainen oli mieheni sukulainen, ja mä sit yritin jotain keskustelua siinä vetää. Jossainvälissä yritin kehua että hällä on mies joka luottaa puolisoonsa, joka tekee matkustyötä pitkin maakuntaa toisen sukupuolta olevan kanssa. Että ei mun mies varmaan luottais. Ei enää ole näkynyt näitä ihmisiä enää hotellissa, ja mä ihmettelin kovasti et miks. Nyt vuoden jälkeen tajusin itsekkin, että tuon voi ottaa HIEMAN eri tavalla ku mitä tarkoitin. Enpä oo kehdannu sanoa miehelleni mtn, enkä taatusti puljun omistajalle miks vakiasiakas lopetti asiakassuhteen.
No mun pitää tunnustaa et mä en tajunnu tätä... :(
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja tundra:
Tämä autojuttu sattui siskolle. Oli satanut lunta ja ikkunat oli vähän lumessa. Sisko laiskana tyttönä ajatteli, että enpä puistakaan, vaan paukautan oven lujaa kiinni, niin lumet tippuu itsestään. Ja niin sitten paukauttikin ja jätti oman päänsä väliin. Vieläkin on arvoitus niin mulle, kuin sille itselleenkin, että miten se sen oikein teki. Sisko kun sattuu olemaan tosi lyhytkin kaiken lisäksi.
:LOL:
 
Kerran aloin tekemään kiisseliä ja laitoin perunajauhoja 5 desiä 5rkl:n sijaan.Mukavasti hytky kun kippasin sen roskikseen.
Sisko oli tehny pullataikinan ja laittanu pirtin uunin päälle kohoamaan.Jonkun ajan päästä anoppi oli alkanu ihmetteleen,ett mikä tuolta uunilta valuu.Oli unohtunu se taikina sinne kohoamaan.
 
Tuli tällanen mieleen ku käytettiin exän kanssa tyttöä kehkokuumeen ja verenmyrkytyksen jälkeen kontrollissa lasten polilla ja lääkäri siinä kyseli tytön vointia ja tutki tytön ja sit lopussa kysyi että onko meillä jotain kysyttävää nii ex sano et "Joo, mitä nuo laatikot on tuolla sängyn alla" :snotty: :xmas:
 

Yhteistyössä