Ken kehtaa astua mukaan......:D

Nirppurotta laiskana
Tää nyt ei oo mikään sammakko, mutta kuitenkin.....Oltiin mun äidin kanssa kaupoilla ja vastaan tuli pari goottityttöä. Mun äiti ihmetteli, että mitäs noi on? Sanoin että ne on gootteja. Äiti kysyi ihmeessään: "Mistä ne tänne Poriin on tullut?"
 
Blondiino
Ostettiin kaverin kans joskus teininä pakastepitsa. Kaveri lupas laittaa pitsan uuniin. Siinä hetken kuluttua aloin kattoo pitsaa, ett miten se noin oudosti käyttäytyy, ku hokasin ett siinähän on muovi sile päällä. Kysyin kamulta, ett eikä se poistanu muovia ni tää siihen, ett "en, ku siinä luki ett paista muovin kans tjsn." Pyysin lukee uudelleen åaisto-ohjeet, joissa luki ett POISTA muovi, ei paista. Jäi pitsa syömättä.

Ite oon kokenu ehkä maailman noloimman tiedonpuutteen. Mies joskus puheli, ku olin raskaana, ett mitä hyötyä on navasta näin aikuisena. Mä fiksuna, ett naisilla siitä oon suuriki hyöty:lapsihan on siitä kiinni napanuoralla mahassa. Miestä nauratti ja piti mulle pikakurssin raskaudesta ym. Tosin kaveriki oli jostain näin päätelly, ett onneks sain sille sit myöhemmin "pätee".

No, blondi mikä blondi:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja UUmamakäynkuumanamama:
mä aikoinaan kun mieheeni olin juuri tutustunut ja ajelimme joulun alla helsingissäpäin,mies ajoi minä likinäköisenä vieressä,kun herään ihmettelemään miehelleni "mitä ihmettä tuolla tapahtuu kun tuolla on noin paljon ihmisiä?"

mieheni siihen katsoo mua hieman kieroon ja on että täh.

"niin niin siis onko tuolla joku onnettomuus vai mikä kun kaikki vaan seisoo tuolla ympyrässä?"

mieheni kun tajuaa että olen tosissasi hymyilee (rakastavasti) ja toteaa :

"kulta,ne on joulukuusia..."
Hei, mäkin oon joskus meen lähikaupan edessä olevia joulukuusia pimeenä iltana luullu ihmisjoukoksi...
 
Jep
Mä soitin kerran taksia tolpalle: "saisko taksin tolpalle numero 00-05" En tajunnu että se oli aukioloajat tolpalle, eikä suinkaan mikään tolppanumero. Noh, oli jonossaolijoilla hauskaa ja keskus oli että häh?
 
ei enää blondi
Alkuperäinen kirjoittaja Viipotin:
Joskus reilut 14-vuotiaana seurustelin "vakavissani" yhden aivan maailman ihanimman kundin kanssa.
Poika kysyi minulta, että olethan vielä neitsyt?? Minä siihen ihan vakavalla naamalla, että en kai mä nyt enää ole vajaaseen kahteen vuoteen ollut.
Toinen uskoi kun vakavalla naamalla intin.
Luulin, että neitsyt tarkoittaa sitä, että kuukautiset eivät ole vielä alkaneet ja kun ne alkaa niin neitsyys on mennyt :xmas:
mun on ihan pakko yhtyä tähän niin päin että minä luulin yläasteella että ei ole enää neitsyt jos on kihloissa... niinpä blondina huijasin omanluokkalaista poikaa kun vittuu*** kysy että oonko enää neitsyt kaikkien kuullen, idiootti vastasin että en! pikkasen suut loksahti auki ympärillä ja supina alko.. en ollu ees seurustellu koskaan, just oli vain puhuttu kun pari yläasteelaista oli mennyt "kihloihin" ja mulla oli tapana pitää sormusta vasemmassa nimettömässä niin heilutin sitten sormia ja hekotin että "en oo en neitsyt" (oikeeseen neitsyyden menettämiseen meni vielä 3vuotta)
 
Noista laulunsanoista, että mäkin luulin tosi kauan karhunpoika sairastaa-laulun menevän näin: "karhunpoika sairastaa, häntä hellii käärme" :|

Ja toinen: Olin todellakin jo varmasti 15-vuotias, kun vihdoin tajusin ne teidenvarsien hirvivaaramerkit. Olin aina luullut, että jos kolmiossa lukee hirvenkuvan alla vaikka 3km, että kolmen kilometrin päässä on sitten hirvi. :D

Vielä yksi äitini kuolmaton kommentti vuosia sitten: kuunteli mun ja veljen keskustelua. Mulla ei ollut jotain levyä, ja veli sanoi, että voi sen polttaa. äiti huudahti, että "älä nyt hyvänen aika kalliita levyjäsi polta. kyllä niillä vielä jotakin voi tehdä, antaa sitten vaikka kierrätykseen. Ja kun siskokin tykkäisi siitä, niin älä nyt mene ihan kiusalla polttamaan sitä." Katsottiin veljen kanssa hiukan pitkään siinä toisiamme, ei oikiein tiedetty pitäisikö itkeä vai nauraa. :whistle:

Sit mä luulin kauan lapsena, että kun satukirjojen kuninkaille aina piirrettiin sellainen punainen viitta, jossa oli valkoinen, muistapilkullinen kärpännahkakaulus, että se on kärpäsennahkakaulus ja ne mustat pisteet on kuolleita kärpäsiä siinä kauluksessa.
 
nauru pidentää ikää

Serkun häissä vuosia sitten olin onnittelujonossa. Olin hiukan ajatuksissani siinä ja kun oli mun vuoro onnitella, kättelin morsiamen ja serkkuni ja sanoin kummallekin että päivää. :D Morsiamen ilme oli hyvä kyllä.
[/quote]


Ei hitto täst naurusta ei tuu loppua :) Vedet valuu silmistä, tuli taas pari vuotta lisää elinaikaa!

Siis eihän toi sinänsä niin hassu oo luettuna, mut kun kuvitteli tilanteen..
"PÄIVÄÄ!" hih-hih :)

 
nauru pidentää ikää
Alkuperäinen kirjoittaja nauru pidentää ikää:
Serkun häissä vuosia sitten olin onnittelujonossa. Olin hiukan ajatuksissani siinä ja kun oli mun vuoro onnitella, kättelin morsiamen ja serkkuni ja sanoin kummallekin että päivää. :D Morsiamen ilme oli hyvä kyllä.

Ei hitto täst naurusta ei tuu loppua :) Vedet valuu silmistä, tuli taas pari vuotta lisää elinaikaa!

Siis eihän toi sinänsä niin hassu oo luettuna, mut kun kuvitteli tilanteen..
"PÄIVÄÄ!" hih-hih :)

[/quote]

siis toi alku oli lainaus aiemmasta tekstistä, mut tuli tolleen oudosti..?

 
Tää nyt ei oo mitenkää hauska mut sain vasta pari kk sitten tietää että esim.nordean automaatista voi nostaa myös osuuspankin kortilla.. Oon aina kävelly vaan kilttinä toiselle puolelle kylää :headwall:
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja nauru pidentää ikää:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Serkun häissä vuosia sitten olin onnittelujonossa. Olin hiukan ajatuksissani siinä ja kun oli mun vuoro onnitella, kättelin morsiamen ja serkkuni ja sanoin kummallekin että päivää. :D Morsiamen ilme oli hyvä kyllä.

Ei hitto täst naurusta ei tuu loppua :) Vedet valuu silmistä, tuli taas pari vuotta lisää elinaikaa!

Siis eihän toi sinänsä niin hassu oo luettuna, mut kun kuvitteli tilanteen..
"PÄIVÄÄ!" hih-hih :)

siis toi alku oli lainaus aiemmasta tekstistä, mut tuli tolleen oudosti..?
Mullaki joskus menee noi lainaukset pieleen. *se hääpäivittelijä* :D
 
Soitin kerran kelaan jotain asiaa ja jonotellessa huikin siinä kahvia.
Yhtäkkiä siellä vastattiinkin ja mä vetäsin kahvit väärään kurkkuun :whistle:
Koitin siinä epätoivoissani yskien ja röyhtäillen kertoa nimeni ja asiani ja nainen toisessa päässä koitti vaan kysyä et oonko kunnossa :ashamed:
Sitten päätin tosi fiksusti iskeä luurin korvaan ja soitin heti perään uudelleen ja pahoittelin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Soitin kerran kelaan jotain asiaa ja jonotellessa huikin siinä kahvia.
Yhtäkkiä siellä vastattiinkin ja mä vetäsin kahvit väärään kurkkuun :whistle:
Koitin siinä epätoivoissani yskien ja röyhtäillen kertoa nimeni ja asiani ja nainen toisessa päässä koitti vaan kysyä et oonko kunnossa :ashamed:
Sitten päätin tosi fiksusti iskeä luurin korvaan ja soitin heti perään uudelleen ja pahoittelin..
:LOL: :LOL: :LOL: +itkunsekaista naurua

*muoks* vähä niinku et "vi**uux se sul kuuluu, oonx mä kunnossa"
 
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Soitin kerran kelaan jotain asiaa ja jonotellessa huikin siinä kahvia.
Yhtäkkiä siellä vastattiinkin ja mä vetäsin kahvit väärään kurkkuun :whistle:
Koitin siinä epätoivoissani yskien ja röyhtäillen kertoa nimeni ja asiani ja nainen toisessa päässä koitti vaan kysyä et oonko kunnossa :ashamed:
Sitten päätin tosi fiksusti iskeä luurin korvaan ja soitin heti perään uudelleen ja pahoittelin..
:LOL: :LOL: :LOL: +itkunsekaista naurua

*muoks* vähä niinku et "vi**uux se sul kuuluu, oonx mä kunnossa"
:ashamed: :D
Mä menin ihan paniikkiin kun se yskä ei mitään ihan hetkeä kestänyt ja aina kun mulla menee jotain väärään kurkkuun niin mä röyhtäilen kauheesti ja sitten mä vielä sen seasta koitan nimeäni tavata ja saada sinne väliin pahoitteluja oudosta puhelusta... :ashamed:
Sitten mun järjelläni toi luurin lyöminen korvaan tuntui sillä hetkellä äärimmäisen oikealta vedolta :ashamed: :whistle:
 
B.U
Töissä kohteliaasti koputan aina oveen kun olen menossa sisään potilashuoneeseen. Tämä on mielestäni hyvä tapa, ei ehkä niin välttämätön nykyään, mutta jostain olen tuon matkan varrella omaksunut. Muutamaan otteeseen tuo kohtelias koputus -tapa on jäänyt päälle... Tein kansliassa suljetun oven takana paperitöitä, kun asiakas koputti oveen. Nousin ylös ja kävelin ovelle ja koputin takaisin =) Hiukan hölmistyneen näköinen ihminen seisoi oven takana. Tarkoituksena oli kylläkin avata ovi.... Myös kotona ovikellon soitua usein riennän kiireesti avaamaan ovea - koputtamalla ensin! On sitä naurettu muutamaan otteeseen..

Olimme siskoni kanssa n. 10 -v. kun odottelimme isän kanssa äitiä kaupasta, me kaksi auton takapenkillä ja isä kuljettajan paikalla. Jonkin aikaa odoteltua etuovi aukesikin kuljettajan vierestä ns. pelkääjän paikan puolelta ja takapenkille työnnettiin kolme isoa ruokakassia kommenteilla "pitäkääs tytöt noi sylissä, kun ollaan ihan just kotona". Hämmästyneitä kun oltiin ei osattu siihen mitään sanoa. Isäkin oli ihmeen hiljainen pitkään. Suunsa sai auki vasta kun täti oli jo istunut etupenkille ja ruvennut kovaan ääneen ihmettelemään "mikä sua "reino" vaivaa, kun et enää autoakaan liikkeelle saa!" Siihen isä vaan totesi rauhallisesti; "taitaa olla rouva väärässä autossa ? " HEHheh =) Naurattaa edelleen tää juttu. Etenkin kun tädillä meni pasmat ihan sekaisin tajuttuaan tilanteen. Ryntäsi ulos autosta ja pahoitteli kovasti tilannetta. Juostuaan omalle autolleen, oman perheensä luo, palasi samantein takasin ja koputti oveen "Saisko ne ostokset vielä". Silloin irtosi nauru jo tältä autossa vierailleelta tädiltäkin...

Ja vielä yksi autojuttu. Exä lähti kaupasta pientä purtavaa hakemaan ja jäin hänen uuteen autoonsa odottelemaan. Tapansa mukaan exä lukitsi lähtiessään auton ovet sillä kaukosäädinjutskalla ulkoa päin. No kun exä oli kauppaan sisään päässyt, eikös varashälyttimet autossa alkaneet soimaan! Ovet olivat siis lukossa, joten ulos en päässyt (kaikkeni yritin) Siispä n. 5min istua kökötin keskellä kaupan parkkipaikkaa autossa jossa varashälyttimet ulvoivat! Ja sopivasti n. 30sek. ennen kun exä kaupasta pääsi pihalle hälyttimet lakkasivat soimasta. Oli siinä naama punaisena kova selittäminen kaikesta äskeisestä kokemuksesta aiheutuneesta henkisestä kärsimyksestä, kun toinen ei millään meinannut tarinaa uskoa todeksi. Myöhemmin selvitimme, että autossa on jotkin hienot liiketunnistimet, jotka hälyttävät jos sisällä on liikettä ja ovet lukossa tai jotain.. Meinasi silloin itku tulla ensin säikähdyksestä, sitten ärtymyksestä ja sitten taistelusta uskotko vai etkö ja sitten lopulta naurusta!

Tällaista täällä... Anteeksi jo etukäteen kirjoitusvirheet.
 
Tuli mieleen taas pari juttua :)

Vanhemmillani on sellainen jääviileäkaappi(ko se nyt on), eli sellainen kaksi ovinen jääkaappi. Alakaapista oli tarkoitukseni ottaa jotakin ja vetäsin oven auki. Paha kyllä aukaisin yläkaapin ja aika vauhdilla vielä suoraan päin päätä. Nauratti ja itketti yhtäaikaa.

Kaverin kanssa yläasteikäisinä luettiin kokeisiin ja minun vuoro oli kysellä. Tein hyvin simppelin kysymyksen: Minkä liuoksen keksi Artturi Ilmari Virtanen? Kaveri vastas: HIV-liuoksen. Hetken aikaa mietti mitä minä nauran :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja Vera:
Mun äitini pöhköilyjä:

Minulla soi puhelin, enkä ehtinyt vastaamaan. Huusin äidilleni että vastaa. Minulla soittajan kuva näkyi ruudussa (olen lisännyt sen siihen). Äitini kauhuissaan, ettei hän voikaan vastata kun minulla on näköjään näköpuhelin ja hän oli juuri tullut saunasta ja ei ollut vielä kunnolla päällä. :D

Kerran juhlissa esiteltiin itseämme papille, joka kastoi veljeni lasta.
Kaikki esittelivät itsensä niin, että mitä sukua vauvalle. Esimerkiksi vauvan isän sisko, vauvan isän isä. jne. Äitini esitteli "hei, olen äiti." kaikki repesivät nauramaan ja äitini sitten tajusi ja sopersti, että siis tuon isäni äiti tai eiku vauvan isän...

Minä olen taas laittanut tärkeisiin kaavakkeisiin väärän sukunimen. Olin juuri mennyt naimisiin. Sitten vain virkailijalle selittämään, että sori, mutta olen tainnut muistaa nimeni ihan väärin...

Tätä olen nauranut:
kaverini on kassa. Asiakas oli maksanut kortilla ja odotti kuittia johon laittaa allekirjoituksen.
Kaverini tietysti laittoi kuitin pöydälle ja kun hänen piti antaa kynä asiakkaalle, niin kirjoittikin oman nimensä siihen automaattisesti.
:) asiakasta oli vain naurattanut :)


:LOL: :LOL: :LOL:
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja B.U:
Töissä kohteliaasti koputan aina oveen kun olen menossa sisään potilashuoneeseen. Tämä on mielestäni hyvä tapa, ei ehkä niin välttämätön nykyään, mutta jostain olen tuon matkan varrella omaksunut. Muutamaan otteeseen tuo kohtelias koputus -tapa on jäänyt päälle... Tein kansliassa suljetun oven takana paperitöitä, kun asiakas koputti oveen. Nousin ylös ja kävelin ovelle ja koputin takaisin =) Hiukan hölmistyneen näköinen ihminen seisoi oven takana. Tarkoituksena oli kylläkin avata ovi.... Myös kotona ovikellon soitua usein riennän kiireesti avaamaan ovea - koputtamalla ensin! On sitä naurettu muutamaan otteeseen..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Mie menin joskus tietokoneen ääreen ja meil oli silloin langaton hiiri käytössä ja hetken siinä hiirtä liikuttelin ja oli niin outo, et piti mies huutaa apuun...Kyseli sit, et missä vika ja kun kerroin, et: "täs hiires on jotain vikaa, ku aina ku liikutan ylö, ni nuoli näytöllä liikkuu alas...sama jos liikutan mihin tahansa suuntaan, ni aina menee just päinvastaiseen..." Mies siinä sit aikansa repeili, ennen kuin kykeni mitään sanomaan ja lopulta itsekin vian löysin.. miul oli hiiri väärin päin siinä matolla... Eipä ihme, et ne peukalon kohdalla normisti olleet napit ei siinä ollutkaan... :whistle:
Ja mun piti heti testata tätä

:ashamed: :ashamed: :snotty:


:D Niin sitä pittää!
 
mun mokat autolla ajaessa :D olis saanut kortin 6kk aikaisemmin ja jouduin ajamaan helsingin keskustaan, sain sitten ohjeen kääntyä vasemmalle ja juuri kun olis kääntymässä näin että ratikka on tulossa kohti. minä sitten fiksuna tyttönä heitin kädet silmille ja huusin juna tullee päälle :ashamed:

toinen oli kun ajoin saksassa ja yht'äkkiä huomasin kamalan alamäen ja kun katsoin ylöspäin näin sen yläpuolella sellaisen valtavan tankkerin :eek: paniikkihan siinä taas iski ja jarrut pohjaan: minähän en aja tuonne :kieh: pakkohan se oli ajaa kun perässä oli jonoa ja kääntyä ei voinut, siinä sitten sormien välistä taas tirkistelin ja ajelin n 30 koko matkan kanavan ali, tööttäysten kera perässä. jos se ei olisi siihen päättynyt huomasimme kohta ajaneemme harhaan ja u-käännös oli tehtävä, ja taas sen saakelin sama kielin kanavan ali oli ajettava samoin rituaalein :ashamed: :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nirppurotta laiskana:
Tää nyt ei oo mikään sammakko, mutta kuitenkin.....Oltiin mun äidin kanssa kaupoilla ja vastaan tuli pari goottityttöä. Mun äiti ihmetteli, että mitäs noi on? Sanoin että ne on gootteja. Äiti kysyi ihmeessään: "Mistä ne tänne Poriin on tullut?"
:LOL:

 
Itseasiassa mun on pakko laittaa tämä tähän...

Tänään meillä on vesikatkos klo 8-16:00 välisenä aikana...
Minä fiksu otin kyllä kahvivedet (n5dl) talteen, mut ei sit pieneen mieleenikään tullu et ottaisin myös vessanpönttöä varten vettä et sais isommat huuhtastuu pois. Nyt saan vartoo helpotusta tiiä kui monta tuntia... täällä saan istuunököttää jalat ristissä :ashamed:
 
nolo
Olin koulussa harjoittelussa ja olimme kävelemässä erityislasten ja ohjaajan kanssa. Ohitsemme ajaa auto joka hiljentää ja miespuolinen kuski huutaa minulle " x moi, sovitaanko että soitan sit ku vaimo ei oo kotona niin sit tuut? " huikkasin vaan selvä, tehdään niin!
Jatkoin matkaa ja ihmettelin kun ohjaaja katsoi minua niin oudosti siinä kävellessämme ja sitten tajusin vasta mitä hän on luullut kun mies tuolla lailla tulee huutelemaan. Olimme jo aikaisemmin sopineet että menisin heille lasenvahdiksi, mutta hänelle tuli ajo (taksikuski) kesken juttelun niin asia jäi kesken.
 

Yhteistyössä