Keltanokat liikenteessä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BFM
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

BFM

Vieras
"Vakuutusyhtiö IF on lahjoittanut kaikille ekaluokkalaisille "Keltanokat liikenteessä"-lippiksen."

Onko kukaan vielä saanut lippistä? Oma ekaluokkalainen ei ainakaan

Jaetaanko ne koulussa vai vakuutusyhtiössä vai???
 
keltanokkalippisJI_410_uu.jpg
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Meillä viime vuonna neidille jaettiin se ekan kahden viikon aikana koulussa. et oottele nyt ihan rauhassa! kyllä lapsesi lippiksen saa! :)

Kiitos :flower:
Piti ihan kirjautua taas vaihteeksi.Harvemmin täältä asiallisia vastauksia tulee,heti vaan haukutaan pösilöksi :/ Lapsi sai kuulla et tuommoisia saa ja toki se mua tenttaa et mistä ja milloin etc....
 
Nuo lippikset saa, jos koululta on muistettu ne tilata Ifiltä :-) Yleisesti ottaen kyllä muistavat ja kyllä niitä myöhemminkin saa. Riippuu koulusta koska ne jaetaan, eli välttämättä joka paikassa ei jaeta niitä eka hässäkkään.
Mekään emme ole vielä saaneet ja tiedän että ne on ainakin tilattu koululle.
Turvallisia koulumatkoja kaikille koululaisille!
 
Meilläkään ei ekaluokkalainen ole vielä saanut lippistä eikä turvaliiviäkään, MLL:n kassin kyllä heti ekana päivänä. Viime vuonnakin kyllä kesti jonkin aikaa ennen kuin lippiksen ja liivin saivat, joten kannattaa odotella rauhassa.
 

Yhteistyössä