V
vieras*
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Älyä:Meidän ekaluokkalainen tyttö sai tänään Nokia Lumia 530 älypuhelimen, vanha puhelin oli epäkäytännöllinen, koska siinä ei ollut näppäinlukkoa, muutoin olisi saanut kelvata.. ja kun tuo puhelin maksoin vain 59!! Sanoi, että vanhasta puhelimesta kiusattiin..
Ei näppäinlukkoa? Ainahan niissä näppäinlukko on ollut.