B
BFM
Vieras
"Vakuutusyhtiö IF on lahjoittanut kaikille ekaluokkalaisille "Keltanokat liikenteessä"-lippiksen."
Onko kukaan vielä saanut lippistä? Oma ekaluokkalainen ei ainakaan
Jaetaanko ne koulussa vai vakuutusyhtiössä vai???
Onko kukaan vielä saanut lippistä? Oma ekaluokkalainen ei ainakaan
Jaetaanko ne koulussa vai vakuutusyhtiössä vai???