F
Fleur de la Cour
Vieras
Tytön koulussa ekaluokkalaiset ei oo saaneet pyöräillä kouluun ekana vuonna ennen kuin vasta nyt keväällä kun koulussa on ollut pyöräilykoe sekä siitä palkinnoksi saivat pyöräilykortin ja paikallinen Lions lahjoitti ekaluokkalaisille pyöräilykypärät. Mutta, mutta, mä en osaa päästää tuota lasta yksin pyöräilemään kouluun, vaikka suurimman osan matkaa pyöräilisi pyörätietä pitkin. Mä satun tietämään, että tuolla ajaa edesvastuuttomia autoilijoita, minä mukaanlukien joten epävarma ekaluokkalainen on minusta riski liikenteessä. Tyttö kinuaa, että sais yksin pyöräillä kun kuulemma muutkin saa ja minä keksin tekosyitä pyörän lukoista muihin juttuihin..