Kellään tullut vaikeita laskeumia synnytyksessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -.-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

-.-

Vieras
Miten on seuraavassa synnytyksessä käynyt? Onko raskautuminen ollut vaikeampaa?

Mulla laskeumat aiheuttaa vaikeita oireita, mutta korjatakaan ei voi ennenkuin lapset hankittu.

Täällä yksi! Ensimmäisestä synnytyksestä tuli laskeuma ja tästä vuoden päästä jo uusi synnytys. Etukäteen pelkäsin kovasti miten laskeuma pahenee mutta kävi päin vastoin. Laskeuma ei pahentunut uuden synnytyksen myötä vaan oireet helpottivat kun kohtu ei enää painanut jne. Oireita kuitenkin vielä on, nyt viimeisimmästä synnytyksestä aikaa 1, 5v. Kolmannesta lapsesta haaveilen mutta laskeuma kyllä mietittyy. Mitä oireita sinulla on ja haittaako/ vaikuttaakp normi arkeen?

Tuli, mutta ei synnytyksessä vaan kakkosen raskausaikana. Ummetus oli niin helvetillinen. Ei pahentunut synnytyksessä. Mulla siis takaseinämän/peräsuolen laskeuma. Sinnittelen toistaiseksi. Nuorin 3v ja lapset tehty.

Mulla on paineen tunne koko ajan alapäässä, liikunta, raskaammat nostot ja ummetus pahentaa tunnetta.

Seksi on kivuliasta, eikä onnistu enää kuin yhdessä asennossa :/ Ulostaminen on vaikeaa, pitää joka kerran auttaa loput sormella emättimen kautta. Eli jokapäiväisessä arjessa on ongelmia tämän kanssa.

Ahdistaa tällanen.

Yhteistyössä