Eihän vaan kyse Kouvolasta?
Minulla oli angiina, paha semmoinen.
Lääkäri tutki ja totesi että normaalia kurkkukipua se vain on.
s-hoitajaa jäi kuitenkin vaivaamaan ja hän lähetti minut labraan nielunäytteisiin.
Jostakin syyystä? en tiedä mistä? heillä ei muka minun numeroani ollut?
No he oli soittaneet minun SISKOLLENI?
Mistä hemmetistä ne hänen numeron oli kaivanneet, en tiedä, tai tienneet hänen olevan minun siskoni koska hän ei ollut edes minun lähiomaisenani.
No jokatapauksessa he oli soittaneet siskolleni ja siskoni oli jotenkin saanut sen hoitajan? kun lie soittikaan kertomaan mikä minulla on ja missä testissä kävin ja minulla on infossa resepti odottamassa.
Siskoni soittaa sitten minulle ja kertoo että käy ensiavun infosta hakemassa resepti ja sulla on paha angiina.
Nauroin ensin siskolleni että älä leiki jne. kunnes muisti että ei hemmetti... mistä hän tietää soittaa minulle edes pilallaan minulla olevan moinen tauti tai epäily kun siskolikka ei edes tiennyt minun olevan kipeänä.
(en siis ollut kenellekään viitsinyt kertoa että olen kipeä, tapana ei ole infota moisesta koko sukua ei edes omia vanhempiani)
No pakkohan se lopulta oli siskon puhelu uskoa todeksi ja mennä terveyskeskukseen ja kas siellä oli resepti minua odottamassa ja vihanen täti kun ei kuuulemma ole minun puhelinnumeroani mutta kas löytyihän sekin heiltä, syystä tai toisesta eivät olleet sitä muka huomanneet.
Koitin antaa palautetta miksi siskolleni oli soitettu ja kerrottu vaivani vaan haukut sain päälle
Näin vuonna odotas..olisikohan ollut 2000 -2005 ihan tarkkaan en vuotta muista kun en asunut tuolla pidempään
Että eipä kannata heti huudella provoiksi näitä. Kyllä näitä käy että näin juoruillaan