kävi typerästi. taas.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyt nolottaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nyt nolottaa

Vieras
Avautuminen, harmittaa niin!

Asumme rivari yhteisössä, oikein rauhallisella alueella, kaikki ovat tuttuja - ja kavereita keskenään. Mukavia - rehellisiä naapureita.
Olemme tällähetkellä varmastikkin naapuruston vihatuin pariskunta rakkeinemme.. minulle sattui talvella niin että pakkasella 1- aikaan yöllä päästin koiruudet takapihalle pisulle, niin naapurin tyttö käveli koiransa kanssa ohi ja tottakai meidän antisosiaalinen terrieri narttumme syöksyi kimppuun kuin yleinen syyttäjä.. Tilanteessa ei kuitenkaan käynyt mitään, mekkalaa vain pitivät, mutta säikähti tyttö kovin. Ja ihan aiheesta. Menin koiran kotiin vietyäni pyytämään anteeksi, ja antamaan numeroni, jotta voi ottaa yhteyttä - jos hänen koiralleen jotain tulisi, niin korvaisin kyllä Ell. kulut.. Noh, jatkoimme moikkailua, tyttö ei koskaan sanonut koirasta mitään, joten en viitsinyt sen enempiä asiasta kysellä, kun kävin silloin tilanteen selvittämässä, ja ottamassa vastuun asiasta.

.. Noh .. Näin puolivuotta myöhemmin, tuuletin ukkosen jälkeen.. menin käymään keittiössä, ja kappas terrierri karkasi. Minun typeryyttäni jälleen.. ja tottakai samainen tyttö ja koira pihalla. Onneksi mieheni kävi selvittämässä tilanteen, pahoittelimme ja lupasimme pitää koiran kytkettynä - ja että ottaa sitten yhteyttä jos jotain.. Kuinka noloa! Koirat lähinnä mekastivat, ei naarmuakaan kummassakaan mutta kolaus sitäkin suurempi taas.. Harmittaa!

Pakko oli avautua tänne, tunnen itseni niin typeräksi ja vastuuttomaksi.
Tuntuu siltä että anteeksi pyyntö ei riitä.
Naapurit pitävät koirastamme, se on todella ihmisystävällinen, ja hiljainen eläjä. mutta toisista koirista se ei tykkää - koira tuli minulle 10-vuotta sitten todella huonoista oloista, enkä yksinkertaisesti saa sen koiravihaa pois. Hihnassa ohitukset onnistuu, ja valvovan silmän alla rouva käyttäytyy.. mutta irti päästessään narttuja kohtaan peto.

Huoh. Terveisin se vastuuton narttu.

Käy naapurissa ovella juttelee asiaksesi ja pyytämässä, oman rauhan vuoksi, vielä anteeksi ja pahoittele että toistamiseen näin kävi. Vaikutat kovin asialliselta ja jos oisin tämän tytön äiti niin olisin "otettu" että tulisit selvittämään vielä asiaa vaikkei sinänsä selvitettävää ole. Vahinkoja sattuu ja pääasia että ei käyny mitään.

Juu, aikuisesta naisesta on kyse "tyttö" - Nuorempi siis kuin minä.
Ensimmäinen kerta oli täysin minun syytäni, päästin kytkemättä koirat yöllä, jotenkin vain en tajunnut että siihen aikaan kukaan liikkuu.. Eikä tämäkään kerta ole kenenkään muun syytä kuin minun - tietenkin. Ajattelin että pahoittelisin asiaa vielä kirjeitse. ketuttaa suunnattomasti että näin kävi taas. Omaa hölmöyttä. ja kyllä meillä on piskit kiinni normaalisti.. tämä oli ajattelemattomuuttani. Kiitos asiallisista vastauksista, aina helpottaa purkaa tuntojaan kirjoittamalla. :)

Joo! toi olikin muuten hyvä idea tuo herkku! .. lepyttely nameja..
Koirat on koiria - ja tästälähtien minun tulee olla tarkempi ja vastuullisempi
omistaja. Vai pitäisköhän tuolle puudelimixaukselle hommata kuonokoppa :D
Vika on hihnan toisessa päässä tässä tapauksessa, .. tai lähinnä siinä ettei sitä hihnaa ollut.
Nyt kun vielä keksisin mitä kirjoitan. Ajattelin että pahoittelen toistunutta terrorisointiamme - ja haluamme pyytää vilpittömästi anteeksi, ja toivottavasti voidaan vielä moikkailla, ja että me pidämme varmasti piskit hihnoissa, ettei kolmattakertaa tule. Voi nolotuksien nolotus.

Joo! toi olikin muuten hyvä idea tuo herkku! .. lepyttely nameja..
Koirat on koiria - ja tästälähtien minun tulee olla tarkempi ja vastuullisempi
omistaja. Vai pitäisköhän tuolle puudelimixaukselle hommata kuonokoppa :D
Vika on hihnan toisessa päässä tässä tapauksessa, .. tai lähinnä siinä ettei sitä hihnaa ollut.
Nyt kun vielä keksisin mitä kirjoitan. Ajattelin että pahoittelen toistunutta terrorisointiamme - ja haluamme pyytää vilpittömästi anteeksi, ja toivottavasti voidaan vielä moikkailla, ja että me pidämme varmasti piskit hihnoissa, ettei kolmattakertaa tule. Voi nolotuksien nolotus.

Kerro tosiaan miten noissa tilanteissa kävi, että te ette pidä niitä koiria vapaana vaan kävi vahinko, olet pahoillaan ja olet tarkempi tulevaisuudessa.

Kiitos, nyt menen nukkumaan paremmalla mielellä,
uskon että jos anteeksi pyytää- voi anteeksi myös saada.
.. ja virheistään oppia.
Hyvää yötä kaikille, kiitos tsemppauksesta <3

Yhteistyössä