T
typerä
Vieras
Saatoin lastani kouluun. Huomasin lähellä ison saksanpaimenkoiran, joka haisteli maata. No, pelkään yli kaiken koiria ja jotenkin meni ihmeellinen suojeluvaihe päälle, pelkäsin että koira huomaisi meidät ja kävisi kimppuumme. Menin sitten ja täristen pelosta koiran pannasta kiinni ja kohta tuli joku vihainen mies ja sanoi että "mitä helvettiä teet? jos et nyt huomannut niin koira harjoittelee jäljittämistä" No pyytelin siinä sitten anteeksi ja kuitenkin sanoin että pelkään koiria, ja koirat eivät saa olla irti. Mies sanoi että "joo no kiitoksia nyt vaan kovasti että koko jäljittäminen meni pieleen, ja toiseksi tämä on minun pihaani. Eli koirani saavat olla vapaana."
Ei jumalauta että olen typerä.... Mutta kun on huonoja kokemuksia kyseisestä rodusta niin ajattelin heti että tuo hyökkää lapseni kimppuun :ashamed: Ja sori sekava teksti.... Hävettää niin oma typeryys..
Ei jumalauta että olen typerä.... Mutta kun on huonoja kokemuksia kyseisestä rodusta niin ajattelin heti että tuo hyökkää lapseni kimppuun :ashamed: Ja sori sekava teksti.... Hävettää niin oma typeryys..