Miten voinkin olla näin vitun tyhmä!!!!! Kiva kun menin koirapelollani pilaamaan taas kaiken!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja typerä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

typerä

Vieras
Saatoin lastani kouluun. Huomasin lähellä ison saksanpaimenkoiran, joka haisteli maata. No, pelkään yli kaiken koiria ja jotenkin meni ihmeellinen suojeluvaihe päälle, pelkäsin että koira huomaisi meidät ja kävisi kimppuumme. Menin sitten ja täristen pelosta koiran pannasta kiinni ja kohta tuli joku vihainen mies ja sanoi että "mitä helvettiä teet? jos et nyt huomannut niin koira harjoittelee jäljittämistä" No pyytelin siinä sitten anteeksi ja kuitenkin sanoin että pelkään koiria, ja koirat eivät saa olla irti. Mies sanoi että "joo no kiitoksia nyt vaan kovasti että koko jäljittäminen meni pieleen, ja toiseksi tämä on minun pihaani. Eli koirani saavat olla vapaana."

Ei jumalauta että olen typerä.... Mutta kun on huonoja kokemuksia kyseisestä rodusta niin ajattelin heti että tuo hyökkää lapseni kimppuun :ashamed: Ja sori sekava teksti.... Hävettää niin oma typeryys..

[QUOTE="minä";21893393]Et sinä kovin pahoin koiria pelkää, jos kiinni uskallat vieraan sakemannin ottaa. Minä en uskaltaisi, vaikka en omasta mielestä koiria pelkääkään.[/QUOTE]

No tiedätkö jos oikeasti ajattelet että tuo piski on kohta lapsessasi kiinni niin uskallat tehdä mitä vain.

[QUOTE="minä";21893393]Et sinä kovin pahoin koiria pelkää, jos kiinni uskallat vieraan sakemannin ottaa. Minä en uskaltaisi, vaikka en omasta mielestä koiria pelkääkään.[/QUOTE]

Juu en menis minäkää vierasta sakua kiinni ottamaan pannasta vaikken koiria pelkääkkään..

Samaa mieltä... Jos mulla olisi koirapelko, en uskaltaisi mennä lähellekään. Ehkäpä sulle sitten iski joku adrenaliinipiikki etkä edes ajatellut, mitä teit. Mutta siinä olit oikeassa, että koira ei saa olla vapaana ellei ole takuuvarmaa, ettei se pääse pihaltaan karkuun.

Ei ollut nyt aiheena vissiin se uskallatteko te ottaa vierasta koiraa kiinni.

No vastaus kuitenkin, jos koira tekee jäljitystehtävää niin se on yleensä vitun hyvin koulutettu. Eli 99% varmuudella pysyy pihalla.

Mä en tajua ihmisten saksanpaimenkoirakammoa ollenkaan. Kaikki mun tapaamani ovat olleet mitä kilteimpiä koiria. Moni heistä kylläkin opaskoiria.
Mun omassa on 50% mikä takaa suht ärhäkän vahtikoiramaisuuden, mutta se rajoittuu tasan siihen että joku astuu askeleenkin meidän pihalle. Muuten on lauhkea kuin lammas.
Eli jos olisit mun koiraa tullut pihalle kaulapannasta retuuttamaa, veikkaan että ei todellakaan olisi hyvällä katsonut.

Yhteistyössä