P
Plushplop
Vieras
Siis voiko oikeasti olla niin täydellisiä synnytyksiä, että toinen "tykkää" synnyttää? mulla on kaveri joka AINA jaksaa kehuskella omista synnytyksistään. " Ei jännitä synnyttäminen, odotan sitä innolla" "ihanaa päästä synnyttämään" jne. Siis joo, ymmärrän että voi joillakin synnytys mennä ihan mukavastikin, mutta se että kehutaan kuinka "lasten leikkiä" se oli ja kuinka "lueskelin synnytyksen" ja ponnistusvaiheesta on otettu kuvia jossa HYMYILLÄÄN (???) ( kuulemma, en ole nähnyt) ja muutenki tollanen "oltiin synnytyksen alettua kaupungilla viellä shoppailemassa vauvalle ja sitten pikkuhiljakseen synnärillepäin"..
Siis oikeasti, must tuntuu et mitä enemmän toi ihminen kuulee toisten huonoista synnytys muistoista, sitä enemmän se jaksaa hehkuttaa omia IHANIA synnytyksiään. Ja kertoo kuinka hänen kohdallaan saatiin perhehuonetta, ihana kätilö joka otti kaiken huomioon ( siis kipulääkitys juuri oikeaan aikaan ja se veikin KAIKKI kivut synnytyksestä sitten, ne mitä ehti olla ja ei nekään mitä oli, ollut pahoja jne).. Siis itse täydellisyys, niinkun on lapsensakin.
Huoh.. ja en tosiaan ole KATEELLINEN.. en vaan usko sen akan juttuja kun on luonteeltaan niin... aaarrrggh..
Siis oikeasti, must tuntuu et mitä enemmän toi ihminen kuulee toisten huonoista synnytys muistoista, sitä enemmän se jaksaa hehkuttaa omia IHANIA synnytyksiään. Ja kertoo kuinka hänen kohdallaan saatiin perhehuonetta, ihana kätilö joka otti kaiken huomioon ( siis kipulääkitys juuri oikeaan aikaan ja se veikin KAIKKI kivut synnytyksestä sitten, ne mitä ehti olla ja ei nekään mitä oli, ollut pahoja jne).. Siis itse täydellisyys, niinkun on lapsensakin.
Huoh.. ja en tosiaan ole KATEELLINEN.. en vaan usko sen akan juttuja kun on luonteeltaan niin... aaarrrggh..