kaveria n. 5kg painonpudotukseen, aloitus tänään 1.2.2008

Naksos kiva jos saat miehestä lenkkikaverin! Tulee varmasti paremmin lähettyä jos on kaveri.

Vaikea tietää, millon uskaltaa lähteä rehkimään. Pari päivää oli ihan hyvä olo, mut nyt taas aamulla herätessä oli flunssanen olo ja päänsärky. Ehkä tässä pitää yrittää malttaa mielensä vielä huomiseen ainakin. Nyt olo on taas kyllä ihan ok.

Kiitos Sanulille taas kun jaksoit listaa päivittää! Kiva kun meitä on näin paljon vielä mukana. Pidetään kirjoittelu aktiivisena niin säilyy parempi tsemppi päällä.

Nyt vauvelia syöttämään :heart:
 
Meillä molemmat tytöt nyt kipeinä. Toinen oksenti oikeen mahtavasti suoraan mun peitolle ja omalleen viime yönä. Onneksi ei muualle mennyt. Ei muuta ku 3 aikaan yöllä lähdin 1v3kk ikäistä tyttöä kylvettämään! Ja oksennus petivaatteet pesuun!!!! |O Ja uus peitto kuvioihin vaan ja pari pyyhettä!!! Aamulla sitten 2,5v tytöntylleröni alkoi kakkaamaan vähän löysempää.... Tällaista meillä. Hyvä että ite on oksennukset saanu pidettyä kurkussa, ko välillä vähän haiskahtelee...

No sit asiaan... Tänä aamuna sit uskaltauduin puntariin, ja oli -100g lähtenyt perjantaista. Toisaalta oon aatellu, et kun lähtee hitaasti, niin se on helpompi sit pitää tulevaisuudessakin kurissa. Ihmettelin laskua, kun sunnuntaina mieheni halusi piikkiin syömään!!! Ite tietty menin lasten kans mukaan ja yritin niitä salaatteja tuhota..(tuli muutama pizzan palakin otettua ja vähän pehmistä maistettua :p )

Mut meillä mahataudin kourissa jatketaan!!!!! =)
 
voi voi sentään, koittakaahan nyt ihmiset perheinenne parantua siellä! Ei ole kivoja oksataudit eikä lunssat :(

Mulla kävi tääll ä äseken vieraita kylässä, ja sen seurauksena olen nyt sitten sortunut pullaan ja kekseihin.. monta kertaa, sillä tottakai niitä jäi viel ylimääräisiä syömättä.. :ashamed:
Noo, huomena sitten varmaan taas laihdutellaan..

Eilen olin salilla, ja tänään sitten taa muutama sata grammaa painavampi... Ei ole laihdutus niin helppoa, mitä olin luullut!

Mutta ei anneta edelleenkään periksi., tsemppiä kaikille! Tää on kiva paikka, kun tänne saa tulla tunnustamaan kaikki syntinsä.. ;) eli siis mitä on tullut syötyä.---
hehe
 
Voi ihmiset, mihinkäs ootte taas hävinneet... alkaa toiminta hieman hiipua.. No, ei se mitään, minäkin tänään ensimmäisen kerran aattelin, että olkoot laihdutus, ja samalla taas mutustelin eilisiä keksejä... mut sit innostuin taas tekeen ton pallojumpan, teeveen ohjeiden mukaan, nii se olikin taas hauskaa! Ja oli kiva, kun jakso jopa tehdä niitä liikkeit, huonompi kuntoisena ei jaksais. ja vatsaliikkeetkin sujui aikas kivasti. en nyt halua tässä mitenkää reteillä,vaan pointtina se, että kyl siitä kuntoilusta vaan jotain hyötyä on! vaikka paino onkin taas jumittunu.. Eli tsemppiä edelleen teille kaikille! _ jos ny tätä kukaan enää edes lukee.. B)
 
Juu kovin on hiljaista täällä.. toivottavasti kukaan ei oo kuitenkaan luovuttanut!

Täytyy sanoa, että tän viikon on ollut jotenki fiilis aika nollassa. Ei oo jaksanu kiinnostaa tää homma oikeen. Mulla vaikuttaa paljon se kun en oo edelleenkään päässy liikkumaan. Eli kohta 2vkoa ollu liikkumatta ja olossa kyllä huomaa. Kyllä sillä liikunnalla on kuitenki aika paljon merkitystä, mulla ainakin. Tietenki se kuluttaa kaloreita, mut myös se, että kun liikkuu niin automaattisesti tulee syötyäkin terveellisemmin. Helpommin tulee syötyä tekemisen puutteeseen kun ei pysty liikkumaan. Mut jospa tää flunssa pikku hiljaa tästä hellittäis, vielä on nuhaa mut kurkkupuoli on jo parantunut.

Saa nähä mitä puntari huomenna näyttää..tuskin kovin iloisia lukemia. Voi olla ihan mitä vaan, ei osaa yhtään kyllä omasta olosta sanoa mihin suuntaan on mennyt. Huomenna lähetään vklopuksi mummolaan eli tiedossa kunnon ruokia :whistle:

Luovuttaa en aio! Tähän asti on mennyt hyvällä tsempillä, mut flunssa jotenki vieny fiilistä. Mut kyllä tästä taas innostun kun pääsen normaaliin kuntoon ja ennen kaikkea liikkumaan!
 
Paranemisia kaikille sairastaville! Kyllähän se intoa syö, jos ei edes liikkumaan pääse.
Hiljaista täällä on, mutta minä olen ainakin mukana. En aio luovuttaa nyt, vaikka hidasta tämä laihtuminen on. Paino tuntuu kyllä menevän nyt edes hiukan alaspäin, mutta rasvaprosentti vaakani mukaan on hirvittävä 35. Olen siis normaalipainoinen läski :( .
Onko teillä tietoa rasvaprosenteistanne? Ilmeisesti pitäis olla max 30, että olis terveellisissä rajoissa. Huoh, mulla ei oo tuon vaa'an mukaan ollut ikinä tuota kolmeakymmentä vaikka oon käynyt salillakin pari-kolme kertaa viikossa. Kohtaloni on kai olla tällainen rasvapallero...
 
Huomenta. Täällä taas "aamuvirkkuna" kun vauva herättää nykyään jo 7ltä. Tosin en kyllä sängystä jaksa siihen aikaan vielä nousta, vaikkei siinä enää oikeen nukkua voi.

Paino 53,1kg eli 800g lähtenyt. Olin vähän äimänä kun oli tippunu kuitenki noinkin paljon. Näköjään ilman liikkumistakin saa pudotusta aikaan. Olin aika varma et pudotusta ei juurikaan oo tullu kun syömisissäkään en oo ollu nyt niin tiukka ku aiemmilla viikoilla. Tuli napsittua aina jos jotakin, mutta ei suuria määriä kyllä. Kylläpä tuli hyvä fiilis, kun on ollu jotenki niin alamaissa flunssan kourissa.

Päivällä lähetään sit sinne mummolaan viikonlopuksi. Se tietää syömistä..mut harvoinpa siellä käydään niin syötävähän se sillon on. Yritän kuitenki pysyä kohtuudessa. Täytyy pitää mielessä ne ens viikonlopun juhlat niin jos se vähän hillitsis..ja onhan ens viikolla sitten vielä muutama päivä aikaa pudottaa ne mummonruokakilot ;)

Jatketaan kaikki sinnikkäästi! Pari kuukautta ja ollaan jo kesän kynnyksellä ja sitten onkin kiva kun on makkarat ja kahvat sulatettu =)
 
Neeta, en oo rasvaprosenttiani mittauttanut ku n.10v sitten. Viime viikonloppuna kauppakeskuksessa olis ollu ilmanen mittaus mut olivatki just sitten häippässeet mittareidensa kanssa kun menin sinne. Joskus ois mielenkiintosta kyllä mittauttaa.

Mä löysin muuten uuden tuttavuuden: suklaafitnessmuropatukat. Kaloreita 90 per patukka ja on tosi hyvää :p . Ja hyvin vie pois makeannälän. Maistakaapa joskus. On vissiin muutkin tykästyneet kun oli vaan 2pakettia hyllyssä jäljellä =) . Muut maut ei mun mielestä niin hääviltä maistu, mut tuo suklaa on tosi hyvää. Vinkkinä vaan näin viikonlopun kynnyksellä :D
 
Elikkä täällä edelleen mukana ollaan!!!! Paino nyt 58,0kg. Ihan tyytyväisenä ;) ! Tais lähtee 700 g tällä viikolla! Toivottavasti saan pidettyä painon, sillä osasyy 'hurjaan' pudotukseen saattaa olla mahataudissa, jota keskiviikkona sairastin!!! Mutta, pitääpä ostaa noita tähkiksen suosisttelemia suklaafitnessmuropatukoita. Taitaa olla herkullisia :p .

Lähen syöttelee aamupuuroa lapsille ja sit ulkoilee!! Joten toivottavasti muillakin hyviä pudotuksia tällä viikolla =)
 
Heippa! :wave: Käväsin just vaa'alla ja se näytti mulle että painaisin nyt 63,5kg!!??En kyllä usko että pitäis paikkaansa!?!Sanuli,merkkaa mulle 64,0kg ihan vaan sinne kirjanpitoon :LOL: Jotenki ei mee jakeluun että olis noin yks'kaks pudonnu noinkin mukavasti....
Koputtelen tässä äkkiä puuta kun mainitsen ettei olla oltu kipeinä!Mahataudit ja kovat flunssat yms.on kiertäny meiän perheen =) Elikkäst ihan sillä samanlaisella ruokavaliolla oon ollu koko ajan.Tonnikalaa oon syöny nyt kyllä entistä enemmän ja vanhempi tytär on ite ruvennu kokkaileen nuudeleita itelleen sillon tällön,niin niitä tulee sit itekin syötyä.Tänään mies tarjoo ruuan Thaimaalaisessa ravintolassa joten kaipa sekin aika kevyttä syötävää on?!?Onko kokemuksia kenelläkään,onko samantapaista ruokaa ku ihan Kiinalaisessa ravintelissa? =) Tommonen uus rafla vaan aukes tännepäin jokunen aika sitte,niin mennään tutustuun.
 
Onnea Repu ja äippäliini pudotuksista! Usko vaan äippäliini vaakaan :D , saattaa yhtäkkiä pudota yllättävästikin.

Ne patukat oli ainakin prismassa keksipuolella. Aattelin, ettei tarvi koko kauppaa ravata. Vaikka palaishan siinäkin kaloreita ;) . En ite meinannut heti löytää, etsiskelin muropuolelta mut löytyipähän sit lopulta.
 
Onnea kaikille pudotuksista!
Mullakin vaaka oli hyvinkin armollinen tänään, luulen että olin vähän dehydraatiotilassa, joten paino ehkä kuitenkin oikeasti enemmän, mutta kirjataan nyt kuitenkin -800g ja paino nyt 59.9 :). On kivaa kun näkee ekaa kertaa viitosella alkavan numeron!

Kiitos tähkis herkkuvinkistä!
 
Kisataan, kuka saa pudotettua 300g ens viikon perjantaihin mennessä... B) Saa toki pudottaa enemmänkin , ketkä siinä hyviä! NO joo, hassu idea.. :ashamed: Mutta ite haluisin painaa ton verran ainakin vähemmän ens pe. Tää paino vaan sahaa edes takaisin koko ajan.. Tänään siis näytti 65,8kg, eli mulla myös +100g viime viikosta.

Tänään sit kävin taas salilla. Mua ärsyttää, kun olin taas ainoa nainen siellä. Jotenkin häirittee reenata ainoona akkana viiden äijän kanssa.. no , ei siinä mitään , tuli kuiteski huhkittua taas jonkin verran. Huomena "vapaa- päivä" liikunnasta. Ja sunnuntaina virpomaan, paljonkohan siinä kuluu kaloreita.. siis ei "virpomisessa" vaan virpomisessa.. (joku joka kattonu BB.tä kaudella -06, nii ymmärsi varmaa ton tyhmän tsoukin.. hehe)
 
mull on menny ihan pyllylleen elikkäs olan saanut ne kaikki takaisin ja olen lähtöpainossa. joten eipä ole huvittanu kirjoittella. tällä viikolla olen kyllä polkenu kuntopyörää, mutta syömisethän vaikuttaa enempi.
 
Kataja :hug: :hug: joo mulla kanssa ei toi paino meinaa lähteä, mutta en taida ihan tosissani olla. Täytyisi varmaan ottaa itseään niskasta kiinni. On niin kiva vaan hyvitellä itseään. Ei tää laihdutus tälläisellä mun luonteella ole helppoa. Tsemppiä vaan ja ei turhia stressejä. :D :flower:
 
Täällä minäkin edelleen. Viikonlopun olin reisussa ja viime viikolla äitini oli täällä joten en ole ehtinyt kirjoitella kuulumisia. Eipä sillä, edelleenkään ei mitään raportoitavaa. Paino nousi sinne 60kg ja siellä se näköjään pysyy vaikka mitä tekisi. Huoh...

Viikonloppuna tuli käveltyä paljon la ja su melkein 2h lenkit ja muutenkin kaupoissa ravausta ja lauantaina koiranäyttelyssä kävelyä. Eli liikunta ok. Syömisetkin meni muuten ihan ok (salaattia ja kasviswokkia) paitsi perjantai-illan juustonaksusyömimiset leffaa katsoessa.

Vielä kuitenkin olen mukana, vaikkei tästä mitään näytä tulevankaan..
 
Viikonloppu takana ja syötyä tuli reissussa reippaasti niinku arvelinki..no, ei auta ku ottaa nyt tää viikko sitten tiukasti niin jos sais sen painon suunnilleen samaan ku viime perjantaina. Pudotusta ei oikeen voi odottaa noiden syömisten jälkeen :whistle: . Pääsiäisen oon jo etukäteen ajatellut ottaa rennosti ja sitten sen jälkeen pudottaa vielä viimeset. Vielä ois 1,1kg jälellä, jos tota viime perjantain painoa kattoo.

Tänään meinaan eka kertaa flunssan jälkeen crossailla. Vieläkin välillä olo, että onko ihan kunnossa, mut en jaksa enää olla tekemättä mitään kun ei tää näytä tästä kummenevan. Sittenhän sen näkee, millanen olo tulee kun alkaa polkemaan. Ihanaa jos nyt pääsis vihdoin liikkumaan.

Itsekuria itse kullekin tähän viikkoon! Sitten pääsiäisenä voikin herkutella :p !
 
Moikat täältäkin. Vihdoin koneella. Viikonloppu meni työn merkeissä. Pe kävin vaa'alla ja se näytti 62,8 eli + 400g tullut lisää. Harmitti. No myönnän olen herkutellutkin, mut liikunta on taas kuvioissa mukana. Olen käynyt lenkeillä ja aion sitä myös jatkaa, ainakin kolme kertaa viikossa yritän juosta tuon n. 5-7km. Tavoitteeseen en ehkä pääse ellen ota jotain lentoemännän kuuria tähän väliin, toisaalta tuleekohan ne kilot sit heti takasin kun alkaa syömään normaalisti...? Ehkä vaan parempi jatkaa tällä linjalla. Mukavasti on muutamilla pudonnut paino. Voin kuvitella tuon tunteen kun paino alkaa 59, ehkäpä mullakin vielä joskus... Täytyy ottaa positiivisin mielin tämä juttu, onhan se totta ettei millään viitsi raportoida jos kehitystä ei tapahdu, mutta sekin on kivaa jakaa jonkun kanssa sitten se ei tunnu enää niin kurjalta. Mulla on paljon petrattavaa tämän laihdutuksen suhteen tiedän sen itsekin ja kun olen sen kunnolla sisäistänyt niin kyllä lähtee ja varmasti loput kilot :LOL:
 
Tunnustan... Mulla on ollut karkkipäivä.. Viiemeset kolme päivää... !!! hehe :ashamed:
Noo, kyll se tästä taas. Salilla olen silti pyrkinyt käymään 3 krt viikko ja lenkit siihen päälle. Niin ja sitä vihreää teetä olen nyt juonut urakalla =) ... saas nähdä...

Hyvää viikonalkua kaikille!
 
Joo, mullakin on ollut herkuttelupäivää viimeset neljä päivää :whistle: . Eilinenkin siis meni mussuttaessa kaiken maailman herkkuja...Nyt oon vaikka päällään seisten nää kolme päivää ilman! Perjantaista sitten alkaa mun pääsiäisen vietto ja kestää aina maanantaihin asti, jonka jälkeen taas tsemppi päälle.

On tainnut porukka jonkun verran harventua!!? Missäs ootte kaikki!!?
 
mulla lähti kans tää päivä kivasti, kun oli edelleen jäänyt kaappiin suklaata.. Pakkohan ne oli syödä pois, ennenkö lapset kerkee!!! ;) onneks en sentään lasten suklaisiin ole kajonnu, tai siis vaan ihan vähän.. :ashamed: Niillä oli niiiiiiin paljon tota karkkia sieltä virpomis reissultaan..

Olen mä sentään tänää jotain muutakin tehny... 3,5 km.n vaunulenkki ja päälle puolentunnin pallojumppa. Äsken söin kunnon ruuan salaatin kanssa, ja päälle suklaata... hehe..!

Että tämmönen laihdutus (lihotus) kuuri.. Koskahan täs taas tulee järkiinsä ja osaa palata ruotuun...!?! Ehkä pääsiäisen jälkeen minäkin .. ;)
 

Yhteistyössä