kaveria n. 5kg painonpudotukseen, aloitus tänään 1.2.2008

Tuosta linkistä kun käy katsomassa niin on hieman enemmän tietoa tuosta Tonalinista. Hyvältä aineelta vaikuttaa kun lihasten palautumisessakin auttaa. Mut tosiaan jäi vähän lyhyeksi viimeksi sen kokeilu joten en osaa sen paremmin antaa oma kohtaista kokemusta.

Toivon mukaan tää kuumetauti jättää mut nyt rauhaan...on ollu ihan hirveetä!!!! Olo on ollu aivan tosi kipeä eikä mitään ole jaksanu kunnolla tehä. Jokikinen perheenjäsen on sairastunut, joten voitte vaan arvailla miten hilpeitä hiihtolomatunnelmia meillä täällä on....
Toivottavasti pysytte muut terveinä!
 
Naksos, toivottavasti paranette pian! Täällä kohtalotoveri, olo on ihan kauhea ja ei jaksa mitään. Ollaan sairasteltu kyllä ihan riittävästi tammikuusta lähtien, sais jo pikkuhiljaa loppua. Ite oon ollu aiemmin kyllä terveenä, mut nyt sitten iski vihdoin minuunkin. No, jospa tää tästä. Ei kovin oo nyt laihdutus ollu mielessä, liikkua ei pysty ja ei oikeen mitään muutakaan :( Ihana auringonpaiste ulkona, masentaa olla sisällä ja vielä kamala kaaos ympärillä. Mut ku ei jaksa ja pysty niin ei sitten.

Huomaa kyllä et miten paljo liikunta mulla vaikuttaa hyvään oloon. Nyt ku ei pysty liikkumaan niin on jotenki niin vätys ja alakulonen olo. Pitää malttaa kuitenki parantaa ittensä kunnolla, ettei liian aikasin lähe liikkumaan ettei tuu takapakkia.

Toivottavasti pysytte terveinä ja tsemppiä loppuviikkoon!
 
Hei. Kyllä masentaa. Kävin eilen puntarissa, tasan 63kg. Tänään 63,6kg. Ei voi kun ihmetellä! Olen syönyt terveellisesti vihanneksia ym. herkkujakin mut tosi minimaalisesti. Pakko aloittaa kans joku "lentoemännän dietti" kohta. Siis ei jaksa kun paino ei laske :headwall: No liikunta on jäänyt vähiin se täytyy myöntää. Silti en luovuta, koska tämä on elämäni viimeinen laihdutuskuuri joka onnistuu.
 
Juups. Minäkin alan kallistua kokeilemaan jotain pillereitä tai vastaavaa. Tämä ruokavalio&liikunta dietti ei tuota minkäänlaista tulosta. Alkaa syödä motivaatiota ja hermoja. En odotakaan mitään pikalaihtumista, mutta edes se -200g/vko olisi toivottavaa. Ei suinkaan tämä että paino nousee aloituslukemista puolen kiloa vaikka kaiken pitäisi olla kunnossa.

Eli kysymys tonalinista? Tai sen ostamisesta. Verkokauppa nimeltä "Kuntoravinto" myy 2 purkkia hintaan 50? sis. postarit. Oli edullisin noista vaihtoehdoista mitä selailin, mutta olen hiukan epäluuloinen näitä nettikauppoja kohtaan, eli uskaltaako tilata? Mitä mieltä? Googlasin tuolla firman nimellä, ei sieltä mitään löytynyt, mutta epäilyttää silti..

 
Joo-o. Kivaa että ei ole yksin samojen asioiden kanssa painiskelemassa. Itte kans miettiny, ett miks ei laihdu ja tuleeko tästä koko jutusta mitään..

Mutta hyvä Annaliisa, sulla asenne kohdallaan, et aijo antaa periksi, etkä enää tämän jälkeen tarvita laihdutuskuureja, hyvä hyvä!! Koitan imeä tuon saman asenteen! =)

TONALINISTA kävin lukemassa, ja yllätyin, sehän tuntui ihan järkevältä!! Toisin kuin jotkut muut laihdutus valmisteet. Eli ehkä alan sitä harkita! :) Niinhän se on, että laihdutus ottaa helposti niihin lihaksiin, ja niistä en haluais luopua, kun vaivalla saanu.
Kävin myös salilla kattomassa HErbalifen hinnat, niin kuukauden pirtelö ainekset maksais vähän yli 70e... Eli aikas kallista. mutta tosiaa, edellisellä laihiksella, vuonna 2005-2006 laihduin PALJON nopeammin, kun sitä käytin..

Ja syömisiä olen täällä miettinyt ja tullu siihen tulokseen, että noita vihanneksi a ja hedelmiä pitäis syödä viel enempi. NIin ja vettä juoda paljon päivittäin. Ehkä kokeilen viel niitä konsteja.

Eilen olin lenkillä, taas sama tuttu 2,5 km. mut nyt oli askelmittari mukana, kuuntelin samalla musaa, ja jalka nousi paljon rivakammin! ;) Tänään poljin pyörää , 4 km .n matkan, enempää ei jaksanu. Huomena pidän vapaa päivän urheilusta. Niin ja odotan innolla, mitä se vaaka mahtaa huomena mulle (ja meille kaikille) taas sanoa.. ;)
 
Ihan pelottaa huominen punnitus.. On vähän koko viikko mennyt syteen ja saveen :ashamed: . Mutta, kokeillaan taas huomenna paremmalla onnella!!! Tyytyväisyyttä kyllä toi se, että viime viikonloppu anoppilassa meni ihan tööööööt.. Siis syötiin mitä sattui. Ihme oli kun nousin maanantai aamuna puntariin niin 100 grammaa oli lähtenyt!!!!

Eiköhän tää tästä!!!!!!!!! B)
 
Muistin sentään hypätä puntarille, vaikka tää viikko menny tässä sairastellessa. Paino 53,9kg eli -400g lähteny. Tää viikko on menny kyllä aika lailla syödessä ja liikkuakaan ei oo voinu. Mut ihan hyvä et edes vähän on alaspäin kuitenki paino menny. Olo on jo vähän parempi, mut flunssa vielä niin paha, että ei tässä muutamaan päivään voi liikkumista aatella edelleenkään. Toivottavasti ei veny kovin pitkäksi!!

Ootteko muut juoneet vihreää teetä? Mä join sitä joskus synnytyksen jälkeen, vaikken laihduttanut tietenkään sillon, ja huomasin, et olo oli ihmeen kevyt ja hyvä. Nyt oon juonu sitä ja musta tuntuu, että sillä on oikeesti vaikutusta. Se tekee olosta kevyemmän ja ihan selkeästi vauhdittaa aineenvaihduntaa. Mun mielestä se liptonin vihreä tee on vieläpä tosi hyvän makuista, siinä on vähän mintun makua, eikä tarvi sokeria.

Jostain luin, että kun vaihtaa kahvin vihreään teehen, niin voi laihtua jopa 4,5kg 6vkossa. No, kahvia en aio jättää mistään hinnasta, mutta juon tuota teetä sitten muulloin. Ja kahvin juontikin on kyllä vähentynyt kun teen lipittämisen jälkeen ei enää kahvia jaksa juoda. Mut aamu- ja päiväkahvi on aina kuitenki saatava :).

Monenlaisia juttujahan sitä on laihdutukseen liittyen, mutta mä oikeesti uskon, et tolla vihreällä teellä on vaikutusta. Ihan oman kokemuksen perusteella. Vaikka eihän se tietysti niin mee et syö mitä vaan ja kun juot vihreää teetä, niin laihdut :D vaan yhdistettynä tietenki terveelliseen ruokavalioon.

Mulla ei oo kokemusta noista laihdutusvalmisteista, mutta miksei niistä apua vois olla. Tuskin ne kaikki ihan huuhaata on. Voishan siitä saada just hyvää lisävauhtia pudotukselle.
 
Päivää taas!
Ihme ja kumma, vaaka näytti tänää 65,7kg, elikäs -700g viime viikosta ;) Sit kun joku viel kertois , että miten tän painon sais pidettyä samassa / laihduttua vielä lisää... On semmonen tuntuma mulla, että välillä paino käy tossa 66.n alla, mut sitte taas pian nousee takasin. Viikonloppu tulossa, tarvii koittaa pysyä "kovana"..
 
Moikat. Paistaa se päivä risukasaankin :D paino tänään 62,4kg. En tiedä mitä on yhden päivän aikana voinu tapahtua. Olin eilen niin maassa sen painon takia etten edes ajatellu mitä söin, tosin söin hyvin vähän kaiken kaikkiaan, mutta ajatustakaan laihduttamiselle en suonu, vaikken luovuttanutkaan. Töissäkin söin iltavuorossa sen uuden omenan makuisen tuplan, on muuten hyvää. Otan neuvosta vaarin ja kokeilen tuota vihreän teen juomista, se kokeilu alkaa tänään. Katsotaan viikon päästä mikä on vaikutus. Viikonloppuja kaikille :hug:
 
Onnittelut painonpudotuksista!! Wautsi wau =)

Aattelin vielä mainita tosta vihreästä teestä, että siinähän on myös kofeiinia, joten jos on herkkä sille, niin ei kannata kovin illalla enää juoda, ettei mee yöunet. Mulla itellä kun kahvi vaikuttaa yöuniin, niin en oo uskaltanu illalla juoda tuota teetäkään, vaikka siinä kait on jonkin verran vähemmän kyllä kofeiinia.
 
Täällä :attn: paino viikossa tippunut -200g :D . Elikkä 58,7 kilossa nyt... :whistle:
Olen kyllä niin ihmeissäni, että edes laski, ko oon välillä syönyt vähän niin ja näin. En jaksanut olla yhtä tiukalla dietillä ko viime viikkoina!

Joku tos laitto, et miten saa painon edes pysyy siinä mitä tiputtaa! oon sitä mieltä, että jatkaessa tulevaisuudessakin terveellisiä elämäntapoja ja urheilua, niin ei se paino niin helposti vaan nouse!!! Pitää vaan pysyä tiukkana!

Ite en koskaan noita laihdutusvalmisteita ole käyttänyt. Ja elintarvikealan ammattilaisena, en niitä niin järkevinä pidä! Useat jotka niitä käyttää ja laihtuu, niin myöhemmin niitten käytön lopetettua paino taas nousee!!!!!!!!!!!! Mutta, jokaisen oma asia!!! =)
 
Tulos -100g. 3 viikkoa paino pysynyt suunnilleen samassa, mutta hyvä kun ei ole noussut. 3 viikkoa on ollut myös rankkaa ohjelmaa, joten ehkä tuo melkein 0 tulos on ihan ok, ensi viikolla pystyy taas paremmin keskittämään voimia tähän. Liikkunut olen sentää aika paljon (hyötysellaista, ja spinningiä), eli ihan ei ole laiskaksi mennyt. Toivottavasti saan tässä pinossa seuraa pidemmäksikin aikaa, sillä mun projekti kestää varmaan ainakin kesään saakka!

Kiitos Sanulille viimeviikkoisesta kannustuksesta!

Onnea pudotuksista :flower:
 
Missäs kaikki taas luuraa... Toivottavasti olette kuntoilemassa... ! :LOL:

Ei vaiskaan, ulkonakin sellanen märkä keli, ettei paljoa sinnekään huvita mennä :saint:

Mutta salilla kävin tänään. Puntari näyttää -100g perjantaista, täähän on ihan juhlaa, eilen meinaan oli ihan "pieni" herkkupäivä..

Mutta huomena taas uusi viikko ja uudet kujeet, ei nyt lannistuta!!! =)
 
No juu....perjantain aamupaino oli 58.3 että se siitä laihtumisen ilosta viikko sitten... Tuo flunssa pahulainen tuli ja sekoitti koko pakan ihan tosi pahasti. Just ku tuntui että nyt se alkaa taas homma sujua niin ei..... Ja yks salikäyntikin taas jäi rästiin...niitä alkaa olla jo turhan monta. Pitänee alkaa ihan tosissaan harrastaa kävelyä tai muuta ettei heti sairastu kun aloittaa salilla käynnin. Ihania pudotuksia teillä muilla, kyllä saatte olla hymy korvissa B)
 
Naksos, älä lannistu, nyt uus viikko ja aloitus taas puhtaalta pöydältä :hug: !

Mulla tuntus tää flunssa hellittävän, eilen ja tänään jo ollut kohtuu normaali olo. Aattelin, et vielä huomisen maltan olla liikkumatta ja jos sitten keskiviikkona uskaltas kevyesti taas alottaa. Onhan tässä viikko mennyt ilman liikkumista. Viikonloppu meni muuten ihan ok, mut lauantaina naistenpäivän kunniaksi tuli sitten herkuteltua. Eihän sitä voinut kieltäytyä kun mies toi suklaata :whistle: ja tuli sitten muutakin napsittua, mut mitäpä tuosta. Emmä aio koskaan totaalisesti herkuista kieltäytyä niin tippukoon nyt noiden herkkupäivien verran hitaammin paino sitten..

Ens viikonloppuna on reissu tiedossa, katotaan miten pysyn ruodussa, yritän. Pääsiäisenä kun haluaisin olla mielellään ilman turvotuksia ja paisunutta oloa siihen asti, että saa ne juhlat juhlittua ;) Sit voikin loppupääsiäisen syödä vaikka kaksin käsin kindereitä B) ja jatkaa tätä sit taas kun arki koittaa.

Sanuli ym. huhuu? Oottehan vielä mukana!??
Kevyttä uutta viikkoa kaikille!!
 
Juu Kiitti vaan tähkis =) eiköhän tää tästä taas pian rullaa. Tän flunssan jälkeen on aina vähän vaikee aloittaa kun ei oikein tiedä et milloin uskaltaa ihan kunnolla hengästyttää ittensä. Inhottava jos liikaa rehkii ja sit lentsu vaan pitkittyy. Mut ajattelin iltasella käydä vähän kävelylenkillä taas vaihteeksi niin saa kuntoa hieman kohotettua.
 
5 viikon jälkeen...

Annaliisa
lähtöpaino 63,6
tavoitepaino 58
paino nyt 62,4
yhteensä -1,2

Champion
lähtöpaino 65,5
tavoitepaino 59
paino nyt 63,9
yhteensä -1,6

häkkyrä
lähtöpaino 59,6
tavoitepaino 55 (1.6.2008)
paino nyt 60
yhteensä +0,4

kataja
lähtöpaino 73,0
tavoitepaino 68,0
paino nyt 72
yhteensä -1

Nasu77
lähtöpaino 75,5
tavoitepaino 70,0
paino nyt 74,5
yhteensä -1

sanuli
lähtöpaino 64,0
tavoitepaino 59,5 (21.4.2008)
paino nyt 62,5
yhteensä -1,5

Äippäliini-73
lähtöpaino 66,5
tavoitepaino 61,5 (30.4.2008)
paino nyt 64,5
yhteensä -2

Pilwi
lähtöpaino 67,5
tavoitepaino 62 (30.4.2008)
paino nyt 65,7
yhteensä -1,8

tähkis
lähtöpaino 57
tavoitepaino 52
paino nyt 53,9
yhteensä -3,1

Naksos
lähtöpaino 58,3
tavoitepaino 55
paino nyt 58,3
yhteensä 0

Bree
lähtöpaino 76
tavoitepaino 70
pudotus/viikko
yhteensä

Neeta
lähtöpaino 61,2
tavoitepaino 57
paino nyt 60,7
yhteensä -0,5

minttudora
lähtöpaino 75,5
tavoitepaino 70
paino nyt
yhteensä

susa78
lähtöpaino 59
tavoitepaino 55
paino nyt 56,1
yhteensä -2,9

repu
lähtöpaino 60,7
tavoitepaino 55
paino nyt 58,7
yhteensä -2

viivin
lähtöpaino 66
tavoitepaino 60-61 (kesäks)
paino nyt 65,0
yhteensä -1
[/quote]

[/quote]

[/quote]

 
:kieh: Ei mihinkään tuo puntari heilahtanut perjantaina...... ja kk alkoivat :kieh: :kieh: Suklaata, herkkuja, sipsejä, limpparia tekee vain mieli... SURKEE OLO, särkee ja kivistää, tälläisitäkä nää nykyiset kk ovat... argh.
Eli paino edelleen 65 kg +/- 0kg
 
Hip hei...mun mies alkoi jutteleen tuossa että pitikö se sitten aloittaa kävelyharrastus!!!! Ja minä oon enemmän ku mielissäni :D . Mä oon niin monet kerrat toivonnu et voitais lähteä yhessä kävelylle lasten kanssa, mutta mies on pitäny kävelyä niin tyhmänä hommana ja tylsänä. Mut nyt kun se ei ole pystyny muuta liikuntaa harrastaa pitkiin aikoihin niin se alkaa vissiin muuttaa mieltään!!! Siin samalla tulis itelle lenkkeilykaveri ja tulis enemmän ulkoiltua yhdessä. Olispa mahtava juttu. Nyt vaan pitää alkaa panostaa sen toteuttamiseen!!
Nyt ei oikein tiedä et viittiskö painua pihalle kun on niin hemmetin liukasta ja märkää. Kunnon kosteussuojapuvutkin pitäis olla noille muksuille.
Mut kai tässä jatain pitää alkaa hommailee ettei ihan laiskistu.
 

Yhteistyössä