F
"fifiia"
Vieras
Kyllä nyt jokaisella pitäisi olla fyysikan lait sen verran hallussa, että ei ala selittelemään mitään typeriä satuja siitä, että ihan tyhjästä tuli 20 kiloa.
Tyhjä ei paina mitään, eli jotain sen painon pitää sisältää. Jos se on selkeästi ylimääräistä läskiä, niin se ei ole muusta voinut tulla kun liiasta syömisestä. Jos syö terveellisesti, ei liho raskausaikana 20 kiloa, niin se vain on. Itse olen 34 viikolla raskaana, ja olen lihonnut jo lähes 15 kiloa, mutta voin kyllä tunnustaa, että ylimääräisiä herkkuja menee joka ainoa päivä ja liikuntakin on minimissä, joten ei ole mikään ihmekään.
Jos ylimääräisen herkuttelun pystyy tunnustamaan itselleen minusta ihan ok, mutta miksi se pitäisi tunnustaa jollekin toiselle, miten se hyödyttäisi tätä toista.
Toiselle voi kertoa että pidän terveellisenä tälläistä ja tälläistä syömistä ja sen lisäksi tätä tai tuota. Ihmisellä on kuitenkin vapaus ajatella omalla tavallaan tai jättää terveellisyys sikseen. Valitettavasti me emme voi sen paremmin määrätä ystävää kuin esim. puolisoa syömään näin tai noin.