ongelmia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tyhmä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tyhmä"

Vieras
typeriä ongelmia. Olen nyt painoindeksin mukaan normaalipainoinen (21 on bmi) ja olen laihtunut siis yli 20kg. Edelleenkin musta tuntuu silti välillä että olen yhtä läski kuin ennenkin, välillä taas tuntuu että olen ihan ok painoinen. Monet mulle ovat huomauttaneet että olen muka liian laiha, mutta paino indeksi on ok ja musta tuntuu että ehkä he vain huomaavat sen muutoksen erilailla kuin minä.
olen harrastanut paljon liikuntaa ja syönyt tosi terveellisesti. nyt kuitenkin kun mulla oli flunssa niin on ollut melkein viikon niin etten ole paljookaan liikkunut ja sitten nyt muutamana päivänä oon syönyt hirveesti herkkuja, tänäänkin niin paljon etten edes kehtaa sanoa. siis melkeenpä "epänormaalisti". vaikka on tuntunut jo siltä ettei tee edes mieli mitään herkkuja enempään, niin silti oon syönyt. en tiiä miksi. ja nyt musta tuntuu että olen lihonut vaikka kuinka paljon tän viikon takia.

Miten mä saan tän touhun terveelliseksi???? haluaisin olla terveen näkönen ja hoikka ja elää tereellisesti. en halua siis olla läski, enkä herkutella koko ajan, mutta en myöskään mikään tikku laiha. mitä mä teen? Mistä tiiän millon oon sopivan kokoinen kun muut sanoo eriä kuin minä. Peili ei kerro enää mitään. ei kiinnosta enää edes kattoa peiliin kun tiiän että sieltä näkyy vaan jotain ihan epämäärästä, en enää tiiä miltä näytän, tuntuu että näytän enimmäkseen lihavalta. Tunnen itteni surkeaksi ja epäonnistuneeksi näitten mun herkuttelujen yms takia.

Yhteistyössä