Tuli kyllä tosi kaunis kakku!
Ja oli muuten hyvää.
Osalle ei tuo kuorrute maistunut (piti liian makeana) mutta osa puolestaan nimenomaan kehui.
On kyllä kaikenkaikkiaan niin makea kakku, ettei sitä isoa palaa syö. Mutta kyllä mulle ainakin se pieni pala maistui.
Ja kohta maistuu vielä toinen pieni pala