Kaunein kakku ikinä, jonka olen tehnyt *kuva* :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tytölle ja pojalle voisi tehdä yhteiseksi kakuksi sirkusjunan ja vaunuissa olisi sitten kummallekin oma teemansa.
Tuo vaaleanpunainen kukkakakku on aivan ihana. Mä en osaa itse tehdä kakkuja, mutta onneksi kaverit osaavat ja auttavat mielellellään pientä korvausta vastaan.
Nuo itse tehdyt luomukset ovat mielestäni paljon parempi vaihtoehto kuin kaupasta ostetut kakut.

[QUOTE="Mintus";25793212]Tytölle ja pojalle voisi tehdä yhteiseksi kakuksi sirkusjunan ja vaunuissa olisi sitten kummallekin oma teemansa.
Tuo vaaleanpunainen kukkakakku on aivan ihana. Mä en osaa itse tehdä kakkuja, mutta onneksi kaverit osaavat ja auttavat mielellellään pientä korvausta vastaan.
Nuo itse tehdyt luomukset ovat mielestäni paljon parempi vaihtoehto kuin kaupasta ostetut kakut.[/QUOTE]

Meillä on tyttö ja poika ja laitoinkin jo tohon kuvan heidän viime vuotisesta yhteiskakustaan.

Ja oli muuten hyvää.

Osalle ei tuo kuorrute maistunut (piti liian makeana) mutta osa puolestaan nimenomaan kehui.

On kyllä kaikenkaikkiaan niin makea kakku, ettei sitä isoa palaa syö. Mutta kyllä mulle ainakin se pieni pala maistui.

Ja kohta maistuu vielä toinen pieni pala :)

Sitä mä olenkin ajatellut että tuskin nuo sokerimössöt hyvälle maistuu vaikka hyvälle näyttääkin. Maku on tärkein.

[QUOTE="vieras";25793851]Sitä mä olenkin ajatellut että tuskin nuo sokerimössöt hyvälle maistuu vaikka hyvälle näyttääkin. Maku on tärkein.[/QUOTE]

Niin siis osa tykkäsi ja osa ei. Kaikkia ei voi aina miellyttää :)

[QUOTE="vieras";25793851]Sitä mä olenkin ajatellut että tuskin nuo sokerimössöt hyvälle maistuu vaikka hyvälle näyttääkin. Maku on tärkein.[/QUOTE]

Mä en kans kauheesti välitä siitä, että kakku on kokonaan päälystetty marsipaanilla tai sokerimassalla tms. Sen takia teenkin aina päälisen kermavaahdosta ja koristeet ainoastaan sokerimassasta tai vaahtokarkkitaikinasta. Ainoastaan sitten jos pitää maalata kakkukuva niin siinä tapauksessa kakun päälinen on sitä massaa, mutta silloinkin reunat kermavaahtoa.

Yhteistyössä