G
gdadgfsa
Vieras
juu hieno kakku tosiaan.
minäkin olen tehnyt noita ihanan näköisiä kakkuja sokerimassan avulla , mutta valitettavasti aina näyttää käyvän niin, että ihmiset jättää sen sokerimassan syömättä ja syövät vaan kaiken muun (ja kermaa jos on kakussa lisäksi esim reunoilla niin ne kermat reunat). taidan siksi ens kerralla tyytyä ihan perinteisempään kermakakkuun..vaikkei ne olekkaan niiin hienon näkösiä mutta tulevat ainakin kokonaisuudessaan syödyksi.