Kauheimmat korvaasi kalskahtavat nimet

• Viestiketjun aloittaja Meille ei ikinä J-nimiä!!
  • Ensimmäinen viesti
hattara
Alkuperäinen kirjoittaja H:
Joo, jotenkin just ällöintä on samassa perheessä liuta J-nimisiä lapsia. Yök yök yök! Muutenkaan ei oo minun makuun että sisaruksille annetaan samantapaisia nimiä.
mitä ällöä on jos on j-kirjaimella alkavat nimet vaikka samassa perheessä?! sinulla on tosi suuri asenne-ongelma, jos tuollainen asia sinua sapettaa! voi, voi,!

vieras
Minäkin inhoan j-alkuisia lähiönimiä. Samoin kuin suomalaisia nimiä, jotka on pilattu korvaamalla s tai k c:llä.

Omalla inhokkilistalla ovat myös mm. Tiia ja Pasi johtuen siitä, että tunnen joitain hyvin, hyvin ilkeitä tuon nimisiä ihmisiä.

IhaNainen
Alkuperäinen kirjoittaja H:
Joo, jotenkin just ällöintä on samassa perheessä liuta J-nimisiä lapsia. Yök yök yök! Muutenkaan ei oo minun makuun että sisaruksille annetaan samantapaisia nimiä.
hehehee, meidän perheen yhdeksästä lapsesta kuudella on J-alkuinen nimi. Mun äitiä kieltämättä harmittaa nykyään kun sillä menee mun sisarusten nimet sekaisin. Ja totta tosiaan, mun äiti on köyhä lähiömutsi. :D

Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
Kullervo, Pellervo, Kalervo. Jaakkima, Arhippa, Mainio, Mies, Kerkko,Herkko, Taneli, Teuvo

Sohvi, Hillevi, Martta, Tyyne, Ilmi,Tilta,Lyyti,Aune, Gertrud, Hjördis,

yksinkertaisesti RUMIA nimiä
Peesi. Tuohon lisäisin itse vielä nimet Synnove, yrjö, Jorma ja Kyllikki.

Alkuperäinen kirjoittaja Meille ei ikinä J-nimiä!!;17632675:
Ne on kyllä melkein kaikki J-alkuiset minun mielestä. Onhan niitä täällä tullutkin mutta henk. koht. en haluaisi mielellään tutustua äidin kanssa jonka lasten nimet olisivat esim.

Janica, Jasmin, Janessa, Janina, Jemina, Jessica, Jonna/Jenna-Julia..

Pojista ei ihme kyllä tule mieleen kuin kaksi ärsyttävää J-nimeä: Jere ja Jesse
Molempia tunnen ja kaikkia tietämäni Jeret ja Jesset tulee köyhistä lähiöistä ja pojat on tosi ADHD-tapauksia.
Enpä voisi enempää olla kanssasi samaa mieltä nuista tyttöjen nimistä :D

Yksi nimi mitä en ikinä antaisi omalle lapselleni on Marika, koska yhdellä äidinkielelläni se tarkoittaa jotain aivan muuta. Muuten on kyllä todella nätti nimi!

JONSERED Karhunkantaja
Kaikki nämä "hienommaksi" ceellä ym. väännetyt. Luca, Luucas, Nico, Niclas. Kerta nuo on niin IN, niin kiinnostuksesta kyselen että onko kastettu yhtään Ercciä, Peccaa, Miccoa tai Marccua? Certtua, Caijaa, Cirsiä? Danjaa, Diinaa, Dellervoa, Daisdoa, Duomoa, Dommia? Siinäpä seuraava muotivirtaus ;)

Felicia, Adele, Adeleine, Yasmine, Brianna, Rianna, Rihanna... Joku jos esittelee lapsensa tämän nimiseksi niin eipähän sitä oikein tiedä miten päin olisi, ja että pitäisikö itkeä vai nauraa. Hohhoi.

Itke ja naura.

"vieras"
no kaikki sellaset nimet joista on yritetty tehä hienoja että ois muka pramea, esim. kaikki danielat, angelicat, jessicat ja lucat, alexit ym maximukset. siis ihan karseeta jos sukunimi on sit joku tyyliin kautto tai virtanen, sukunimessä ei mätä mikään kun suomalaisia ollaan, mut noi superhienot etunimet niin ou jee... :X

Yhteistyössä