H
H
Vieras
Joo, jotenkin just ällöintä on samassa perheessä liuta J-nimisiä lapsia. Yök yök yök! Muutenkaan ei oo minun makuun että sisaruksille annetaan samantapaisia nimiä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Meille ei ikinä J-nimiä!!:henk. koht. en haluaisi mielellään tutustua äidin kanssa jonka lasten nimet olisivat esim.
Alkuperäinen kirjoittaja H:Joo, jotenkin just ällöintä on samassa perheessä liuta J-nimisiä lapsia. Yök yök yök! Muutenkaan ei oo minun makuun että sisaruksille annetaan samantapaisia nimiä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mustalaisnimet kuten Jasmine (eri muodoissaan), Mimosa sun muut.
Alkuperäinen kirjoittaja Kerropa:Mikä mahtaa olla ap:n lasten nimet? Profiloidaan nekin.
Alkuperäinen kirjoittaja Meille ei ikinä J-nimiä!!:Ne on kyllä melkein kaikki J-alkuiset minun mielestä. Onhan niitä täällä tullutkin mutta henk. koht. en haluaisi mielellään tutustua äidin kanssa jonka lasten nimet olisivat esim.
Janica, Jasmin, Janessa, Janina, Jemina, Jessica, Jonna/Jenna-Julia..
Pojista ei ihme kyllä tule mieleen kuin kaksi ärsyttävää J-nimeä: Jere ja Jesse
Molempia tunnen ja kaikkia tietämäni Jeret ja Jesset tulee köyhistä lähiöistä ja pojat on tosi ADHD-tapauksia.
Alkuperäinen kirjoittaja s:Niko. Vaikka se on niin perusnimi, niin jotenkin ite koen sen kaikista persoonittomaksi nimeksi mitä poikalapselle voi antaa. Saati sitten että ois kirjoitettu Nico, samoten myös Miko ja Mico. En myöskään tykkää noista J-alkuisista. Janette, Julia, Jasmiina, Janna, Juuli, Jere, Jesse, Jesper, Jasper, Joonatan. Jotenkin ne vaan tökkii ja pahasti. Ja Johanna nimestä en kans tykkää yhtään. Vaikka sekin on oikein perinteinen nimi, mut yök!