Hei täähän oli hauska ketju, vaikka vanha. Ei pidä lukea niin vakavalla mielellä.
Mä olisin teininä halunnut poikieni nimiksi Jonne, Joona ja Jimi. ("teininimiä" joo
)
Meidän poikien nimet on nykyään ihan jotain muuta, kaikki alkavat eri kirjaimella, ei edes J:llä, mutta yhdistävänä tekijänä on R-kirjain siellä keskellä.
Kaksosille haluttiin samalla kirjaimella alkavat nimet, koska ovat kaksoset (paitsi, että jos olisivat olleet poikia, ei olisi tullut samalla kirjaimella alkavia nimiä, vaan nimet jotka olis rimmannut isoveljien nimiin). Tyttöjen nimissä ei ole ärrää, koska mua miellyttää eniten sellaiset pehmeät tyttönimet, kuten esim. Nanna, Milli, Anna...
Ristiäisissä sukulaiset olivat veikanneet, että tytöistä tulee Jadessa ja Jemina, no ei tullut, ei vaan ole meidän tyylisiä nimiä. Vaikka muiden mielestä olisi sopineet meidän prinsessoille.
Mitään c-virityksiä ei haluttu, koska sukunimenä ihan tavis suomalainen nimi.
Itse en tykkää noista kovin suosituista nimistä, enkä myöskään niistä, jotka ovat mielestäni koirannimiä. Esim. Vili, Jami, Luca. En tietenkään sano kenellekään päin naamaa, että oletpas ruman ja kamalan nimen lapsellesi antanut, koska antajan mielestä nimi on varmasti ollut se kaunein omalle pienokaiselleen.