"vieras"
Joku mainitsi prinsessanimet. Mitäs ne nyt sitten ovat? Luetelkaas, mitä noista tulee mieleen?
Mä mitää väestörekisterin otteita katso sillä hetkellä kun ipanapa syntyy tai ois nimen miettimisen paikka. Meillä menee suvun mukaan nimet ja lapsen näön mukaan, sillä sipuli. Olkoon sitten kymmenen Ainoa Aino-tyttöni kanssa samalla luokalla. ( Aino= mummoni sekä erittäin rakkaan tätini nimi )Huh, ai että monta kyrsii j-alkuiset nimet... no tunnen sata Johannaa ja useampia näistä: Jesse, Jere, Joonatan, Jasper, Jasmin, Jiina, Jemina, Jessica yms yms...
Mua tympii nuo top10 nimet: Aino, Emma, Vilma, Onni, Aleksi, Eetu... melkein suru tulee puseroon kun näkee kastettujen nimissä jonkun Aino Emilian tai Onni Aleksin... siis näillä tulee olemaan kovasti kaimoja aina ja ikuisesti. Aivan kuten minulla on ollut koulussa ja työpaikoilla. On aina sekoitettu minut toisiin... EN SUOSITTELE ANTAMAAN KENELLEKÄÄN NÄITÄ TOP10 NIMIÄ ELI VOISIVAT VANHEMMAT VILKAISTA SITÄ VÄESTÖREKISTERIN SIVUA ENNEN LAPSEN NIMIÄMISTÄ!!! TOP10 NIMET ON JO KÄYTETTY!!!
Tää oli hyvä! Kuvasit ihan täydellisesti mut ja mun lapset!usein nämä äidit joilla on erikoiset nimet lapsilla ova persoonallisia itsekin.Pitävät tiukkoja vaatteita ja keräävät miesten katseet.Lapsetkin ovat kauniita.Sitten nämä luontonimiäidit;pukeutuvat värikkäästi ja ovat viherpiipertäjiä.Usein hiukset sohaistu nopealla ponnarille takussa.taipuvasia lihavuuteen.Lapset ovat myös värikkäissä vaatteissa mikä on hienoo.
Vanhanajan nimet kuuluvat sitten pönäköille,beige ja valkoinen värimaailma tyypeille.Vaatetus sitä samaa beigeä sisustusta myöten.huumori kuivahkoa ja mies kiireinen töissä kokoajan.Eli olisiko kateus niin suuri et pitää haukkua lasten nimetkin kun äidit ovat vetäviä mammoja.en kuulu mihinkään ryhmään lapsettomana.Luulisin olevani viherpiipertäjä äiti
Nii'in. Minulla on veli, Jussi-Pekka, ja se on minusta aivan mahtava nimi.Alkuperäinen kirjoittaja mä;17633276:Järjetöntä inhota nimiä vain siksi että ne alkavat tietyllä kirjaimella. Ja miksi juuri J-kirjain on niin inhottu,ei mene jakeluun.