Kauheimmat korvaasi kalskahtavat nimet

• Viestiketjun aloittaja Meille ei ikinä J-nimiä!!
  • Ensimmäinen viesti
S
Alkuperäinen kirjoittaja opiskelijaäiti-69:
Itse en tykkää ulkomaisista etunimistä yhdistettynä suomalaiseen sukunimeen, vaikka jopa oma poikani kuuluu tähän sarjaan :whistle:

Saisinko profiloinnin Max-pojan äidistä, kiitos =)
No entas kun lapsella on ulkomaalainen isa ja aidin sukunimi, eiko silloinkaan saa laittaa ulkolaista etunimea?

vieras
Ihanaa huomata, että omani nimet eivät koskaan joudu näihin ketjuihin. Olen osannut nimetä lapseni tyylillä :D.

Ja vastaus alkuperäiseen kysymykseen; Ihan ehdottomasti Jessica, Jennifer, Janette, Jasmin, Jade ym J nimet ja se Nico :x :x :x.

firequeen
entisen kaverin tyttö on jasmin, enkä vaan pääsen yli siitä että on mielestäni mustalaisnimi... päivistä en jostain syystä pidä ja myös oma kolmas nimi, johanna, tympii... onneksi ei ole etunimi ! :D

Johanna
Huh, ai että monta kyrsii j-alkuiset nimet... no tunnen sata Johannaa ja useampia näistä: Jesse, Jere, Joonatan, Jasper, Jasmin, Jiina, Jemina, Jessica yms yms...

Mua tympii nuo top10 nimet: Aino, Emma, Vilma, Onni, Aleksi, Eetu... melkein suru tulee puseroon kun näkee kastettujen nimissä jonkun Aino Emilian tai Onni Aleksin... siis näillä tulee olemaan kovasti kaimoja aina ja ikuisesti. Aivan kuten minulla on ollut koulussa ja työpaikoilla. On aina sekoitettu minut toisiin... EN SUOSITTELE ANTAMAAN KENELLEKÄÄN NÄITÄ TOP10 NIMIÄ ELI VOISIVAT VANHEMMAT VILKAISTA SITÄ VÄESTÖREKISTERIN SIVUA ENNEN LAPSEN NIMIÄMISTÄ!!! TOP10 NIMET ON JO KÄYTETTY!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Johanna:
EN SUOSITTELE ANTAMAAN KENELLEKÄÄN NÄITÄ TOP10 NIMIÄ ELI VOISIVAT VANHEMMAT VILKAISTA SITÄ VÄESTÖREKISTERIN SIVUA ENNEN LAPSEN NIMIÄMISTÄ!!! TOP10 NIMET ON JO KÄYTETTY!!!
Paradoksi... jos kaikki ihmiset tekisivät noin, eiväthän nuo nimet enää olisi TOP 10 -nimiä :)

Jotkut tuntuvat ottavan tämän(kin) ketjun vähän tosissaan kun hikeentyvät siitä, että joku ei jostain tietystä nimestä tykkää. No sitten ei tykkää. Miksei mielipidettään saisi tässäkin asiassa sanoa?

isis
kyllä mielipide voi muuttua, kun tapaa jonkun oikein mukavan inhokki-nimisen tyypin.
ja älkää nyt hyvänen aika ottako makuasioita henkilökohtaisesti.
ei kai kukaan mieti uuden ihmisen tavatessaan, että muuten mukava, mutta niin karmee nimi, että en kyl oo ton kaveri!
aikuiset ihmiset...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Se on aika jännä että melkein voi jo lapsen nimen perusteella arvata äidin iän ja persoonallisuuden ja lastenhuoneen sisustuksen ym. :D Takuuvarmasti on tyttöjen huoneissa nalle puh-tauluja seinillä liian korkealle ripustettuina, Barbie-verhoja ja lastulevyhyllyköitä. Poikien huoneessa taas takuuvarmasti pleikkari, tappelu-ukkoja, tekstiilejä Disneyn 3D-leffa-aiheilla jne. :p
Hei ap! Olisipa hauska saada itsestäni arvio kun tytölläni on inhoamasi nimi. Joten annappa tulla arvio kun tyttäreni nimi on Jessica. Katsotaan kuinka paljon menee oikeaan ja paljonko metsään :D

Huom
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Se on aika jännä että melkein voi jo lapsen nimen perusteella arvata äidin iän ja persoonallisuuden ja lastenhuoneen sisustuksen ym. :D Takuuvarmasti on tyttöjen huoneissa nalle puh-tauluja seinillä liian korkealle ripustettuina, Barbie-verhoja ja lastulevyhyllyköitä. Poikien huoneessa taas takuuvarmasti pleikkari, tappelu-ukkoja, tekstiilejä Disneyn 3D-leffa-aiheilla jne. :p
Hei ap! Olisipa hauska saada itsestäni arvio kun tytölläni on inhoamasi nimi. Joten annappa tulla arvio kun tyttäreni nimi on Jessica. Katsotaan kuinka paljon menee oikeaan ja paljonko metsään :D
Ei se ap ikävä kyllä ole arvioinut muidenkaan nimiä, vaikka on kuinka pyydetty...

Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Ei se ap ikävä kyllä ole arvioinut muidenkaan nimiä, vaikka on kuinka pyydetty...
Eipä ole niin, mutta olis kiva jos kommentois kun väittää tietävänsä millainen vanhempi tietyn nimisellä lapsella on.

Huhhuh näitä stressaajia. Ei muiden nimillä ole oikeasti niin palon väliä. Itsekään en välttämättä viitsi ottaa nimeä siitä top10 listasta, mutta ei nimi ole automaattisesti huono vaikka se olisikin suosittu. Ja jonkun vaan täytyy niitäkin nimiä antaa, että ne olisivat suosittuja. Jos ei anneta Eetua, Veetiä ja Ainoa niin sitten ne on ne seuraavat, ja ne seuraavat. Ihan järjetöntä välittää muotinimistä ja inhota niitä. Ja tosiaankaan suurin osa ihmisistä ei katso mikä on suosittu ja valitse sen mukaan, vaan nämä "trendit" kiertää sukupolvien mukana.

Ja hekotusta aiheuttaa myös nuo luonneanalyysit, nimi ei vaikuta ihmisen luonteeseen, eikä nimenantajankaan luonteesta voi paljoa päätellä. Melko ylimielistä noin niputtaa ihmisiä kasaan.

Itse en ole ikinä tykännyt Nico nimestä (ulkomailla naisen nimenä menee kyllä ;)), k:lla vielä siedettävä. Tätä mieltä olin jo pienenä, että ei johdu mistään muotihössötyksestä. Muita inhokkinimiä ei tule mieleen nyt.

Alkuperäinen kirjoittaja nää:
Ilves Hari Mao ja siskollaan joku samaa luokkaa :LOL: on ehdottomasti hirveimmät nimet ever.
:LOL:
Tässä vastauksessa taas tyhmyys tiivistyy.
Toi Ilves Hari Mao on täyttä kaunpunkilegendaa. Joka hiton ketjuun harmaa vieras sen jaksaa laittaa.
By the way, kyllä mä ainakin ne mielestäni kamalat nimet MUISTAN. Toisin kun tämä harmaa
:xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja kyllä vaan :
janina jenna jasmin janette,,jne on nättejä nimiä.Paljon nätimpiä kuin jotkut vadelma kaneli,,jne..
PEESI!

Musta ihan kamalia on Lucat, Nicot jne. Luukas ja Niko on eriasia. mulla on myös mitta täynnä Lottaa, lauria ja Lauraa. Tuntuu että joka kolmas pikkupoika on Lucas tai Lauri |O

mutta maku kysymyshän tuo on...

Naurettiin miehen kanssa että kun oltais annettu lähisuvusta pojalle nimet, niin meillä olis Erkki Antero Armas :LOL: nuo sopii ihan hyvin kantajilleen, mutta en osaa kuvitellakaan antavani vauvalleni.

Pusse
Hei, meidän Jessellä on myös Hello Kitty-ämpäri ja reppu ;) Tosin ovat mummin ostamia... :D

nää
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Alkuperäinen kirjoittaja nää:
Ilves Hari Mao ja siskollaan joku samaa luokkaa :LOL: on ehdottomasti hirveimmät nimet ever.
:LOL:
Tässä vastauksessa taas tyhmyys tiivistyy.
Toi Ilves Hari Mao on täyttä kaunpunkilegendaa. Joka hiton ketjuun harmaa vieras sen jaksaa laittaa.
By the way, kyllä mä ainakin ne mielestäni kamalat nimet MUISTAN. Toisin kun tämä harmaa
:xmas:
Joo sori mun moka se oliki Ilves(kissa) Mao Revontuli.

Nook
Kaikki nämä "hienommaksi" ceellä ym. väännetyt. Luca, Luucas, Nico, Niclas. Kerta nuo on niin IN, niin kiinnostuksesta kyselen että onko kastettu yhtään Ercciä, Peccaa, Miccoa tai Marccua? Certtua, Caijaa, Cirsiä? Danjaa, Diinaa, Dellervoa, Daisdoa, Duomoa, Dommia? Siinäpä seuraava muotivirtaus ;)

Felicia, Adele, Adeleine, Yasmine, Brianna, Rianna, Rihanna... Joku jos esittelee lapsensa tämän nimiseksi niin eipähän sitä oikein tiedä miten päin olisi, ja että pitäisikö itkeä vai nauraa. Hohhoi.

Yhteistyössä