Soitin aamulla Naistenklinikalle. Puhelimessa ollut henkilö ei osannut vastata mun kysymyksiin mutta äsken sieltä soitti ihana hoitaja. Huominen aika on peruttu ja jos huonosti käy, täytyy gynen tehdä uusi lähete ja 3kk kuluessa täytyy päästä käynnille. Kun raskaus on hoidoilla alkanut niin ei saada mitään vuoden karenssia (joista olen lukenut), vaan päästään heti hoidon piiriin.
Soitin myös sinne yksityiselle gynelle ja varasin kolmen viikon päähän ultran. Lugeja voi jatkaa kuulemma vielä vaikka viikon, todennäköisesti voisi nytkin kuulemma lopettaa muttei aiheuta haittaa jos käyttää.
Tiiättekö mä oon tehnyt niin monta testiä etten uskalla edes miehelle kertoa, nimittäin 17kpl. Pitäisi lopettaa, kun huomaan stressaavani kun viivat ei ole ihan tasavahvat ym., mutta ei mulla ole mitään mihin verrata niin kannattaisi varmaan lopettaa. Ihan hullun hommaa kun ei voi uskoa edes vaikka viidennestä tai kymmenennestä testistä. Yhden digin aion vielä viikon kuluttua tehdä.
Jään tänne taustalle lueskelemaan. Huomaan olevani tosi herkillä. Sairaalan kätilö kun onnitteli purskahdin itkuun, pelkään kamalasti että jotain pahaa tapahtuu ja samalla yritän ajatella, että suurinosa raskauksista menee kuitenkin hyvin. Katselin aamulla esikoista eskariin viedessä kaksilapsista perhettä ja mietin, mikä ihme, että niin monella ihmisellä on useampi lapsi. Maailman luonnollisimmasta asiasta on vuoden kuluessa tullut mieletön ihme.
Kiitos teille kaikille vertaistuesta. <3 Se on ollut suunnattoman arvokasta. Toivon teille jokaiselle kevään tuovan ihmeitä eteen. Ja
@aavalvar tsemppiä huomiselle ensikäynnille!
@MMiHa mulla luget oli 2x200 iltaisin eli tuplat sun annokseen verrattuna. Tosi erilaisia annoksia tuntuu olevan eri ihmisillä?
@Yuna siirrä vaan mut plussanneisiin. Pääseehän sieltä pois jos jotain käy.
(Kuvassa tämän aamun apteekkari)