Onpahan ollut erikoinen viikko. Ekaa kertaa yli vuoteen en ole juuri suonut ajatuksia mahdolliselle tärpille, en mitenkään jaksa uskoa että yksi mahdollinen kerta dpo -1 toisi toivotun tuloksen. En ole kuullostellut oireita eikä niitä ole ollutkaan. Huomenna on dpo11 ja ajattelin yhden testin uittaa, to laitan vikat luget ja menkkojen pitäisi alkaa dpo14 jos menee samalla tavalla kuin viime kierrossa. Ensi viikolla ensikäynti ja mä pahoin pelkään että saadaan odotella syksyyn ennen kuin sairaala meitä oikeasti asiakkaiksi ottaa...
Mä oon niin luovuttanut. Oon katsellut ja haaveillut kaukomatkaa ensitalveksi, koska en hetkeäkään usko, että sitä ennen tulisin raskaaksi. Jos sairaala pistää odottamaan, pääsen luomuna taas ovuloimattomuuteen, epäsäännöllisiin kiertoihin ja jos joskus ovuloinkin, menkat alkaa viikkoa myöhemmin. Niin masentavaa. Jossain keskustelussa puhuttiin 6kk hoitotakuusta joka ilmeisesti tarkoittaa, että lähetteen teosta puolen vuoden sisällä pitää tutkimusten alkaa. Se tarkoittaisi syyskuuta.
Mutta jotain hyvääkin, oon lisännyt pikkusen liikuntaa kun ei sen vähentäminenkään näköjään vauvaa meille tuo. Juokseminen on tuntunut taas ihanalta ja olen vähän pidentänyt lenkkejä ja hikoillut jumpassa oikein kunnolla. On ollut sellainen olo, että elää.
@Kinder_Kitty on kyllä surkeita testejä jos antaa noin vahvoja viivanpaikkoja... Mä päätin viime syksynä kun oli ehkä yksi kemiallinen, etten enää ikinä avaa testejä tai tiiraa muuten, jos plussa tulee niin kyllä se vahvistuu niin ettei tarvii tiirailla. Mutta noin vahvat viivanpaikat jotka näyttää haamulta on kyllä jo melkosia pahan mielen aiheuttajia. Toivottavasti menkat alkaa pian ja olisi taas toivoa uuden kierron mukana. <3
@-dino- joo totta tuo mitä kirjoitit. Niin kauan on kuitenkin toivoa kun on jotain keinoja käyttämättä. Jotenkin sitä tässä vaiheessa virheellisesti ajattelee, että ivf olisi jotenkin oikotie onneen, kun niissä on kuitenkin niin hyvät onnistumisprosentit. Toki se myös pelottaa että hypätään vaiheiden yli suoraan noin koviin hoitoihin. Toivon ihan valtavasti, että ivf on teidän apu. <3
@Yuna toi tiputtelu on kyllä tosi kurjaa.
Meillä ens kierto javarmaan itse asiassa muutamakin seuraava kierto silleen taukoa, ettei oo hoitoja. Ajattelin kanssa yrittää keskittyä muihin asioihin.
@MMiHa tsemppiä piinailuun ja toivottavasti luget olisi nyt se ratkaisu! Kerro sitten kokemuksia, tuliko oireita.
@Nonsk voi hitsi että meni ovis ohi. Mutta eipä noille voi mitään... Voi mäkin haluisin ostaa uusia kevätvaatteita.
@Karkki95 sielläpä jännät paikat
kerro äkkiä kun selviää syy oireille...