Katsokaa, kuinka paljon olen lihonut, eli 16-17kg on tullut lisää (kuva)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Heh";25011016]Kyllä luulis että satsaisi kämppään, ku täällä hekutat päivästä toiseen shoppailuas :D :D On sun makus nii nähty :D[/QUOTE]

Kyllä me sisustetaan ja vaihdetaan, lattiat, kaikki suihkuhuoneet, 3ssa vessassa remppa alkaa tammikuussa, keittiökin vaihdoksi, kun keretään yhteen keittiö liikeseen, vielä talo projekti sen lisääks

[QUOTE="Heh";25011046]Tuu sit heti laittaan kuvia, siis heti :D :D Sulle varmaan nauretaan kaupassakin jos joku näkee sut, siis sillai itekseen.[/QUOTE]

Minkä takia mulle pitää naura?

[QUOTE="vieras";25011116]Minkähän takia? Etkö keksi yhtäkään syytä? Todellako?

Suosittelisin, että pyhität yhden päivän vain ja ainoastaan itsesi tutkiskeluun.[/QUOTE]

Ei kiitos

En todellakaan osa nauttia, mä merkkan jokainen päivää pois mielestä, kunhan vaan aika mee nopeasti ja pääsen kuntosaalille, sekä muuten ehkä olokin paranee ja mieliala EHKÄ. Nukkuminen helvetti, käveleminen helvetti, olo kun pallo söin ja vaikka mitä mulla aina kun raskaana ja jääkappi on auki 24/7

Monennella viikolla sä olet? Etkö voi enää mitään liikuntaa harrastaa?

Tämä talo on 6v vanha:D, eikä mikään todellakaan 80 luvun, mies vaan on vaalinut sellaiset rakennus materiaalit, vaikka ne maksa paljon ja on laatua, mut kun ei oo mun makuun yhtään

Miksi helkutissa joku on laittanut 6v sitten rakennettuun taloon sellaiset kaakelit yms? Ja miksi näin uutta taloa pitää remontoita? 6v sitten, laatukaista matskuista tehty talo on yleensä hiukan eri näköinen......
Ettei vaan olisi kuva otettu vieläkin siinä älvärissä, mitä ei ole tähän päivään astiin saatu viimeistelty :D :D

Siks vaihdetaan, koska mä en tykkää, eikä oikeastaan mies.

Latta ei ole mikään vanha:) vaan vanhan ajan, näköinen, kun hän halusi siitä tyyliä taloon, jossain on vähän modernia ja yleensä vanhanaikasta tyyliä ja talo on vielä kerran 6v vanha:). Eikä minulle kuulu minkälaiset johtopäätökset te teette talosta jonkun yhden m2 perusteella. Esimerkiks seinälattaat on kallit sen mä tiedän ja todellakin laadukkaat mitä ainakin siellä löytyy, kun en muista mikä materiaali se on, ei se vaan kaunista oo se on selvä asia

Siks vaihdetaan, koska mä en tykkää, eikä oikeastaan mies.

Latta ei ole mikään vanha:) vaan vanhan ajan, näköinen, kun hän halusi siitä tyyliä taloon, jossain on vähän modernia ja yleensä vanhanaikasta tyyliä ja talo on vielä kerran 6v vanha:). Eikä minulle kuulu minkälaiset johtopäätökset te teette talosta jonkun yhden m2 perusteella. Esimerkiks seinälattaat on kallit sen mä tiedän ja todellakin laadukkaat mitä ainakin siellä löytyy, kun en muista mikä materiaali se on, ei se vaan kaunista oo se on selvä asia

Puhutko nyt rapatusta seinästä vai noista kusen kellastamista laatoista?

Kyllä me sisustetaan ja vaihdetaan, lattiat, kaikki suihkuhuoneet, 3ssa vessassa remppa alkaa tammikuussa, keittiökin vaihdoksi, kun keretään yhteen keittiö liikeseen, vielä talo projekti sen lisääks

Oikeesti, KUKAAN ei ole niin tyhmä, että rupea tekemään tälläistä remonttia 6v vanhaan taloon. VARSINKIN, kun tämän talon on itse rakentanut/rakennuttanut omien toiveiten mukaan ja VARSINKIN kun alunperinkin on ollut varaa toteuttaa sisustusratkaisuissa toiveensa.

Yhteistyössä