23rv, liikuminen oikeasti on raskasta, mulla kun on vielä turvotus![]()
Käviskö uinti?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
23rv, liikuminen oikeasti on raskasta, mulla kun on vielä turvotus![]()
Missä ne 10 metrin korkuiset ikkunat muka on? Ei tuossa talossa ainakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ei uppoa tämä selitys;25011219:Oikeesti, KUKAAN ei ole niin tyhmä, että rupea tekemään tälläistä remonttia 6v vanhaan taloon. VARSINKIN, kun tämän talon on itse rakentanut/rakennuttanut omien toiveiten mukaan ja VARSINKIN kun alunperinkin on ollut varaa toteuttaa sisustusratkaisuissa toiveensa.
hetki..![]()
Eiköhän toi kilomäärä oo hieman liioiteltu, kuvasta näkee, että on tullut enintään 6-7 kiloa lisää, mietippä ja vähennä ite tosta kuvasta se 16 kiloa pois, että kuinka laiha AP:n on pitänyt olla ennen raskautta... Niin juuri, anorektikko, eli toi vartalo on vieläkin laiha, vaikka raskaana onkin.Palaaan tähän alkuperäiseen aiheeseen, raskaudenaikaiseen painon nousuun... Sulla on tullut painoa TODELLA REILUSTI!!!!
Gyne
Alkuperäinen kirjoittaja Isä;25011319:Eiköhän toi kilomäärä oo hieman liioiteltu, kuvasta näkee, että on tullut enintään 6-7 kiloa lisää, mietippä ja vähennä ite tosta kuvasta se 16 kiloa pois, että kuinka laiha AP:n on pitänyt olla ennen raskautta... Niin juuri, anorektikko, eli toi vartalo on vieläkin laiha, vaikka raskaana onkin.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Isä;25011319:Eiköhän toi kilomäärä oo hieman liioiteltu, kuvasta näkee, että on tullut enintään 6-7 kiloa lisää, mietippä ja vähennä ite tosta kuvasta se 16 kiloa pois, että kuinka laiha AP:n on pitänyt olla ennen raskautta... Niin juuri, anorektikko, eli toi vartalo on vieläkin laiha, vaikka raskaana onkin.![]()
![]()
No ehkä osa painostasi johtuu siitä, että olet samalla vanhentunut, ja osa painosta tulee ihan ikäsi myötä.kyllä 16-17kg on tullut
Koska mä olin 51-52 ja nyt olen 68kg, enkä todellakaan valehtelee yhtään että on läskiä tullut paljon:x
Alkuperäinen kirjoittaja Isä;25011353:No ehkä osa painostasi johtuu siitä, että olet samalla vanhentunut, ja osa painosta tulee ihan ikäsi myötä.![]()
![]()
No mistä mä kaikkea raskaudesta voin tiätää, emmä oo koskaa ollu raskaanaPässit.
Alkuperäinen kirjoittaja Isä;25011353:No ehkä osa painostasi johtuu siitä, että olet samalla vanhentunut, ja osa painosta tulee ihan ikäsi myötä.![]()
![]()
Palaaan tähän alkuperäiseen aiheeseen, raskaudenaikaiseen painon nousuun... Sulla on tullut painoa TODELLA REILUSTI!!!! viikkomäärään verrattuna! Mikä mättää ravinnossa? Normaalipainoisella Raskauden aikanen painonnousu on normaalipainoisella normaalisti max n. 15 kg. Äidit kyllä selittävät painon nousuaan mitä ihmeellisimmillä verukkeilla, mutta aina sieltä löytyy ne turhat kalorit... HEI MIETI oikesasti lähes 20 viikkoa vielä lisää!!
RYHDISTÄYDY!!!
Gyne