Katsokaa, kuinka paljon olen lihonut, eli 16-17kg on tullut lisää (kuva)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Isä;25011365:
No mistä mä kaikkea raskaudesta voin tiätää, emmä oo koskaa ollu raksaan :p

No et varmaan olekaan. Paino ylipäätään, on vain numeroita, jotka merkitsevät eri ihmisille erilaisia asioita. Kaksi samanpainoista ihmistä voi olla ulkonäöllisesti aivan erinäköisiä - ulkonäkö ei ole yhtä kuin paino. Jos näin rautalangasta teille höperöille pitää vääntää...

Olet ihan tikku miehen makuun! Kasvata reidet ja peba! edes raskauden ajaksi, pliide! lantio tekee naisesta naisen ja alavartalon rasva kompensoi kivasti pömppistä.

Mä en ole mies, mutta tykkään kans enemmän ns. naisellisista naisista. Reidet, peppu ja kunnollinen lantio (ja tissit tietty) - sellaisista naisista mä eniten tykkään.

[QUOTE="vieras";25011231]Pitäiskö sopia henkilökohtainen esittely, ja käydä nauramassa paikanpäällä.[/QUOTE]

Eikö nuo kuvat näytä jo kaiken? Hyvänä puolena talossa näkisin, että se saattaa säilyä varsin hyvin, vaikka kaiken lähellä olevan metsän veisi metsäpalo.

Vähän ot.. nätti talo mielestäni. Talo on rakennettu hyvällä maulla, MUTTA miksi kummassa sisustus näyttää siltä kun talossa olisi asuneet vuokralaiset? Sama hyvä maku ei ulotu sisustukseen laisinkaan. Yhdessä makuuhuoneessakin näyttäis olevan kaksi runkopatjasänkyä vieretysten eikä edes helmalakanaa. Helmalakana todella siistisi vaikutelmaa eikä ole edes kallis. Vinkkinä siis Milanalle ;)

[QUOTE="vieras";25012617]Vähän ot.. nätti talo mielestäni. Talo on rakennettu hyvällä maulla, MUTTA miksi kummassa sisustus näyttää siltä kun talossa olisi asuneet vuokralaiset? Sama hyvä maku ei ulotu sisustukseen laisinkaan. Yhdessä makuuhuoneessakin näyttäis olevan kaksi runkopatjasänkyä vieretysten eikä edes helmalakanaa. Helmalakana todella siistisi vaikutelmaa eikä ole edes kallis. Vinkkinä siis Milanalle ;)[/QUOTE]

pakko minun komentoida, ettei nämä kaalusteita meillä enää ole, ei yhtään niistä, silloin jo oli kaikki kerämässä pois

Sä luulet olevasi läski nyt, koska ennen raskautta olit alipainoinen. Ihan normaali raskausvartalo sulla näyttää olevan. Yritä nyt keskittyä muuhunkin kuin ulkonäköösi ja nauti lopusta raskausajasta! Onnea tulevaan :)

on se ihme että jokaisesta mun ketjusta viime aikoina tulee joku sisustusketju:laugh:, kun ammattilaiset palstalaiset pääse arvostelemaan joka kohta

Sä haluut siitä kämpästä rahaa ja aika paljon haluatkin.. Jos koti ei ole myynnissä, on huonoa käytöstä arvostella sitä kysymättä, mutta kaupan olevat kohteet on eri asia.

Matalakattoisen tilan määrä pisti itseäni eniten silmään, mutta mä olen sen verran huolimaton, että kolautan pääni monesti jopa bussin oviaukkoon. :snotty: (En ole mitenkään hirmu pitkä. Varsinkin bussien takaovet ovat usein aika matalia.)

Kaunis hoikan raskaana olevan naisen kroppa :)

Ja talokin on ihan jees. Veikkaan, ettei ihan joka palstamami kuitenkaan asu yhtä hienosti, vaikka kaikillahan täällä aina on täydellinen sisustus ja varaa valittaa muiden kämpistä...

Mennäänhän vielä asiaan, eli lattialaatoihin =D Meillä v 2004 valmistunut talo, ja meidän alakerran vessassa on just tuollaiset "vanhanajan" lattialaatat :) Eivät ole mieleeni, mutta rakennuttajan mieleen ovat olleet.

Yhteistyössä