Katsokaa, kuinka paljon olen lihonut, eli 16-17kg on tullut lisää (kuva)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25011231]Pitäiskö sopia henkilökohtainen esittely, ja käydä nauramassa paikanpäällä.[/QUOTE]

Pitäs! ei helvetti, tää raukka yrittää kusettaa rempoilla tääl minkä kerkii. Rahat on loppu mutta, myydään volvo ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ei uppoa tämä selitys;25011219:
Oikeesti, KUKAAN ei ole niin tyhmä, että rupea tekemään tälläistä remonttia 6v vanhaan taloon. VARSINKIN, kun tämän talon on itse rakentanut/rakennuttanut omien toiveiten mukaan ja VARSINKIN kun alunperinkin on ollut varaa toteuttaa sisustusratkaisuissa toiveensa.
:laugh::laugh: tää on huippu

Ulkonäkö kuin suoraan -80 luvulta, helvetin ruma.
Märkätilat kuin suoraan -90 luvun alusta, helvetin rumat.
Pintamateriaalit kuin suoraan -90 luvun lopusta, helvetin rumat.
Sisustus kuin suoraan juntin oppikirjasta, helvetin rumaa.

Ja tämä talo on rakennettu 2005 :D

Noh.. ehkä rahat ovat loppuneet kesken, ja käyty kiertelemässä kaatopaikkoja ja romuvarastoja.

Ainut plussa keittiöstä, ja sekin vain yrityksestä.

Miksi muuten talo on myynnissä, jos siihen olllaan tekemässä samaan aikaan massiivisia remontteja? Lattiaanki olit laittamassa mitä se ny oli 25000euroa?! Ja ihan vitun rumaan vieläpä.

[QUOTE="vieras";25011248]Ulkonäkö kuin suoraan -80 luvulta, helvetin ruma.
Märkätilat kuin suoraan -90 luvun alusta, helvetin rumat.
Pintamateriaalit kuin suoraan -90 luvun lopusta, helvetin rumat.
Sisustus kuin suoraan juntin oppikirjasta, helvetin rumaa.

Ja tämä talo on rakennettu 2005 :D

Noh.. ehkä rahat ovat loppuneet kesken, ja käyty kiertelemässä kaatopaikkoja ja romuvarastoja.

Ainut plussa keittiöstä, ja sekin vain yrityksestä.[/QUOTE]

antakaa mulle edes tämä tee juoda loppun asti, etten mä tukehdu :laugh:

[QUOTE="Hmm";25011280]Me ollaan rakennettu 2005 ja unelmien talo toteutettiin silloin mutta nyt iso remppa. Ja ollaan siis tyhmiä, okei? Hoh hoi, teidän ajattelu maailmaa.[/QUOTE]

No miksi iso remppa? Ja onko se oikeesti järkevä?
Meilläkin on vuonna 2005 rakennettu talo. Kyllä laatat, keittiö yms kiinteät sisustuselementit tuli sen verran tarkkaan mietitty ja suunniteltu, että ei tulisi mielekään ruveta nyt vaihtamaan suihkun kaakeleita ja ostamaan uusia keittiökaappeja.... Nämä silloin ajatuksella valitut ovat vielä oikein mieluisia.

Palaaan tähän alkuperäiseen aiheeseen, raskaudenaikaiseen painon nousuun... Sulla on tullut painoa TODELLA REILUSTI!!!! viikkomäärään verrattuna! Mikä mättää ravinnossa? Normaalipainoisella Raskauden aikanen painonnousu on normaalipainoisella normaalisti max n. 15 kg. Äidit kyllä selittävät painon nousuaan mitä ihmeellisimmillä verukkeilla, mutta aina sieltä löytyy ne turhat kalorit... HEI MIETI oikesasti lähes 20 viikkoa vielä lisää!!
RYHDISTÄYDY!!!

Gyne

Palaaan tähän alkuperäiseen aiheeseen, raskaudenaikaiseen painon nousuun... Sulla on tullut painoa TODELLA REILUSTI!!!!

Gyne
Eiköhän toi kilomäärä oo hieman liioiteltu, kuvasta näkee, että on tullut enintään 6-7 kiloa lisää, mietippä ja vähennä ite tosta kuvasta se 16 kiloa pois, että kuinka laiha AP:n on pitänyt olla ennen raskautta... Niin juuri, anorektikko, eli toi vartalo on vieläkin laiha, vaikka raskaana onkin. ;) :)

Alkuperäinen kirjoittaja Isä;25011319:
Eiköhän toi kilomäärä oo hieman liioiteltu, kuvasta näkee, että on tullut enintään 6-7 kiloa lisää, mietippä ja vähennä ite tosta kuvasta se 16 kiloa pois, että kuinka laiha AP:n on pitänyt olla ennen raskautta... Niin juuri, anorektikko, eli toi vartalo on vieläkin laiha, vaikka raskaana onkin. ;) :)

kyllä 16-17kg on tullut:D

Koska mä olin 51-52 ja nyt olen 68kg, enkä todellakaan valehtelee yhtään että on läskiä tullut paljon:x

Alkuperäinen kirjoittaja Isä;25011319:

Ap itse kirjoitti,että hänellä on tullut 16kg lisää painoa ja raskaus on hieman yli puolivälin. Se on hälyyttävä ja tarkoin seurattava määrä.. Vartalo EI onneksi OLE anorektikon!

Gyne

Alkuperäinen kirjoittaja Isä;25011353:
No ehkä osa painostasi johtuu siitä, että olet samalla vanhentunut, ja osa painosta tulee ihan ikäsi myötä. :p :D

Pässit. Nestekertymää se paino vain on.

Älä Milanna töllää sitä vaakaa niin ahkerasti. Katsot vain peiliin - ja voilaa, hyvältä näyttää!

Alkuperäinen kirjoittaja Isä;25011353:
No ehkä osa painostasi johtuu siitä, että olet samalla vanhentunut, ja osa painosta tulee ihan ikäsi myötä. :p :D

Lurps, lurps! Kumpa minunkin työni olisi yhtä helppoa... Raskaudenaikainen painonnousu on oikeasti ongelma, ei vai äidin ulkonäölle, vaan usein myös lapselle!

Olet ihan tikku miehen makuun! Kasvata reidet ja peba! edes raskauden ajaksi, pliide! lantio tekee naisesta naisen ja alavartalon rasva kompensoi kivasti pömppistä.

Palaaan tähän alkuperäiseen aiheeseen, raskaudenaikaiseen painon nousuun... Sulla on tullut painoa TODELLA REILUSTI!!!! viikkomäärään verrattuna! Mikä mättää ravinnossa? Normaalipainoisella Raskauden aikanen painonnousu on normaalipainoisella normaalisti max n. 15 kg. Äidit kyllä selittävät painon nousuaan mitä ihmeellisimmillä verukkeilla, mutta aina sieltä löytyy ne turhat kalorit... HEI MIETI oikesasti lähes 20 viikkoa vielä lisää!!
RYHDISTÄYDY!!!

Gyne

Se oli ennen raskautta yli 15 kg alipainoinen...

Yhteistyössä