S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
no en mä mikään ihanna oo, ainakin nytenemmän kamala
, kyllä kun synnytän niin tiputan, niin kuin sanoin en ota stressi ja syön silti kaikki mitä haluan, nyt saa
, mutta silti aika kamala olo, tuntu kun olen valas, vaikka en ehkä ihan mutta silti ei se ole mun paino
juon yleensä, mutta välillä ei paljon menee![]()
kyllä, nytkin oikeasti meen juomaan, kun tänään unohdin taas juoda paljon
Alkuperäinen kirjoittaja Isä;25016900:Hyvät Vaput Milanna. Missä noin kauniiseen äitiin voi törmätä?![]()
Juurikin sua tarkoitan, ja taas mun mielestä oon vieläkin aika "laiheliini" ja meikittömänäkin erittäin kaunis ja seksikäsTarkoitatko mua?
No älä vitsi en mä nyt kaunis oo, omasta mielestä näytän kamalalta, kun en tottunut olla noin pullukka ja vielä meikitön ja ilman kampaamoa, hiusväriä ja muuta...
Alkuperäinen kirjoittaja Isä;25016950:Juurikin sua tarkoitan, ja taas mun mielestä oon vieläkin aika "laiheliini" ja meikittömänäkin erittäin kaunis ja seksikäs![]()
Kyllä sä mulle ainakin kelpaat ilman niitäkin.en oo, mä en kestää itseä, kun ei ole puuteria ja poskipunaa naamassa, sekä ripset ja kulmakarvat ei ole värjätty kestovärilläja ilman hiusväriä+ niin lyhyen tukan kans mitä mulla on nyt
Alkuperäinen kirjoittaja Isä;25016976:Kyllä sä mulle ainakin kelpaat ilman niitäkin.![]()
![]()
Ihan oikeesti, kokoajanhan mä sua kehun kauniiksi. Tuu tänne ni näytän, että oon sanani mittainen miestuskin![]()