Katsokaa, kuinka paljon olen lihonut, eli 16-17kg on tullut lisää (kuva)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25014696]Hienoa. Kunpa viehättäviä venäläisneitoja olisi enemmänkin tarjolla niin ottaisin kumppaniksi.[/QUOTE]

no en mä mikään ihanna oo, ainakin nyt:D enemmän kamala

talo iha kiva ja et et kyllä ole lihava,mutta ymmärrän että ei kivalle tunnu ku kiloja tulee,mutta aattele vua sitä että ee ne turhasta tule ;) ja kilot saa kyllä tiputettua raskauden jälkeen..

:), kyllä kun synnytän niin tiputan, niin kuin sanoin en ota stressi ja syön silti kaikki mitä haluan, nyt saa:), mutta silti aika kamala olo, tuntu kun olen valas, vaikka en ehkä ihan mutta silti ei se ole mun paino

:), kyllä kun synnytän niin tiputan, niin kuin sanoin en ota stressi ja syön silti kaikki mitä haluan, nyt saa:), mutta silti aika kamala olo, tuntu kun olen valas, vaikka en ehkä ihan mutta silti ei se ole mun paino

Juotko sinä Venakko Milanna tarpeeksi?
Kun olin raskaana niin jos en muistanut juoda päivän aikana tarpeeksi niin heti alkoi turvotusta ja painoa tulla. Veden juonnilla sain tosi hyvin hillittyä painon nousua.

Alkuperäinen kirjoittaja Isä;25016900:
Hyvät Vaput Milanna. Missä noin kauniiseen äitiin voi törmätä? :)

Tarkoitatko mua?:D

No älä vitsi en mä nyt kaunis oo, omasta mielestä näytän kamalalta, kun en tottunut olla noin pullukka ja vielä meikitön ja ilman kampaamoa, hiusväriä ja muuta...

Alkuperäinen kirjoittaja Isä;25016950:
Juurikin sua tarkoitan, ja taas mun mielestä oon vieläkin aika "laiheliini" ja meikittömänäkin erittäin kaunis ja seksikäs ;)

en oo, mä en kestää itseä, kun ei ole puuteria ja poskipunaa naamassa, sekä ripset ja kulmakarvat ei ole värjätty kestovärillä:D ja ilman hiusväriä+ niin lyhyen tukan kans mitä mulla on nyt

Mä en ainakaan tarkoittanut naisellisella ja muodokkaalla mitään ryhävalasta/läskejä.Olet saanut perseen, ole tyytyväinen kroppaas.
..ei enää mikään heinänkorsi/teinipoika

Yhteistyössä