V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
no kamala jos joku voi sen perusteella arvata (yhden kodinhoitohuonen perusteella), minkälainen kämppä meillätai rahan tilanne, että olemmeko köyhiä, rikaita tai normaaleja
Kui?
Kyllä me sisustetaan ja vaihdetaan, lattiat, kaikki suihkuhuoneet, 3ssa vessassa remppa alkaa tammikuussa, keittiökin vaihdoksi, kun keretään yhteen keittiö liikeseen, vielä talo projekti sen lisääks
Kannattaa hiukan miettiä miten terve kehonkuva sulla on. Jos sulla siis kerta on lapsia olemassakin (ja varsinkin tyttöjä).
Minkä takia mulle pitää naura?
Minkä takia mulle pitää naura?
En todellakaan osa nauttia, mä merkkan jokainen päivää pois mielestä, kunhan vaan aika mee nopeasti ja pääsen kuntosaalille, sekä muuten ehkä olokin paranee ja mieliala EHKÄ. Nukkuminen helvetti, käveleminen helvetti, olo kun pallo söin ja vaikka mitä mulla aina kun raskaana ja jääkappi on auki 24/7
Tämä talo on 6v vanha, eikä mikään todellakaan 80 luvun, mies vaan on vaalinut sellaiset rakennus materiaalit, vaikka ne maksa paljon ja on laatua, mut kun ei oo mun makuun yhtään
Tämä talo on 6v vanha, eikä mikään todellakaan 80 luvun, mies vaan on vaalinut sellaiset rakennus materiaalit, vaikka ne maksa paljon ja on laatua, mut kun ei oo mun makuun yhtään
Monennella viikolla sä olet? Etkö voi enää mitään liikuntaa harrastaa?
Siks vaihdetaan, koska mä en tykkää, eikä oikeastaan mies.
Latta ei ole mikään vanhavaan vanhan ajan, näköinen, kun hän halusi siitä tyyliä taloon, jossain on vähän modernia ja yleensä vanhanaikasta tyyliä ja talo on vielä kerran 6v vanha
. Eikä minulle kuulu minkälaiset johtopäätökset te teette talosta jonkun yhden m2 perusteella. Esimerkiks seinälattaat on kallit sen mä tiedän ja todellakin laadukkaat mitä ainakin siellä löytyy, kun en muista mikä materiaali se on, ei se vaan kaunista oo se on selvä asia
Puhutko nyt rapatusta seinästä vai noista kusen kellastamista laatoista?
laatoista tietenkin
Kyllä me sisustetaan ja vaihdetaan, lattiat, kaikki suihkuhuoneet, 3ssa vessassa remppa alkaa tammikuussa, keittiökin vaihdoksi, kun keretään yhteen keittiö liikeseen, vielä talo projekti sen lisääks