Katsokaa, kuinka paljon olen lihonut, eli 16-17kg on tullut lisää (kuva)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huh huh!!! sä oot kehunu miten hieno, mahtava ja blaa blaa teil on, siis niin kauheen ja vanhan näköstä ettei tottakaan... ikinä, en ikinä olis huolinu meille tuollasta laattaa ja listaton rapattu seinä.

tämä on muuten alakertaan yks hoitohuone, mihin remontti tulossa, itsekin inhoan tämä paikka, meillä on vaan paljon suunnitelmia, tää remontoida, talon rakennus, blaaa...

Hahaa, mulla rv 25 ja painoa tullut 4 kg. Ennen raskautta bmi oli 19 ja siinä on lihasta.

Mutta mulla onkin sitten kilot olleet tiukemmassa eli eivät ole lähteneet itsestään, vaan on ihan pitänyt laihduttaa.

tämä on muuten alakertaan yks hoitohuone, mihin remontti tulossa, itsekin inhoan tämä paikka, meillä on vaan paljon suunnitelmia, tää remontoida, talon rakennus, blaaa...

joo, ihan näin mä arvasinkin. Just remontti tulossa, kannattaa kuule remontoidakin tai kannattaiskohan ihan samoin tein tehdä uusi! kuule kun noissa 80-luvun kämpissä saattaa olla vaikka hometta mikä ei ole hyväksi vauvalle

joo, ihan näin mä arvasinkin. Just remontti tulossa, kannattaa kuule remontoidakin tai kannattaiskohan ihan samoin tein tehdä uusi! kuule kun noissa 80-luvun kämpissä saattaa olla vaikka hometta mikä ei ole hyväksi vauvalle

Tämä talo on 6v vanha:D, eikä mikään todellakaan 80 luvun, mies vaan on vaalinut sellaiset rakennus materiaalit, vaikka ne maksa paljon ja on laatua, mut kun ei oo mun makuun yhtään

Oma mieli on aika omituinen. Se näkee mörköjä siellä missä on vain vuoria. :) Nautihan raskaudestasi täydellä kropalla!

En todellakaan osa nauttia, mä merkkan jokainen päivää pois mielestä, kunhan vaan aika mee nopeasti ja pääsen kuntosaalille, sekä muuten ehkä olokin paranee ja mieliala EHKÄ. Nukkuminen helvetti, käveleminen helvetti, olo kun pallo söin ja vaikka mitä mulla aina kun raskaana ja jääkappi on auki 24/7

[QUOTE="lissu";25010898]No kysy neuvolasta onko liian iso.

Nythän sä et aio imettää.. Mulla tuli koko raskausaikana 17 kg ja mun mielestä SE oli paljon. Kuukausi synnytyksestä ja olin lähtöpainossa, koska imetin.[/QUOTE]

en tiedä imetänkö... ehkä tuskin tai ehkä imetän, en tiedä, ainakin nyt päätin että en, koska meen pyörittämää oma bisnestä, mutta tottakai myös vauvan kanssa olen

niin joku sanoi kysyä neuvolassa, vatsasta...

ainakin kuulin kun olin ultrassa että on iso vatsa, mutt amyös vauva on vähän isompi kokoinen oli, kun pitäis ja iso kikkeli:D, kun lääkäri huomasi että se on poika, kun olin 12-13rvlla

[QUOTE="Heh";25010964]Ette te kovin varakkaita ole. Kauhee kämppä, lattiat, seinät, ovet :D[/QUOTE]
no kamala jos joku voi sen perusteella arvata (yhden kodinhoitohuonen perusteella), minkälainen kämppä meillä:D tai rahan tilanne, että olemmeko köyhiä, rikaita tai normaaleja

no kamala jos joku voi sen perusteella arvata (yhden kodinhoitohuonen perusteella), minkälainen kämppä meillä:D tai rahan tilanne, että olemmeko köyhiä, rikaita tai normaaleja

3121.jpg

Yhteistyössä