?
--
Vieras
Kaunsi raskaana oleva nainen.
Siis Kaunis raskaan oleva nainen. Nauti nyt raskausajastasi!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kaunsi raskaana oleva nainen.
Huh huh!!! sä oot kehunu miten hieno, mahtava ja blaa blaa teil on, siis niin kauheen ja vanhan näköstä ettei tottakaan... ikinä, en ikinä olis huolinu meille tuollasta laattaa ja listaton rapattu seinä.
Miksi sulla muuten on muumipyyhe lattialla? :O
tämä on muuten alakertaan yks hoitohuone, mihin remontti tulossa, itsekin inhoan tämä paikka, meillä on vaan paljon suunnitelmia, tää remontoida, talon rakennus, blaaa...
joo, ihan näin mä arvasinkin. Just remontti tulossa, kannattaa kuule remontoidakin tai kannattaiskohan ihan samoin tein tehdä uusi! kuule kun noissa 80-luvun kämpissä saattaa olla vaikka hometta mikä ei ole hyväksi vauvalle
No olen kyllä valas, omasta mielestä![]()
Juu mulla kahden lapsen kans lähtenyt paino kun imetin
Mulla muuten vatsa kuulema isompi kun pitää olla, en tiedä sanokaa onko oikeasti näin? RV23 nyt
Oma mieli on aika omituinen. Se näkee mörköjä siellä missä on vain vuoria.Nautihan raskaudestasi täydellä kropalla!
sä vaa jaksas ruikuttaa, oisit kuule onnelline et oot raskaana. mä tekisin mitä vaan, et saisin mun vauvan takas jonka la ois nyt 27.11
otan osaa. Miksi tapahtui näin?
otan osaa. Miksi tapahtui näin?
kiitos. valitettavasti syytä ei koskaan saada tietää.
no kamala jos joku voi sen perusteella arvata (yhden kodinhoitohuonen perusteella), minkälainen kämppä meillätai rahan tilanne, että olemmeko köyhiä, rikaita tai normaaleja