Katellaanko taas masukuvia?

Tahtoisi kanssa
Ihania kuvia teillä kaikilla :) Voisikos joku ystävällinen sielu kertoa, että kuinka tuo kuvien laitto profiiliin oikein onnistuu :ashamed: ? Olen yrittänytkin, mutta ei vain onnistu... Eli käsittelettekö te kuvia pienemmiksi ja jos, niin miten? Jos sellainen ihan oikein reilun rautalankaselostuksen saisi, olisin kiitollinen ja toisin masuni esille :D :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.12.2006 klo 21:56 Tahtoisi kanssa kirjoitti:
Ihania kuvia teillä kaikilla :) Voisikos joku ystävällinen sielu kertoa, että kuinka tuo kuvien laitto profiiliin oikein onnistuu :ashamed: ? Olen yrittänytkin, mutta ei vain onnistu... Eli käsittelettekö te kuvia pienemmiksi ja jos, niin miten? Jos sellainen ihan oikein reilun rautalankaselostuksen saisi, olisin kiitollinen ja toisin masuni esille :D :hug:
Nykyään ei kuvaa tarvitse pienentää mutta ainakin nyt tuo ei jostain syystä toimi :/
eli sieltä vain valitaan kuva (selaa..) ja painetaan ok tai vastaavaa =) ja kuvan pitäis olla näkyvillä
 
Tahtoisi kanssa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.12.2006 klo 21:59 Blue Rush kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.12.2006 klo 21:56 Tahtoisi kanssa kirjoitti:
Ihania kuvia teillä kaikilla :) Voisikos joku ystävällinen sielu kertoa, että kuinka tuo kuvien laitto profiiliin oikein onnistuu :ashamed: ? Olen yrittänytkin, mutta ei vain onnistu... Eli käsittelettekö te kuvia pienemmiksi ja jos, niin miten? Jos sellainen ihan oikein reilun rautalankaselostuksen saisi, olisin kiitollinen ja toisin masuni esille :D :hug:
Nykyään ei kuvaa tarvitse pienentää mutta ainakin nyt tuo ei jostain syystä toimi :/
eli sieltä vain valitaan kuva (selaa..) ja painetaan ok tai vastaavaa =) ja kuvan pitäis olla näkyvillä
Kiitos :hug: Tuolla lailla olen yrittänyt, mutta olisiko ollut sitten jokin tilapäinen häiriö... :whistle: Kiitos sinulle! :flower:
 
Anteeksi tyhmyyteni, mutta missä ne kuvat, joita kommentoitte ja katselette? Kattelisin mielelläni myös ja voisin omaakin laitella.. Vaatiiko se jonkin rekisteröitymisen vai mitä? Kertokaa, ken ehtii. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.12.2006 klo 17:10 heips kirjoitti:
Anteeksi tyhmyyteni, mutta missä ne kuvat, joita kommentoitte ja katselette? Kattelisin mielelläni myös ja voisin omaakin laitella.. Vaatiiko se jonkin rekisteröitymisen vai mitä? Kertokaa, ken ehtii. =)
tuossa viestini alapuolella kun lukee PROFIILI niin siitä painat :wave:
siellä minä ja maha rv 20+3 :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.12.2006 klo 21:45 Slina kirjoitti:
Ihania masuja. =) Mä oon vähän hupsu, mut tahtoisin takas tämmöseen pinoon :whistle: :ashamed: vaikka just hyppäsin pois :D
Mä luulen, että on ihan normaalia ikävöidä masua raskuden jälkeen. Varmaan itelläkin hieman outo olo sitten, kun tota palloa ei yht äkkiä tossa enää olekkaan :whistle:

Ai niin ja onnea nyytin johdosta, ilmeisesti olet juuri synnyttänyt :flower:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.12.2006 klo 12:04 Pia87 kirjoitti:
profiilissa viikon vanha kuva 38+0 :)
Olipas vain suloinen masu, jouluksi ehkä saatte pienen tuhisevan nyytin :heart: :heart: ihanaa!
Elen postivirkailija onnitteli minuakin että jouluksi taidetaan vauva saada? :LOL:
la on tosiaan 21.4.2007 :whistle:
profiilissa rv20+4 nyt mennään 21+5
 
Profiilissa munkin kuvani rv 35+2. Kauhistus kun se näyttääkin suurelta, hämmästelen nykyään aina omaa kuvaani jopa peilistä, kun sitä vaan kuvittelee itsensä edelleen sellaiseksi hoikaksi mikä on aina ollut, vaikka muuten raskauden ja uuden tulokkaan olenkin jo sisäistänyt osaksi elämääni :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.12.2006 klo 18:13 Ella78 kirjoitti:
Profiilissa munkin kuvani rv 35+2. Kauhistus kun se näyttääkin suurelta, hämmästelen nykyään aina omaa kuvaani jopa peilistä, kun sitä vaan kuvittelee itsensä edelleen sellaiseksi hoikaksi mikä on aina ollut, vaikka muuten raskauden ja uuden tulokkaan olenkin jo sisäistänyt osaksi elämääni :heart:
Ihan vain oli pakko kommentoida tähän, että sun masu on TODELLA PIENI... kun kommentoit, että suuri. Olet tosi hoikka, joten siksi susta varmaan itsestäsi tuntuu, että masu on suuri. Ystävälläni on isompi masu viikolla 20... :heart:
 

Yhteistyössä