Katellaanko taas masukuvia?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.12.2006 klo 15:04 Miilukka kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.12.2006 klo 14:53 myrskylintu kirjoitti:
\ :eek: kuva varmaan vääristää hiukan jos on vähä eri kulmasta otettu, kyl kaikki on sanonu ett mun maha on iso ja on se kyl aikast pötsi. mahan ympärys oli 101cm viimeksi ku kävin neuvolassa :whistle:
painooki tullu jo nyt jotain 15kiloo.....
se on sitte tietty uudenvuoden rakettien räjähtäessä meikäläinen synnyttämässä. tää on mulle neljäs raskaus ja kaikki on kyl menny yli....
joten ootellaan,ootellaan!
:p
Täällä on mahanympärys 120!!! :D :D Ihan valtava tämä pallo ja ihan eteenpäin, kuten kuvasta näkyy. B) Painoa tullut kuitenkin vain(?) jotain 8-9kg.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.12.2006 klo 15:09 myrskylintu kirjoitti:
Täällä on mahanympärys 120!!! :D :D Ihan valtava tämä pallo ja ihan eteenpäin, kuten kuvasta näkyy. B) Painoa tullut kuitenkin vain(?) jotain 8-9kg.
On täälläkin seisaaltaan 120cm, makuultaan 117cm ja sf 35 ja aikaa kasvattaa vielä sen 5 viikkoa, ja ihmiset sano vielä vähä aikaa sitten että voi kun on niin pieni maha..
MUTTA tuohan on ihan ihmisestä kiinni tuo mahan "isous" mä olen 176cm pitkä joten massu ei näytä välttämättä niin isolta kuin jollain joka on 20cm lyhyempi kuin minä..
 
Mulla aatonaattona otettu kuva eli rv oli sillon 32+6.
Tänään mittasin mahan ympäryksen ja oli 106cm. Saa nähdä kuinka suureks kasvaa seuraavan 7 vkon aikana. Esikosta olin viimeisilläni 107cm.

Nejo ja "toukka" 33+4
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.12.2006 klo 17:41 pietu- kirjoitti:
Harmittaa, kun aiemmat kuvat eivät näy, kun kaikilla kuvat vain profiilissa =) Olisi niin kiva seurata mahan kasvun kehitystä alusta asti.. Itsellä kun vasta rv 8+6
minulla ainaskin näkyy kaikki profiilissa olleet masu kuvat täällä
http://irc-galleria.net/archive.php?nick=%E4d%E4&album_id=1123142
:wave: jos joku haluaa nähdä =)
 
:wave: kun nyt täällä vielä olen kasassa niin aattelinpa ottaa viel masukuvan profiilin, nyt tasan 42 on viikkoja. TOIVOTTAVASTI JÄÄ NYT VIIMEISEKSI TÄÄ KUVA ;)
huomenna tai ylihuomenna viimeistään käynnistys! huomenna on siis aika äippäpolille mut en tiiä ett käynnistävätkö jo.... toivottavasti...

--Miilukka ja rv tasan 42--
 
Aattelin yrittää laitta profiiliin mutta isäntä oli poistanut kaikki koneelta... :kieh: :kieh: Olivat kuulemma huonoja...

No onneksi täällä on edes yksi kuva olemattomasta mahastani

http://irc-galleria.net/view.php?nick=hilipatuinen&image_id=50557109
 
Mulla profiilissä tällä hetkellä kuva meidän perheen nelosesta...Eli kuva on otettu käynnistykseen lähtiessä,viikkoja siinä 39 ja rapiat.
Tyttö syntyi 6 tuntia kuvan ottamisen jälkeen,49 vm ja 3160 g

Nyt menossa rv 20 mutta masua ei vielä kauheemmin ole!!
 

Yhteistyössä