Katellaanko taas masukuvia?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.12.2006 klo 23:21 Miilukka kirjoitti:
:wave: päivitetty kuva rv 39+5 eli laskettuaika olisi nyt tiistaina eikä merkkiäkään että olisi tuloillaankaan :whistle:

taitaapi mennä joulu sairaalassa tai sitten uusivuosi \|O
oi että sulla on ihanan pieni maha!!! :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.12.2006 klo 00:47 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.12.2006 klo 23:21 Miilukka kirjoitti:
:wave: päivitetty kuva rv 39+5 eli laskettuaika olisi nyt tiistaina eikä merkkiäkään että olisi tuloillaankaan :whistle:

taitaapi mennä joulu sairaalassa tai sitten uusivuosi \|O
oi että sulla on ihanan pieni maha!!! :hug:
:ashamed: AI PIENI?! en tiiä mutta itestä se on kyl aikast iso. saattaa kyl toi kuvakin vääristää :whistle: mul oli viimeksi tasan 100cm mahan ympärys,jipii! mut niin on suurinpiirtein ollut kolmesta muustakin aikaisemmasta raskaudesta eli neljäs joulutonttu tulossa :xmas:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.12.2006 klo 01:19 Miilukka kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.12.2006 klo 00:47 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.12.2006 klo 23:21 Miilukka kirjoitti:
:wave: päivitetty kuva rv 39+5 eli laskettuaika olisi nyt tiistaina eikä merkkiäkään että olisi tuloillaankaan :whistle:

taitaapi mennä joulu sairaalassa tai sitten uusivuosi \|O
oi että sulla on ihanan pieni maha!!! :hug:
:ashamed: AI PIENI?! en tiiä mutta itestä se on kyl aikast iso. saattaa kyl toi kuvakin vääristää :whistle: mul oli viimeksi tasan 100cm mahan ympärys,jipii! mut niin on suurinpiirtein ollut kolmesta muustakin aikaisemmasta raskaudesta eli neljäs joulutonttu tulossa :xmas:
Mulla ollut mahanympärys 102cm tuossa viikko sitten ;)

Ihana maha oli sinulla, tosi kivannäköiset housut kuvassa,oletko mistä ostanut?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.12.2006 klo 08:54 Blue Rush kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.12.2006 klo 01:19 Miilukka kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.12.2006 klo 00:47 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.12.2006 klo 23:21 Miilukka kirjoitti:
:wave: päivitetty kuva rv 39+5 eli laskettuaika olisi nyt tiistaina eikä merkkiäkään että olisi tuloillaankaan :whistle:

taitaapi mennä joulu sairaalassa tai sitten uusivuosi \|O
oi että sulla on ihanan pieni maha!!! :hug:
:ashamed: AI PIENI?! en tiiä mutta itestä se on kyl aikast iso. saattaa kyl toi kuvakin vääristää :whistle: mul oli viimeksi tasan 100cm mahan ympärys,jipii! mut niin on suurinpiirtein ollut kolmesta muustakin aikaisemmasta raskaudesta eli neljäs joulutonttu tulossa :xmas:
Mulla ollut mahanympärys 102cm tuossa viikko sitten ;)

Ihana maha oli sinulla, tosi kivannäköiset housut kuvassa,oletko mistä ostanut?
noi on lindexin äitiys-pökät :) tosi kivat ja hyvät vaikka alussa olin että en tykkää :ashamed: lahkeet saa irrotettua vetoketjuilla capri-malliksi mutta harmi kun kuvasta ei näy :\|

huomenna tosiaan laskettuaika ja ei elettäkään että syntyisi vielä.taitaapi viihtyä masussa viel pitkään... :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.12.2006 klo 10:15 myrskylintu kirjoitti:
*eilen päivitetty kuva* :xmas:
Hups hieno pallo!

On ollut myös kiva katsella muiden n. 20+ viikkoisten kuvia, kun olen ajatellut, että olen varmaan ainoa jättimasuinen. Töissäkin kaikki vuorotellen päivittelevät masuani. Se on jotenkin niin pallomainen. Mutta onhan sitä näköjään muillakin päälle 20-viikkoisilla komeita masuja!
 
:wave: :wave: päivitetty kuva tältä päivältä....... yli mennään että hulina käy. laskettuaika oli 19.12 eli nyt sitte jo 9 päivää yli, kuvassa rv 41+2 . eikä merkkiikään edelleenkään :headwall: :headwall:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.12.2006 klo 14:49 Miilukka kirjoitti:
:wave: :wave: päivitetty kuva tältä päivältä....... yli mennään että hulina käy. laskettuaika oli 19.12 eli nyt sitte jo 9 päivää yli, kuvassa rv 41+2 . eikä merkkiikään edelleenkään :headwall: :headwall:
Oi ku sulla on pieni ja siro maha! :heart:
Ei uskois et oot noilla viikoilla. :D
Ite olen ihan räjähtämäisilläni, vaikka viikkoja vasta 35+0/36+1... :snotty:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.12.2006 klo 14:53 myrskylintu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.12.2006 klo 14:49 Miilukka kirjoitti:
:wave: :wave: päivitetty kuva tältä päivältä....... yli mennään että hulina käy. laskettuaika oli 19.12 eli nyt sitte jo 9 päivää yli, kuvassa rv 41+2 . eikä merkkiikään edelleenkään :headwall: :headwall:
Oi ku sulla on pieni ja siro maha! :heart:
Ei uskois et oot noilla viikoilla. :D
Ite olen ihan räjähtämäisilläni, vaikka viikkoja vasta 35+0/36+1... :snotty:
:eek: kuva varmaan vääristää hiukan jos on vähä eri kulmasta otettu, kyl kaikki on sanonu ett mun maha on iso ja on se kyl aikast pötsi. mahan ympärys oli 101cm viimeksi ku kävin neuvolassa :whistle:
painooki tullu jo nyt jotain 15kiloo.....
se on sitte tietty uudenvuoden rakettien räjähtäessä meikäläinen synnyttämässä. tää on mulle neljäs raskaus ja kaikki on kyl menny yli....
joten ootellaan,ootellaan!
:p
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.12.2006 klo 15:04 Miilukka kirjoitti:
:eek: kuva varmaan vääristää hiukan jos on vähä eri kulmasta otettu, kyl kaikki on sanonu ett mun maha on iso ja on se kyl aikast pötsi. mahan ympärys oli 101cm viimeksi ku kävin neuvolassa :whistle:
painooki tullu jo nyt jotain 15kiloo.....
se on sitte tietty uudenvuoden rakettien räjähtäessä meikäläinen synnyttämässä. tää on mulle neljäs raskaus ja kaikki on kyl menny yli....
joten ootellaan,ootellaan!
:p
Taitaa kuva vääristää hieman ja on hiukka pimee tuo kuva.. Mutta tuosta katottuna on siro ja söötti maha.. =)

Kyllä se käärö kohta tulee, on jo menny aika "kivasti" yli, eikös tuo ole se normi ylimeno päivät? itsellä meni 8pv yli esikon kanssa..
 

Yhteistyössä