Alkuperäinen kirjoittaja maailmassa monta on ihmeellistä asiaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:
Tänään, 08:44
Joo tiedän että ukkoni on tollo, sanoin sille että sen ei tarttis mennä, sanoin jopa että olis niin kiltti eikä jois niin paljoa
Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:
ei ole ukolla tapana örveltää yleensä juo vain muutaman ja viimeksi sattui näin 2 vuotta sitten
miten nää kaks lainausta ei tuntuis olevan samasta miehestä... jos kerran miehellä ei ole tapana tollalailla örveltää, eikä yleensäkkään ota niin miksi sun pitää rukoilla perässä ettei menis eikä ainakaan jois paljon...
Ja edelleen.
Alkaa pikku hiljaa kiehumaan täällä kun pitää koko ajan selitellä
Tässä nyt uusin selitys toivottavasti se teille arvon neideille ja rouville kelpaa
Mun mies juo vähän, se kenties on osasyy siihen miksi hän silloin harvoin kun OTTAA KUNNOLLA ei kestä sitä viinaa kunnolla.
Se että mä sanoin miehelle aamuyöllä että älä juo paljoa ei osoita sitä että hän joisi paljon, se ei anna sitä kuvaa että mieheni juo hyvin paljon.
Se että kirjoitin että hänellä ei ole tapana örveltää kertoo sen että hän ei juo yleensä näin kuten nyt, mutta uusi vuosi oli ja hänellä talviloma niin siinä kaiketi se miksi halusi
tajuatteko nyt, eli kertaan vielä :
Mieheni ei juo paljon, hänellä on erittäin huono viinapää ja välillä kun on ottanut hiljaa kaljaa nautiskellen tulee semmoiseen tilaan että ei huomaa että ei kannata enää ottaa, tajuatteko?
Mä en ymmärrä miten te voitte linkittää noi kaksi asiaa yhteen
Mä en ole sille paljoa joutunut huomauttelemaan mutta huomasin hänen tilansa kun lähti naapuriin ja yritin neuvoa että älä ota enempää.
Onko tuossa nyt sitten jotakin pahaa?